whatsapp

כורסאות טלויזיה

כורסאות טלויזיה
כורסת טלויזיה מתכווננת - חלומו של כל חובב טלוויזיה (ולא רק)
כל חובבי הטלוויזיה יסכימו, שאין כמו לשבת מול המסך הקטן על כורסת טלוויזיה מקצועית, המאפשרת כוונון של המשענת לגב ושל המשענת לרגליים כאחד. מדובר בפינוק מופלא שאין כמותו, ושמהווה מתנה מושלמת לכל מי שמכור למרקע (וגם למי שלא).

כורסאות טלויזיה - הסוגים השונים
בגלל ההסכמה הכללית על כך שאין כמו לשבת על כורסת טלוויזיה מפנקת מול המסך בסלון, ניתן להשיג היום סוגים רבים של כורסאות טלוויזיה, ביניהן: כורסת טלוויזיה מתרוממת, כורסת טלוויזיה אורטופדית, כורסת טלוויזיה הנפתחת עד למצב שכיבה ועוד.

כורסת טלויזיה אורטופדית - כדי שיהיה לך נוח
מכיוון שהדבר החשוב ביותר ברכישת כורסת טלוויזיה הוא הנוחות, יש היום כורסאות טלוויזיה בעיצובים שונים שמתוכם צריך רק לבחור את הכורסה שנוחה לכם ביותר. יש כורסאות רחבות יותר וכורסאות צרות, כורסאות הנפתחות למצב של חצי ישיבה חצי שכיבה וכאלה שנפתחות עד למצב שכיבה ממש. חשוב מאוד לנסות את הכורסה לפני הרכישה, על מנת שתוכלו ליהנות מכורסה שתהיה באמת מפנקת. תיהנו! 

כורסאות טלויזיה – לשבת בכיף, לקום בנוחות
היום ניתן להשיג כורסאות טלוויזיה מסוגים שונים, כולל כורסאות טלוויזיה חשמליות. את משענת הגב של הכורסאות הללו ניתן לכוון למספר מצבים, החל ממצב הכמעט-שכיבה, שאין כמוהו כדי להרגיע ולסייע בהרפיה של שרירי הצוואר והגב העליון המתוחים תמיד, ועד למצב קדמי מאוד אשר מסייע ליושב לקום בבטחה ובנוחות. כורסאות אלה הם אידיאליות עבור כולנו, אולם גם עבור אנשים המתקשים בקימה מכורסאות, והן מאפשרות גם להם לשבת מול הטלוויזיה או עם האורחים בנוחות מרבית.  
                

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות