whatsapp

השכרת מנופי הרמה לחולים סיעודיים

השכרת מנופי הרמה לחולים סיעודיים
 
השכרת מנוף הרמה לחולים סיעודיים או לקשישים או מנוף העמדה לאנשים מוגבלים בתהליכי שיקום. מנוף הרמה מסייע להעביר את האדם הסיעודי ממיטה לכסא ולהיפך, לשירותים או לרחצה. השכרת המנוף מחייבת קניית ערסל ההרמה. ניתן להתאים ערסל לפי דרישת הלקוח - עם או בלי תמיכת ראש, ערסל רחצה או שירותים
     
ישנם מקרים בהם האנשים היקרים לנו, זקוקים למנוף הרמה למשך תקופת זמן מוגבלת. זה יכול לקרות לאחר ניתוח שמצריך הסתייעות במנוף הרמה, לאחר תאונה שמחייבת שיקום או במקרים ובמצבים נוספים. מכיוון שמדובר בתקופה המוגבלת בזמן, הרי שלרוב אין כדאיות ברכישת המנוף הדרוש. זאת משום שקנייה כזאת יכולה לעלות הרבה מאוד כסף, שאפשר לחסוך לצרכים חשובים אחרים.

אנו ב"העיקר הבריאות" מבינים מאוד את הדילמה שעומדת בפני אנשים הזקוקים למנוף הרמה מחד אולם לא מעוניינים לשלם עבורו מחיר מלא כי הם יעשו בו שימוש במשך זמן קצר בלבד, ולכן מציעים לכם שירותי השכרת מנוף הרמה לקשישים, לנכים, לסיעודיים או למטופלים וחולים הנמצאים בתהליך שיקום.

לקבלת מידע נוסף או לרכישת מנוף הרמה צרו עמנו קשר טלפוני 072-2159090 ונשמח לעמוד לשירותכם.
 

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות