whatsapp

אופני שטח

אופני שטח
למה מיועדים אופני שטח?
אופני שטח, כשמן כן הם, מיועדים לרכיבה בשטח. רכיבה זו, בשונה מרכיבת כביש, מתאפיינת ברמת קושי גבוהה יותר הנובעת מהעובדה שלא פשוט לרכוב בשבילים מפותלים הכוללים מהמורות רבות ואבנים. לאור זאת, מאוד לא מומלץ לבצע רכיבות שטח ברכיבה על אופני כביש או על אופני עיר. כדאי לרכוש אופני שטח בהתאמה אישית הן לרוכב והן לדרגת הקושי של רכיבות השטח שהוא מבצע.

אילו סוגים של אופני שטח קיימים?
ישנם שני סוגים של אופני שטח:
נשים ורכיבה על אופני שטח
חשוב לציין, כי ישנם אופני שטח לנשים, המותאמים במיוחד לאנטומיה של גוף האישה ומספקים נוחות רכיבה מושלמת.

התאמת שילדה
גובה הרוכב עד 170              שילדה 16"  S
גובה הרוכב עד 170 עד 180 שילדה 18"  M 
גובה הרוכב עד 180 +           שילדה 20" L 
  

אופני שטח - אף אחד לא במתח
אופני שטח מאפשרים רכיבה בטוחה ככל שניתן גם בתנאי שטח קשים. האופנים בנויים כך שהם מסוגלים לעבור מהמורות ומכשולים רבים ולהישאר יציבים ועמידים. כדי להבטיח ככל שניתן את בטיחות הרכיבה, חשוב, כמובן, לבדוק את תקינות האופניים לפני היציאה לשטח ולהצטייד בכל אביזרי הבטיחות הדרושים לרכיבה על אופני שטח, כגון קסדה מתאימה, מגיני ברכיים ועוד.
  

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות