whatsapp

כסא שירותים

במכירת חיסול
עם מושב קשיח CYAN
₪599₪899
משלוח חינם
במבצע!!!
ארבע פתרונות במוצר אחד
₪2,490₪3990
 ₪2366 בקנייה עצמית
משלוח חינם
₪577
 ₪548 בקנייה עצמית
משלוח 39 ₪
CLEAN
₪170
 ₪162 בקנייה עצמית
משלוח 39 ₪
CLEAN
₪110
 ₪104 בקנייה עצמית
משלוח 75 ₪
CA697S
₪1,100
 ₪1023 בקנייה עצמית
CA6671
₪505
 ₪470 בקנייה עצמית
₪1,950
 ₪1852 בקנייה עצמית
Aspen Multi צר 54 ס”מ
₪6,900

התאמת כסא גלגלים לשירותים - דגשים חשובים

כדי להתאים כסא גלגלים לשירותים כך שתתאפשר התניידות בטוחה בחדר זה, ובזכותה מקסימום נוחות, חשוב לשים לב למספר פרמטרים מרכזיים, ובפרט רוחב הכסא, העומק שלו וגובה המושב.
הרוחב של כסא הגלגלים חייב להתאים למידות האדם שישתמש בו, ולא פחות חשוב - למידות הפתח בכניסה לשירותים. התאמה חיונית נוספת של כסא גלגלים לשירותים היא למידות של חדר השירותים עצמו, כדי שהכסא יוכל להסתובב בנוחות ובלי הפרעות בתוך החלל (שבבתים רבים הוא יחסית מצומצם). הטווח המקובל מבחינת הרוחב הוא החל מ-40-42 ס"מ ועד 57-60 ס"מ.
פרמטר חשוב נוסף הוא עומק המושב של כל כסא גלגלים אותו אתם מתלבטים האם לרכוש. המידה הסטנדרטית היא 42-44 ס"מ, אבל אנשים גבוהים שזקוקים לכסא גלגלים לא ישבו בנוח כשהעומק הוא כזה, ולכן עבורם, כלומר למי שגובהו 185 ס"מ או יותר, ההמלצה היא לחפש כסא בעל עומק גדול יותר.
התאמת כסא גלגלים לשירותים מחייבת התייחסות גם לגובה המושב. ליתר דיוק, נדרשת התייחסות לגובה האסלה בחדר השירותים, כדי שכסא הגלגלים ימוקם מעליה. אסלות סטנדרטיות ממוקמות בגובה של 37 עד 40 ס"מ מהרצפה, ועבורן המוצר הנכון הוא כסא גלגלים לשירותים בגובה סטנדרטי, אבל אם האסלה גבוהה מהרגיל נדרש גם כסא גלגלים גבוה מהרגיל. 
קניית כסא גלגלים מחברה רצינית ו-ותיקה תבטיח מענה מתאים לכל צורך, ועוד קודם לכן אנשי המקצוע המנוסים ישאלו אתכם את כל השאלות הרלוונטיות, יאספו את כל המידע הנחוץ - ועל בסיס זה יוכלו להמליץ לכם על כסא אופטימלי.
פרמטר נוסף שאליו חשוב להתייחס בעת בחירת הכסא המתאים הוא סוג ידיות האחיזה. הסיבה לכך היא הצורך להימנע ממצב שבו הן נתקעות באלמנט שמאחורי האסלה - בין אם זה קיר, צינור או מיכל ההדחה. בפרט, נדרשת תשומת לב להיבט זה כשהמרחק בין מרכזה של האסלה לבין האובייקט שמאחוריה קטן מ-40 ס"מ. הסוגים השונים של ידיות לכסא גלגלים הם ידיות ישרות, ידיות בצורת קשת וידיות בזווית של 90 מעלות.

איך לבחור כסא גלגלים למקלחת?

באופן דומה לבחירת כסא גלגלים שיתאים לשירותים, נדרשת התאמה מלאה של אותו כסא גלגלים למקלחת. השיקול המרכזי הוא כמובן רוחב הכסא (גם הרוחב הפנימי וגם זה החיצוני) - כדי שגם במקלחת אפשר יהיה להסתובב איתו בנוחות, מבלי להיתקע בקירות ובאלמנטים השונים שנמצאים בחלל זה. כמו כן, חשוב למדוד בקפידה את פתח חדר הרחצה כדי שכסא הגלגלים יעבור בו.
התאמת כסא גלגלים למקלחת לא מצריכה התייחסות לגובה המושב. בהתאם, במקרים שבהם נדרש רק כסא לרחצה ולא לשירותים, אפשר לבחור דגמים נמוכים יחסית בגובה של כ-40 ס"מ. בכל מקרה, מומלץ להעדיף כסאות גלגלים למקלחת שהנם בעלי שלדה חזקה מחומר כמו נירוסטה, ועוד העדפה מתבקשת היא של כסאות גלגלים של יצרנים מוכרים ואמינים.מגוון כסאות שירותים ורחצה למקלחת במחירים משתלמים!

כסא שירותים ורחצה - שמרו על הבטיחות בכל מקום

כל אדם המתקשה בניידות וכל אדם הזקוק לפתרון שיספק לו בטיחות ויציבות בחדרי האמבטיה והשירותים, יכול להיעזר בפתרון האידיאלי לכך: כסא שירותים ורחצה. 

כסא שירותים לנכים ולמבוגרים - לישיבה בטוחה בכל מקום

כסאות שירותים לנכים ולמבוגרים הם כסאות בעלי גלגלים ופתח ממותאם לאסלה, המהווים אביזרי עזר לנכים שהינם חשובים ביותר. כסאות אלה מאפשרים לנכים להתנייד בבית בצורה קלה ובטוחה, ולשבת בבטחה על האסלה. כסאות שירותים משמשים ברוב המקרים גם ככיסאות רחצה למקלחת.

כסא שירותים לנכים ולמבוגרים – יושבים על בטוח באיזור רטוב שעשוי לגרום להחלקות

כסאות שירותים ורחצה למקלחת הם פריטים נדרשים בבתי חולים ובמוסדות בהם מטופלים קשישים ו/או אנשים מוגבלים. כסאות רחצה למקלחת, כמו גם כסאות שירותים מספקים לחולים ולמבוגרים את תנאי הבטיחות המקסימליים באמבטיה ובחדר השירותים – מקומות שמועדים לפורענות בשל סכנת ההחלקה, בעוד שכיסאות שירותים מאפשרים להם לשבת על האסלה כשיש להם תמיכה מירבית, נוחות וכמובן – בטיחות.

לפני שאתם רוכשים כסא שירותים לנכים, כדאי לדעת שהיום יש כיסאות שירותים שמשמשים גם ככיסאות רחצה, ולכן אין צורך לרכוש את שניהם. מכיוון שמדובר במוצרים שצריכים לספק בטיחות מקסימלית למשתמשים בהם, חשוב לרכוש מוצרים איכותיים בעלי תו תקן ולא לנסות לחסוך כמה גרושים.

כסא שירותים ורחצה – בטיחות היא מילת המפתח

עבור קשישים, אנשים סיעודיים, נכים וכאלה המוגבלים בניידות, השהות בחדר השירותים והרחצה עלולה להיות מסוכנת. זאת משום שהרבה פעמים אין לאנשים אלה את היכולת לעמוד למשך זמן רב, ובמקלחת הם עלולים להחליק. גם הישיבה בשירותים עלולה להיות קשה להם, ולכן חשוב מאוד שיהיו ברשותם כסא שירותים ורחצה, שישפר עבורם את איכות החיים ויספק להם מידה מספקת של בטיחות.

כסא שירותים קומוד – בטיחות היא מילת המפתח

כסאות שירותים קומוד הם כיסאות עם חור במרכזם, אותם מניחים על גבי האסלה. כשהמטופל יושב על כסא שירותים קומוד הוא יכול להחזיק את עצמו בעזרת הידיות הייעודיות של הכיסא, וגם לקום ממנו ביתר קלות בעזרתן.     

צוות העיקר הבריאות כאן בשבילך, וישמח לסייע לכם לבחור כסא שירותים ורחצה אשר מתאים לצרכים האישיים שלך.
 
לקבלת מידע נוסף אודות כסאות שירותים צרו עמנו קשר בטלפון שמספרו 072-2159090 או דרך האתר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

 
למאמרים ולמידע נוסף לחץ כאן!       

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות