whatsapp

כריות שינה

כריות שינה אורטופדיות
 
כריות אורטופדיות - להקלה על כאבי צוואר וגב
כרית אורתופדית היא כרית המספקת את כל התמיכה הדרושה לחוליות הצוואר, ומסייעת מאוד בהקלה על כאבי צוואר ועל שרירי צוואר נוקשים. התמיכה המלאה שמקבל הצוואר משפיעה לטובה על כל חוליות עמוד השדרה, וכך מסייעת גם בהקלה על כאבי גב.

כריות אורטופדיות - למניעת נחירות
המנח שמאפשרות כריות אורתופדיות מאפשר מעבר טוב יותר של אוויר לקנה הנשימה, וכך תורם להפחתת הנחירות ואף למניעתן. 

כריות אורטופדיות - הסוגים השונים
ניתן להשיג סוגים שונים של כריות אורתופדיות, ביניהן: כרית עגולה, כרית סיליקון, כרית חצי עגולה, כרית עם "זיכרון", כרית ממורי, המתאימה את עצמה במדויק לקווי המתאר של הגוף, כרית 4 מצבים בה ניתן להשתמש ככרית תמיכה בארבעה אזורי גוף, כרית אורטופדית לילדים ועוד. ניתן להשיג אביזרים אורטופדיים נוספים, ביניהם: משענת גב אורטופדית, כרית ישיבה, מושב ארגונומי, כרית טלוויזיה, ציפית לכרית מצופה ביוני נחושת להקלה על אלרגיות ועוד.   

כריות אורטופדיות - כדי שהלילה יהיה באמת טוב
אין ספק כי כריות אורטופדיות הן הפתרון המשולם לכל מי שסובל מכאבי צוואר ומכאבים בחלק העליון של הגב. ממש כמו מזרונים אורטופדיים או מיטות אורטופדיות, גם כריות אורטופדיות הן חיוניות לשמירה על בריאות הצוואר ומעניקות איכות חיים טובה יותר. ממש כמו אותו מזרון ויסקו שזוכר את "תבנית" הגוף, יש גם כרית ויסקו שמומלצת מאוד לשינה עבור מי שסובל מכאבים. לילה טוב!

כריות אורטופדיות – חלומות פז
כדי שהשינה שלנו תהיה רגועה, חשוב שיהיה לנו נוח. אמנם, אנחנו בהחלט יכולים להירדם גם כשלא נוח לנו, בעיקר עם עוברים עלינו ימים עמוסים, אולם כשזה קורה אי הנוחות יכולה לגרום לכך שהשינה שלנו לא תהיה טובה ויעילה כמו שהיא צריכה להיות. כריות אורטופדיות מאפשרות לנו לישון בנוחות מרבית וכך משפרות בצורה משמעותית את איכות השינה שלנו. התוצאה – אנחנו הופכים להיות הרבה יותר ערניים וחדי מחשבה בימים, ומפיקים מעצמנו את המרב והמיטב. לכן, מומלץ מאוד לכל מי שחשוב לו שהימים שלו יהיו רגועים ופרודוקטיביים, לבדוק מספר סוגים של כריות אורטופדיות (ויסקו, לטקס וכד') ולבחור את זה שמעניק להם את מירב הנוחות.

כריות אורטופדיות – תמיכה מושלמת
בעידן המודרני, בו אנחנו יושבים הרבה מול המחשב, אנחנו לא שמים לב אבל על חוליות הצוואר שלנו מופעל לחץ רב. על מנת להקל על הלחץ הזה ולתת לחוליות הצוואר מנוחה אמיתית, אפשר ואפילו מומלץ לישון בלילה על כריות אורטופדיות.  כריות אלה מספקות תמיכה מרבית לחוליות הצוואר, ומאפשרות לנו להרפות את המתח מהן ומכל השרירים הסמוכים. כתוצאה מכך העומס על החוליות מתפוגג ואנחנו יכולים לקום לבוקר חדש, תרתי משמע. לאור כל זאת, אין ספק שאותן כריות אורטופדיות מדוברות עושות את ההבדל בין צוואר תפוס וכואב לבין צוואר משוחרר, ובין איכות חיים סבירה לכזאת שהיא הרבה יותר טובה. 

למאמרים ולמידע נוסף בנושא מזרונים וציפויים בריאותים למזרון לחץ כאן!
              

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות