whatsapp

אופניים חשמליים

אופניים חשמליים
 

מהם אופניים חשמליים?
אופניים חשמליים הם אופניים המונעים באמצעות מנוע קטן (250 - 750 ואט). המצבר מופעל באמצעות מצברים קטנים שמותקנים בדרך כלל על הסבל. היתרון הגדול של אופניים חשמליים הוא, שניתן להשתמש בהם גם כאופניים רגילים לכל דבר, בהתאם לצורך ולהעדפה. אופניים אלה מסוגלים להגיע למהירויות של 32-25 קמ"ש (במישור), כאשר את המצבר יש להטעין לאחר רכיבה של 30-20 קילומטרים. 

בחירת אופניים חשמליים
כמו בחירת אופניים רגילים, חשוב מאוד לבחור אופניים חשמליים בעלי תו תקן ישראלי, שיבטיחו לכם נסיעה בטיחותית. חשוב לציין, כי כמו סוגי אופניים אחרים כמו אופניים רגילים, אופני שטח, ואופני כביש, ישנם גם אופניים חשמליים לנשים. מדובר באופניים חשמליים המאפשרים לנשים ישיבה זקופה ונוחה.

אופניים חשמליים - קיפול נוח
ישנם אופניים חשמליים מתקפלים, המאפשרים לרוכביהם לקפל אותם בסיום הנסיעה ולשאת אותם איתם. כך נחסך מהרוכבים הצורך למצוא מקום חניה לאופניים והם יכולים לפרק את המצבר ולשאת אותו איתם בנפרד.    

אופניים חשמליים - לא נשארים במקום
היתרון המשמעותי ביותר של אופניים חשמליים הוא, כמובן, היכולת להמשיך ולנסוע באמצעותם גם אם המצבר נגמר באמצע הדרך. שלא כמו מכונית, שכאשר המצבר שלה מתרוקן אינה יכולה להמשיך לנסוע, הרי שעל כלי הרכב הזה - אופניים חשמליים, אפשר להמשיך ולרכוב באמצעות כוח הרגליים. מכל הסיבות האלה כדאי מאוד לכל מי שמעוניין לרכוש אופניים לשקול ברצינות רכישת אופניים חשמליים, המאפשרים לו ליהנות מכל היתרונות.  

אופניים חשמליים – גם נוחות, גם ספורט

אופניים חשמליים מאפשרים הנאה מושלמת למי שמחפש גם דרך מהירה ונוחה להגיע ממקום למקום וגם דרך לשמור על הכושר. באמצעות אופניים חשמליים, כשצריך להגיע מהר ממקום למקום, כמו למשל בבוקר, כשצריכים להגיע לעבודה בזמן, ניתן להשתמש בהם כאופניים חשמליים לכל דבר ולהגיע בבטחה ובמהירות אל המשרד. בתום יום העבודה, אם רוצים לעשות קצת כושר, אפשר לחזור הביתה בכוח הרגליים, וכך ליהנות מכל היתרונות. בזכות המשחק הזה בין שתי האפשרויות, יכולים ליהנות מהאופניים גם שני בני זוג, למשל, שהאחד צריך אותם כדי להגיע לעבודה והשני מעוניין לרכוב עליהם בשביל הספורט. בקיצור – אופניים חשמליים מספקים הנאה מושלמת לכולם. רכיבה טובה! 
        

לא נמצאו תוצאות עבור חיפוש זה
הפופולריים באתר הפופולריים באתר
במבצע!
CMS50D
₪78₪139
משלוח 19 ₪
(kardia mobile 6l (6 leads
₪990₪1190
משלוח 49 ₪
Eurolift Indoor מעלון מתעקל - מותג גרמני
₪41,900
משלוח חינם

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות