whatsapp

אביזרי עזר לנכים ולקשישים

₪259
 ₪220 בקנייה עצמית
Handy Handle
₪169
 ₪157 בקנייה עצמית
אביזרי עזר לנכים, עזרים לקשישים, אביזרים לקשישים פטנטים שמשנים את החיים
יש אנשים מבוגרים בריאים וחזקים כשהם שהיו עשרים שנה קודם לכן, יש מבוגרים שמתקשים בחיי היום יום ויש מבוגרים שלהם יש קושי אחד או שניים –  לכל אחד הבעיות שלו, לבני זוג בעיות שונות ויש את בני המזל להם אין בעיות כלל.

ציוד עזר למבוגרים הוא ציוד שנועד לסייע להם לבצע פעולות פשוטות או מורכבות אך מדובר על ציוד שמסייע להם בסך הכול לנהל את חיי היום יום שלהם כשהם נתקלים בקשיים.

בחירת ציוד עזר למבוגרים צריכה להיות לאחר בדיקה מעמיקה על טיב המוצרים שכן אם הם פגומים לפעמים הדבר יכול להוות את ההבדל בין חיים ומוות –  רק תארו לכם אדם מבוגר נשען על מעקה אמבטיה שאינו יציב ומחליק ותבינו עד כמה יש חשיבות גדולה לבטיחות בתחום זה.
ציוד עזר למבוגרים נחוץ כאשר יש קושי מסוים לבצע פעולה או כאשר מתעורר קושי בביצוע חלקי של פעולה.

איזה סוגים של אביזרי עזר לנכים ולקשישים ישנם ?

ציוד עזר לקשישים טומן בחובו הרבה מוצרים וננסה לתת כאן סקירה קצרה של הפופולאריים ביותר, אחד המוצרים הפופולאריים בתחום זה הוא קופסא ארגונית לתרופות – מדובר למעשה בקופסא מחולקת שמסייעת בלקיחת התרופות, יש קופסאות שמחולקות על פי ימים ותאריכים, יש שעל פי סדר במשך היום ויש שעל פי סוג התרופה, מדובר על מוצר פשוט אך מהפכני משום שבאמצעותו קשה מאוד לטעות בסדר התרופות וסוגן.

ציוד עזר לקשישים נוסף הוא מכפתר כפתורים שמסייע בעבודת כפתור החולצות, גורב גרביים למתקשים להתכופף, ספוג רחצה עם ידית ארוכה, מושב לאמבטיה, מעקה למיטה, ידית אחיזה לאמבטיה או לכל מקום בו יש צורך בידית כדי לקום, לשבת או לעמוד בבטחה ועוד.

אביזרי עזר לקשישים – לחיות טוב בכל גיל
עם עובדות החיים אי אפשר להתווכח. אחת העובדות שאיתן אנחנו צריכים להתמודד היא שאנחנו מתבגרים, ושככל שאנחנו מתבגרים אנחנו זקוקים לעזרים שונים שנקרים באופן כללי "ציוד עזר למבוגרים". למרות הקושי להודות שאנחנו זקוקים לעזרה, הרי שברגע שנשתמש באותו ציוד עזר למבוגרים, שכשפורטים אותו לגורמים נשמע הרבה פחות מפחיד, מגלים שאיכות החיים משתפרת בצורה מדהימה. אביזרים כמו גורב גרביים או מכפתר כפתורים יוכלו לסייע לכם לבצע את פעולות היומיום הרבה יותר מהר, ואביזרים כמו מעקה למיטה או כיסא מקלחת מסתובב יספקו לכם ביטחון מלא בבית ויגנו עליכם מפני נפילות ופציעות. אז למרות שקוראים לזה "ציוד עזר למבוגרים", כדאי מאוד שתכירו את האביזרים השונים ושתשמשו בהם על פי צורכיכם, כי איכות חייכם יכולה להשתפר פלאים. רק בריאות!
  

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות