whatsapp

בלוני חמצן

בלון חמצן נייד קטן וחדשני - הפתרון לשיפור איכות החיים שלך
 

בלון חמצן נייד המכיל חמצן דחוס ומחובר לווסת שבאמצעותה נקבע קצב אספקת החמצן מהמיכל אל המשתמש.

ישנם מיכלים בנפחים שונים, כאשר חשוב לקבל את ההחלטה בנוגע לנפח המכיל בהתאם לצריכת החמצן הנדרשת.
 

את גודל בלון החממצן הנייד הדרוש לנו (בהתאם לכמות החמצן הנדרשת) ניתן לחשב בהתאם לתהליך הבא:

 
על המיכל רשום הנפח (0.5 - 20 ליטר. קיימים גם מיכלים בנפח 40 ליטר). על מנת לחשב לכמה זמן הוא יספיק, יש להכפיל את נפח הבלון בלחץ שמופיע על השעון הצמוד לבלון כשהוא מלא (בדרך כלל בין 150 ל-200 אטמוספרות).
 
מיכל חמצן בנפח של 20 ליטרים הלחץ במיכל 200 אטמוספרות, מכפילים ליטרים באטמוספרות ומקבלים 4000 ליטרים חמצן זו כמות החמצן המצויה בתוך הבלון.
 
את המספר הזה יש לחלק בדרישות הצריכה של הלקוח.
 
לדוגמה אם המטופל צורך 5 ליטרים לדקה, הרי שהמיכל יספיק ל-800 דקות (13 שעות ו-20 דקות).

    

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות