ציוד לקליניקה מרפאה וטיפולים
נגישות ניידות ותנועה
ציוד סיעודי ושיקומי אביזרים לנכים
ציוד רפואי ביתי, אורטופדיה ופיזיותרפיה
בית מרקחת וקוסמטיקה
ספורט ופנאי
מוצרים לבית, לגינה ולחצר
השכרת ציוד
ראשי אביזרי ספורט וכושר גופני תוספי תזונה לספורטאים אבקת חלבונים כשרה למהדרין - תוסף חלבון מי גבינה
ראשי בית מרקחת תוספי מזון אבקת חלבונים כשרה למהדרין - תוסף חלבון מי גבינה

אבקת חלבונים כשרה למהדרין - תוסף חלבון מי גבינה Challenge

משלוח
חינם

אבקת חלבונים כשרה למהדרין - תוסף חלבון מי גבינה

שם המוצר:  אבקת חלבונים כשרה למהדרין - תוסף חלבון מי גבינה
   מחיר כולל מע''מ ₪175.00
דגם:   KOSHER WHEY PROTEIN  דמי משלוח *: משלוח חינם
יצרן:  Challenge  מ' כולל משלוח:   ₪175.00
   מספר תשלומים:  עד 3 תשלומים
     זמן אספקה:  עד 7 ימי עסקים
     
     
שם הספק: העיקר הבריאות challenge - לחץ לצפייה במוצרי הספק
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי
מסחר הוגן אנו פועלים תחת פיקוח מחמיר של "אמון הציבור"
ביטול עיסקה כל ביטול עסקה מצד הלקוח, שלא בהתאם לתקנון, יחוייב בדמי ביטול שהם 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח הנמוך מביניהם
*ישנה אפשרות לאיסוף עצמי ללא דמי משלוח,
 תוכל לבחור באפשרות זו בסל הקניות.
**התמונה להמחשה בלבד
אבקת חלבונים כשרה למהדרין תוסף חלבון מי גבינה עשיר בחומצות אמינו חיוניות.
תוספות ובחירת מאפיינים:
עוגיות ללא תוספת מחיר
קפוצינו ללא תוספת מחיר
וניל ללא תוספת מחיר


אבקת חלבון – PROTEIN KOSHER WHEY
908 גר' באריזה – 28 מנות

אבקת חלבון כשרה למהדרין חלבי חלב ישראל – בהכשרת הבד"ץ, חתם סופר בני ברק והרבנות חולון

אבקת חלבון מבית צ'אלנג' – עשירה ברכיבים תזונתיים ייחודיים במיוחד לספורטאים

אבקת חלבון בעלת ערך תזונתי מורכב וייחודי:
- מבוססת על 81% חלבון מי גבינה, חלבון איכותי במיוחד הנספג בקלות וביעילות בגוף.
- מכילה חומצות אמינו מסועפות BCAA במינון גבוה (6.9 גר' למנה) – חומצות אמינו אלו מהוות תפקיד חיוני בשיקום שרירים לאחר מאמץ ומונעות פירוק שריר עקב עומס.
- מכילה מינון גבוה (5.4 גר' למנה) של חומצות אמינו גלוטמין האחראיות לבניית מסת גוף רזה. משמשות לבנייה ופיתוח תאים שונים בגוף ומסייעות לשיקום סיבי שריר לאחר מאמץ.
- בעלת אחוז נמוך במיוחד של לקטוז – 3% בלבד.

אבקת חלבון צ'אלנג' נמסה בקלות במשקאות חמים וקרים, ללא צורך בבישול או ערבול מכני. לאבקה טעם מעולה והיא נספגת בגוף בקלות ובמהירות.

מוצר דל שומן, נטול כולסטרול ונטול שומן טרנס

רכיבים: חלבון מי גבינה מרוכז, חומצות אמינו חופשיות, חומרי טעם וריח, צבע מאכל טבעי (טורמריק) וממתיקים (E-952, E-954).
מידע אלרגני: מכיל רכיבי חלב.
 

ערך תזונתי ל-33 גרם אבקה   ערך תזונתי ל-100 גרם  
אנרגיה (קק"ל) 132 אנרגיה (קק"ל) 400
חלבון (ג')  28  חלבון (ג')  81
פחמימות (ג')  1.8  פחמימות (ג')  5.2
שומן (ג')  5  שומן (ג')  6.25
מתוכו רווי (ג')  0.9  מתוכו רווי (ג')  2.6
 שומן טרנס (ג')  0  שומן טרנס (ג')  0
 כולסטרול (מ"ג)  0  כולסטרול (מ"ג)  0
 נתרן (מ"ג) 280   נתרן (מ"ג) 845

פירוט חומצות אמינו BCAA

חומצה אמינית למנת הגשה - 33 גרם ל-100 גרם
L-Glutamine 5.4 16
Leucine 2.9 8.45
Lysine 2.4 7
Phenylalanine 1.7 4.95
Aspartic Acid 1.7 4.95
Isoleucine 1.6 4.55
 Threonine  1.6  4.55
 Tryptophane  1.4  4.25
 Valine  1.4  4.25
Arginine 1.3 3.85
Proline 1.3 3.85
Serine 1.3 3.85
Alanine 1.2 3.55
Tyrosine 1 2.85
Mathionine 0.6 1.70
Histidine 0.5 1.35
Cysteine 0.5 1.35
Glycine 0.5 1.35
 

חלבון הוא אחד מאבות המזון החשובים ביותר לגופנו ובעיקר לגופם של ספורטאים. החלבון מהווה תפקיד מרכזי בבניית שרירים ורקמות חיוניות נוספות בגופנו.

החלבון מורכב ממספר רב של חומצות אמינו, את חלק גופנו מייצר באופן טבעי ואת חלקן לא. אותן חומצות אמינו שלא מיוצרות באופן טבעי בגופנו מכונות חומצות אמינו חיוניות וישנה חשיבות עליונה לספקן לגוף דרך התזונה.

תפקיד החלבון

חלבון הינו מרכיב חיוני ביצירה ותחזוק של תאים שונים בגוף והוא מהווה כ-50% ממשקל התאים היבש. בנוסף, מסייע החלבון להגדלת מסת שריר ואחראי לרוב ההתרחשויות בתא ובגרעין.
בין תפקידיו החיוניים של החלבון ניתן למנות: הפעלה של אנזימים, הובלה ואחסון בתוך התא, פעילות מנגנוני ויסות ותהליכים מטבוליים, הפקת אנרגיה זמינה, בנייה ושיקום של רקמות, הגנה על הגוף והזנת הגוף.

שרירי השלד מהווים כ-40% ממשקל הגוף ומכילים בתוכם את מרבית החלבונים בגוף. במקרים של פציעות, מחלות ורעב מהווים חלבונים אלו מקור אנרגיה חיוני למוח.

על כן, ניתן לראות בברור את חשיבותו של החלבון בגופנו, לא רק עבור מתעמלים. איזון ברמת החלבון בגוף חיונית לשמירה על בריאות תקינה ומחסור בחלבון עלול לגרום לנזק רב לגופנו. מסיבה זו בדיוק אבקת חלבון הינו מוצר מבוקש במיוחד.

מקורות חלבון

נהוג לחלק את מקורות החלבון לשניים: חלבון מן החי וחלבון מן הצומח. חלבון מן החי נחשב לעשיר יותר בשל הרכב חומצות האמינו מהן הוא מורכב וכן נחשב לבעל יכולת ספיגה גבוה ומהירה יותר לעומת חלבון מן הצומח.

חלבון הביצה נחשב למקור החלבון הטוב ביותר ובעל הערך הביולוגי הגבוה ביותר. חלבונים מן הצומח נחשבים ליעילים פחות, בשל הרכב חומצות האמינו החסר שבהם. עם זאת שילוב של מספר סוגי חלבון מן הצומח יכול ליצור תוסף חלבון שלם, כך למשל שילוב של אורז ועדשים מספק מנת חלבון יעילה ומנצחת.

ספיגת החלבון בגוף

פירוק וספיגת החלבון בגוף היא פעולה שדורשת עבודה אינטנסיבית של מערכת העיכול וגוזלת אנרגיה רבה. מסיבה זו, לאחר ארוחה עמוסה בחלבון נחוש עייפות ולעיתים יתעורר הצורך במאכל מתוק בעקבות הירידה ברמות הסוכרים בדם.

לאחר פירוק החלבונים וספיגתם במעי, מועבר החלבון אל הכבד, שם יתחלק החלבון לתפקידיו השונים, אילו לא יהיו תמיד בניית שרירים כפי שאנו רוצים. אם זאת, ישנן מספר חומצות אמינו שלא עוברות תהליך עיבוד בכבד אלא מועברות ישירות לשריר, לכן צריכה של חומצות אלו בסמוך לאימון כושר מגדיל את הסיכויים לפיתוח מסת שריר.

חלבון, אבקת חלבון ואימון גופני

כאמור, חלבונים מהווים חלק עיקרי בבניית מסת השריר. את החלבון מקבל גופנו ממקורות שונים, מתזונתנו במהלך היום, מאבקות חלבונים ומתוספים שונים, כאשר מקור החלבון מהתזונה הוא המשמעותי ביותר.
במהלך אימון אינטנסיבי נוצרת פגיעה מסויימת בסיבי השריר, הדבר מוביל לכך שלאחר האימון גופנו ממהר לשקם את הפגיעה ואף להגדיל את מסת השריר על מנת לתתפקד טוב יותר במאמץ גופני נוסף.

לכן, הזמן המושלם לתוספת חלבון היא מיד לאחר האימון, עם זאת חשוב לדאוג לאספקה קבועה של חלבון במינונים נמוכים לאורך כל היום על מנת לשמור על תפקוד תקין של השרירים.

אבקת חלבון – לא רק לפיתוח גוף

ממחקרים נרחבים עולה כי אנשים העוסקים בספורט בכלל ובריצה בפרט חייבים לספק לגופם כמות מכובדת של חלבון על מנת לשמור על כושרם הגופני ולמנוע פציעות. ממחקרים אלו עלה כי ספורטאים הדואגים לתזונה עשירה בחלבונים מועדים פחות לפציעות ומפגינים הישגים מרשימים יותר.

בנוסף, לחלבון חשיבות גבוהה בשמירה על המערכת החיסונית. לאחר אימון גופני עצים כושרה של מערכת החיסון נפגע למספר שעות ותוספת של חלבון בזמן זה מבטיחה חיזוק משמעותי והגנה מירבית על הגוף.
כל העוסקים בספורט לסוגיו, גם לשעות ספורות בשבוע חייבים לשמור על אספקת חלבון טובה וגדולה על מנת להבטיח את יעילות האימון ואת בריאותם.

כמות החלבון היומית המומלצת היא 0.8 גר' לכל ק"ג ממשקל הגוף. עבור ספורטאים הכמות המומלצת עומדת על 1-1.6 גר' חלבון לכל ק"ג ממשקל הגוף.

             

הערות למוצר:
מינימום להזמנה 2 יחידות.
תעודת כשרות מצורפת בתחתית הדף.



למידע נוסף על המוצר:
 פלורום - כשרות.JPG




בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.


אתר זה הוקם ומתוחזק ע"י חברת לוגייט מספקת שירותי אחסון אתרים, קידום אתרים והקמת חנות וירטואלית