whatsapp

ריהוט כללי לקליניקה

ריהוט כללי לקליניקה – כל הצדדים מרוויחים
לכל מוסד רפואי מומלץ להצטייד באותו ציוד כללי לקליניקה שיאפשר למטפלים להעניק למטופלים את הטיפול הרפואי המקצועי והיעיל ביותר מחד, ומאידך – שיאפשר למטופלים ליהנות מנוחות מרבית ומהפרטיות לה הם ראויים. ריהוט כללי לקליניקה כולל, בדרך כלל, את המוצרים הבאים פרגוד לשמירת הפרטיות, דרגש עם שני שלבים המאפשר הגעה נוחה לכל מקום, מעמד טלסקופי לרגל וארונית למיטת חולה. ואם כבר במיטות עסקינן, כמובן שחשוב שתהיה בקליניקה מיטת טיפולים איכותית המתאימה לצורכי החולים ו/או הנבדקים. ריהוט כללי לקליניקה מומלץ, כמובן, לרכוש רק מחברה מוכרת המשווקת מוצרים של חברות מובילות ומספקת אחריות מלאה על כל מוצר. 

ריהוט כללי לקליניקה – כבר מרגישים יותר טוב
כל מוסד רפואי, ולא משנה אם מדובר בבית חולים, קפת חולים, בית דיור מוגן, מחלקה סיעודית או כל מקום אחר ששוהים בו חולים ו/או מטופלים, רצוי שיכלול ריהוט כללי לקליניקה שמטרתו לשפר את איכות חייהם של החולים והמטופלים בזמן שהותם במקום. את הרהיטים כדאי לבחור בהתאמה מדויקת לצורכי השוהים במקום, ולוודא שהם מיוצרים מחומרים עמידים במיוחד, כדי שלא יהיה צורך בהחלפתם כעבור פרק זמן קצר. ריהוט כללי לקליניקה כולל, בדרך כלל, רהיטים ואביזרים כגון ארונית למיטת חולה, מעמד טלסקופי לרגל, מיטת בדיקה, מיטת טיפולים חשמלית ורהיטים נוספים, שישרתו את החולים ואת הצוות המטפל בצורה הטובה ביותר.

ריהוט כללי לקליניקה – אבזור נכון שווה המון
כל קליניקה רפואית, בין אם פרטית ובין אם ציבורית, צריכה לכלול מוצרים ואביזרים אלמנטריים שיאפשרו לרופא או למטפל לבצע את הבדיקות הנדרשות. ריהוט כזה צריך לכלול מיטת טיפולים המתאימה לסוגי הטיפולים הניתנים בקליניקה (מתכווננת / לא מתכווננת, גדולה / קטנה וכד'), דרגש לעלייה על המיטה על מנת לסייע למתקשים ולילדים, מעמד טלסקופי לרגל המיועד לצורך ביצוע בדיקות שונות של הרגליים במצבים שונים (לאחר תאונה, רגליים סוכרתיות וכד') ועוד. למוסדות רפואיים שמספקים גם שירותי אשפוז או שהות ללילה, נדרשות, כמובן, גם ארוניות ממתכת המיועדות לחולים ומאפשרות להם לאחסן את חפציהם האישיים. חשוב לדאוג לבצע את הרכישה של ריהוט כללי לקליניקה בחברה המשווקת ריהוט מתוצרת חברות מובילות ומחומרים איכותיים ועמידים, על מנת שניתן יהיה לעשות בפרטי הריהוט לקליניקה שימוש לאורך זמן. 

למאמרים ולמידע נוסף לחץ כאן!
      

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות