whatsapp

מזרונים וכריות

במבצע
פילוטופ כיסוי מבד באספקה מהירה
₪599₪713
משלוח 59 ₪
מיוצר באירופה
₪259
משלוח 49 ₪
IMAGINE
₪1,790
 ₪1611 בקנייה עצמית
משלוח חינם
פילוטופ קווילט טרמוקול העיקר הבריאות
₪1,190
משלוח 39 ₪
במבצע היכרות
מזרון ויסקו ושילוב של ספוג SK
₪999₪1590
משלוח 49 ₪
Lumbar Support - DL205
₪49
משלוח 39 ₪
YOUNG PLUS
₪1,430
משלוח חינם
mattress overlay
₪1,790
משלוח 49 ₪
exelence
₪2,450
משלוח חינם
ויסקו ביצים העיקר הבריאות
₪290
במבצע!
פילוטופ קווילט טרמוקול העיקר הבריאות
₪599₪870
פילוטופ קווילט טרמוקול העיקר הבריאות
₪490₪699
פיטמה גבוהה של 7.5 ס"מ
₪259

מזרונים אורטופדיים, כריות

מחקרים רבים מוכיחים כי שינה עם כריות ומזרנים אורטופדיים גורמת לשינה טובה ועמוקה יותר משום שגופו של הישן מקבל תמיכה מלאה לגב ולצוואר. תמיכה זו מרגיעה את הגוף ומובילה לבוקר ללא כאבים או שרירים תפוסים.

כריות ומזרנים אורטופדיים מומלצים במיוחד על ידי הרופאים המומחים לאלו הסובלים מנחירות כרוניות, נדודי שינה, חריקת שיניים ומתח. למנח הגוף על הכרית והמזרון בלילה ישנה השפעה ישירה על יכולת ההתרגעות של הגוף בלילה.

היתרונות ברורים ורבים – הם נוחים, תומכים בראש ובצוואר ומספקים נוחות מרבית בזמן השינה ובזמן מנוחה.

סוגי מזרונים אורטופדיים וכריות וכיצד יש לבחור ביניהם ?

רוב הכריות האורטופדיות הן מתכוונות ועשויות חומרים איכותיים וגמישים שמספקים תמיכה לצוואר ולראש, מזרונים אורטופדיים מיוצרים תוך דגש על נוחות ותמיכה מושלמת לגב ולכל הגוף בזמן השינה.

כריות אורטופדיות מומלצות הן כרית חצי עגולה, כרית עגולה, כריות פוך טבעי נוצות אווז וכריות סיליקון. בתחום המזרנים מוביל מזרון ויסקו טבעי Comfort Living  וסוגים נוספים של חברת Comfort Living.

כשאתם בוחרים מזרונים אורטופדיים או כריות בחנו את מידת הצורך שלכם במוצרים, האם מדובר על צרכי נוחות או האם מדובר על צרכים רפואיים ? לאחר מכן הכינו תקציב ואז בחרו כריות ומזרנים אורטופדיים על פי איכות המוצרים.

יש להבין כי מזרונים אורטופדיים וכריות אורטופדיות הם יקרים יותר מכריות ומזרנים רגילים וזאת משום שלהם יש תכונות רבות שאין לכריות ומזרנים רגילים, טווח המחירים של כריות אורטופדיות הוא בין כמה עשרות שקלים לבין כמה מאות שקלים (תלוי באיכות המוצר וגודלו) וטווח המחירים של מזרונים אורטופדיים נע בין 1,500 שקלים ובין 5,000 שקלים וגם כאן איכות וגודל הם המילה האחרונה במחיר.
 
כריות אורטופדיות – כריות בראש טוב

כריות אורטופדיות מהוות משענת מושלמת לראש ולצוואר, ומאפשרות למשתמשים בהם לקום בלי להזדקק לביצוע תרגילים כמו סיבובי ראש וכתפיים כדי לשחרר את השרירים התפוסים. אין ספק, כי כריות אורטופדיות כגון כריות ויסקו, כריות לטקס, כריות חצי עגולות או כריות אנטומיות מספקות את התמיכה הטובה ביותר לצוואר ולראש, ומשפרות משמעותית את איכות השינה. טיפ: לפני שאתם בוחרים כרית אורטופדית נסו מספר סוגי כריות, על מנת שתבחרו את הכרית שמתאימה ביותר לצוואר שלכם.
למאמרים ולמידע נוסף בנושא כריות ומזרונים אורטופדים לחץ כאן!


                            

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות