whatsapp

תחתונים סופגים למבוגרים

החל מ 3.3 ש"ח ליח'
מכנסוני ספיגה בתפזורת
₪269
 ₪250 בקנייה עצמית
משלוח 39 ₪
במכירת חיסול
סופר מידה L
₪42
6 טיפות
PANTS proskin plus XL
מבצע 4+1
Select Absorbent Underwear
₪74.90
תחתונים סופגים למבוגרים, מכנסונים למבוגרים
מכנסוני ספיגה למבוגרים - הפתרון לחוסר שליטה בסוגרים
אנשים מבוגרים נזקקים לא פעם למוצרי ספיגה שונים, בשל בעיית שליטה על הסוגרים. בדיוק לשם כך פיתחו תחתוני ספיגה למבוגרים, המאפשרים להם להמשיך בשגרת חייהם בצורה נוחה ובטוחה.

תחתוני ספיגה למבוגרים - לא מוותרים על פעילויות
שימוש במוצרי ספיגה כגון מכנסוני ספיגה למבוגרים מאפשרים לאותם אנשים לבצע כל פעולה שהם מעוניינים לבצע, מבלי לחשוש מבריחת שתן. בין הסוגים השונים של מכנסוני ספיגה ניתן להשיג גם תחתונים דיסקרטיים המיועדים לספיגת ליטר שתן, ומאפשרים שהות ארוכה מחוץ לבית.

תחתוני ספיגה למבוגרים - למען ההרגשה הטובה
שימוש במכנסוני ספיגה למבוגרים מאפשר למבוגרים להרגיש הרבה יותר טוב, שכן לעתים המחשבה על שימוש בחיתולים למבוגרים מדכדכת אותם מאוד. מדובר בפתרון דיסקרטי ויעיל, המאפשר להם לעשות הכול מבלי לחשוש. 

מכנסוני ספיגה למבוגרים – סופגים וסופגים וסופגים
מכנסוני ספיגה למבוגרים מתאימים גם לגברים וגם לנשים, ומאפשרים להם להמשיך בשגרת יומם. מדובר, אמנם, בתחתוני ספיגה חד פעמיים, אולם למרות זאת הם בעלי כושר ספיגה גדול מאוד ויכולים להחזיק מעמד לאורך זמן. ישנם מכנסוני ספיגה המיועדים לשימוש בלילה, והם מיוצרים מחומרים איכותיים ורכים במיוחד – לספיגה מרבית ולנוחות מקסימלית.

תחתוני ספיגה למבוגרים – כמו חיתול אבל לא
הרבה מאוד אנשים נרתעים משימוש בחיתולים למבוגרים, לא רק משום שהם חוששים מכך שהדבר ייוודע למי ממכריהם, אלא בעיקר משום שלהם עצמם המחשבה על זה שהם זקוקים לחיתולים שכאלה קשה ביותר. בדיוק עבורם נועדו תחתוני ספיגה למבוגרים – שהינם מאוד דומים לתחתונים רגילים אולם יש להם יכולת ספיגה גבוהה במיוחד. למעשה, תחתוני ספיגה למבוגרים יכולים לספוג עד ליטר של נוזלים, כך שהם מאפשרים למשתמשים בהם לשהות לאורך זמן מחוץ לבית וכן לישון בלילה בצורה רגועה ובטוחה. 

חיתולים למבוגרים – דיסקרטיות מוחלטת
הרבה מאוד אנשים מבוגרים אינם מספרים לאיש, גם לא לאנשים הקרובים להם ביותר כמו ילדיהם, למשל, אודות העובדה שהם סובלים מקושי בשליטה על הסוגרים. הם רואים בכך הצהרה על חולשה ואינם מעוניינים ש"יקטלגו" אותם כאנשים הנזקקים לחיתולים למבוגרים. לכן, אם אתם חושבים שהוריכם או אדם מבוגר אחר שקרוב אליכם סובל מאי שליטה על הסוגרים וצריך חיתולים למבוגרים, חשוב שתיידעו אותו שהיום החיתולים הללו מהווים פתרון נוח ואסתטי, שמאפשר להם להמשיך בשגרת יומם מבלי שאיש ידע על הבעיה שלהם. ניתן להשיג היום חיתולים למבוגרים בכל המידות ובהתאמה מושלמת לנשים ולגברים, כך שאנשים עצמאיים הסובלים מבריחת שתן יכולים בהחלט להמשיך לשמור על עצמאותם ועל כבודם בצורה הראויה והנוחה ביותר.

תחתונים למבוגרים ללילה שקט
מבוגרים הסובלים מחוסר שליטה על הסוגרים, חוששים מאוד מבוא הלילה. ביום הם עוד מסתדרים, כי הם הרבה פעמים מצליחים לגשת מהר לשירותים, אולם בלילה, כשלא ממש מודעים למה שקורה, הרבה פעמים סובלים מפספוסים ומרגישים מאוד לא נעים. תחתוני ספיגה למבוגרים או מכנסוני ספיגה למבוגרים, יכולים להיות לעזר רב עבור אנשים אלה, ולאפשר להם לישן בשקט, תרתי משמע. היתרון הגדול של תחתוני ספיגה למבוגרים הוא בכך שהם הרבה יותר דומים לתחתונים רגילים מאשר לחיתול, ולכן הם מאפשרים ללובשים אותם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמם מחד, ולקום יבשים מאידך. חשוב מאוד לרכוש תחתוני ספיגה למבוגרים או מכנסונים למבוגרים במידה המתאימה, על מנת שהם יהיו הדוקים דיים אך לא לוחצים יתר על המידה ויעשו את עבודתם נאמנה. 

למאמרים ולמידע נוסף לחץ כאן! 
     

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות