whatsapp

אביזרים לאופניים

אביזרים לאופניים
 
למה מתכוונים כשמדברים על אביזרים לאופניים?
כל רוכב אופניים יודע, שאי אפשר לצאת לרכיבה, בעיקר לא לרכיבה ממושכת, בלי מספר אביזרים לאופניים, כגון קסדה, כפפות, מגני ברכיים, מגני אמות, מגני מרפקים, מנשא מים, ערכת כלים לתיקון האופניים במקרה הצורך, ואם מדובר בטיול אופניים שאליו מצטרפים ילדים ותינוקות, אז כמובן שגם מושב תינוק לאופניים ומוט חיבור לאופני ילדים.

אביזרים לאופניים - גם ברכיבות קצרות
רוכבי אופניים ותיקים שומעים הרבה פעמים את השאלה "אבל למה אתה צריך קסדה? הרי מדובר ברכיבה קצרה...". התשובה של רובם תהיה, שצריך לחבוש קסדה גם ברכיבה הקצרה ביותר, כי אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה. בנוסף, חשוב שיהיו עם הרוכב תמיד מים, וגם כלי עבודה לתיקון האופניים, בעיקר אם אין רכב בסביבה.

אביזרים לאופניים - חשיבות האיכות
כשמדובר באביזרים לאופניים חשוב מאוד לרכוש אך ורק אביזרים בעלי תקן, על מנת שאתם תוכלו ליהנות מנסיעה בטוחה.

סעו לשלום, הפדלים תקינים
ממש כמו שיש לדאוג לתחזוקה שוטפת של רכב ממונע, חשוב מאוד לדאוג גם לתחזק בצורה שוטפת את האופניים. אביזרים לאופניים הנדרשים לצורך תחזוקה שכזו הינם, כמובן, משאבה לניפוח הגלגלים, כלי תיקון מתאימים לחיזוק השרשרת לאופניים ולהתקנתה מחדש, כלים לכיוון הבלמים ועוד. לפני כל רכיבה חשוב לבדוק את האופניים מלפני ולפנים, לוודא שיש ברשותכם את כל אותם אביזרים לאופניים שאתם צריכים לדרך ורק אז להתחיל ברכיבה.        

אביזרים לאופניים – תיקי רכיבה
כשאתם יוצאים לרכוב בשטח, ולא משנה אם השטח הוא שטח סלעי וגדוש מהמורות או כביש ישר כסרגל, אתם בוודאי רוצים שיהיה לכם כל מה שתצטרכו בדרך, כגון מים, אוכל, בגדים להחלפה, דיאודורנט ועוד. לשם כך כדאי שתיעזרו באביזרים לאופניים שהינם מאוד ייחודיים – תיקי רכיבה. אביזרים לאופניים מסוג זה צריכים להיות כאלה שילכו אתכם לאורך זמן, ולכן חשוב שתוודאו שהתיק עשוי מחומרים עמידים ואטומים למים, ושהוא אכן יוכל להכיל את כל מה שאתם צריכים לרכיבה הארוכה ביותר שלכם. המלצה: רכשו את התיק במום המתמחה בשיווק אביזרים לאופניים, ותוכלו להיות בטוחים שמבחינת צידה לדרך יש לכם הכול. רכיבה נעימה!
      

לא נמצאו תוצאות עבור חיפוש זה
הפופולריים באתר הפופולריים באתר
במבצע!
CMS50D
₪78₪139
משלוח 19 ₪
(kardia mobile 6l (6 leads
₪990₪1190
משלוח 49 ₪
Eurolift Indoor מעלון מתעקל - מותג גרמני
₪41,900
משלוח חינם

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות