whatsapp
מיועד להציל חיים
תחבושת המוסטטית מצילת חיים L150
דגם: אריזה משפחתית 5 יחידות
מיועדת לעצירת דימום בינוני עד חמור באזורי מעבר ונקודות בהן חוסם עורקים לא יכול לתת מענה. אגד חבישה המוסטטית מגיע בגזה מגולגלת, שהופכת אותו למתאים לפציעות הנגרמות כתוצאה של תאונות בבית, תאונות דרכים או בקרב.

מחיר כולל מע"מ
₪585
ניתן עד 3 תשלומים
משלוח חינם
זמן אספקה: עד 45 ימי עסקים
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
תחבושת המוסטטית מצילת חיים AXIOSTAT L150
 
חבישה המוסטטית Axiostat Chitosan Haemostatic נועדה לעצירת דימום בינוני עד חמור באזורי מעבר (מפשעות, עכוז, בית שחי, צוואר) ונקודות בהן חוסם עורקים לא יכול לתת מענה ובכך התחבושת מצילה חיים.
 
כידוע, חסם עורקים מפחית את התמותה מדימומים אך חסם עורקים אינו אמצעי מתאים או מספק לעצירת כל סוג של דימום. בדימומים באיזורי מעבר המענה הינו באמצעות תחבושת המוסטטית. תחבושת המוסטטית מיועד לטיפול ראשוני באזורי עימות שבהם טיפול רפואי מיידית הוא בעל חשיבות עליונה. תחבושות המוסטטיתיות נמצאות בשימוש צה"ל וצבאאות אחרים בעולם. התחבושת מתאימה לחבישת פצעים בתנאי שדה, בצורה מהירה ואפקטיבית. אגד חבישה המוסטטית מגיע בגזה מגולגלת, שהופכת אותו למתאים לשימוש בתנאי שדה קרב. התחבושת מסייעת לכוחות מיוחדים לעצור דימום הנגרם עקב אסונות בשטח.
 
מידה 7.6*150 ס"מ
מינימום הזמנה 5 יחידות
 
התחבושת בעלת תקן FDA ו CE ואישור אמ"ר ישראלי
 
החבישה משתמשת בטכנולוגיית Protonated Bioadhesive Polymer (PBT) ייחודית, שהיא טכנולוגיה מוכחת בשדה הקרב להשגת עצירת דימום בצורה קלה ומהירה יותר. החומר ממנו עשויה נצמד לרקמות ומתנתק בקלות בעת הצורך. 
עשויה מ 100% כיטוסאן (Chitosan, שנקרא בארץ בטעות צ'יטוסאן) הנחשב לחומר אידיאלי לעצירת דימום. התחבושת נאחזת בחוזקה בעור וכאשר הפולימר מתכווץ הוא מושך את שני חלקי החתך זה כלפי זה וסוגר אותו. Chitosan מעודד קרישת דם ומקדם הפעלה של טסיות דם.
 
תחבושת המוסטטית:
  • מספקת מחסום מכני למקום הדימום
  • מפסיקה דימום חמור באופן מיידי
  • סופגת דם פי 5 יותר מגזה רגילה
  • מפחיתה סיכון לזיהום הפצע
  • פעילה מכל הצדדים
 
תחבושת המוסטטית מומלצת עבור:
  • פציעות עמוקות
  • פצעי ירי
  • פציעות חבלה בצוואר ובראש
  • חתכים ושפשופים
  • פצעי דקירה
  • דימום עורקי ורידי
  • פציעות מפיצוץ
מגיעה בשקית מתכת קשיחה, אריזה לנשיאה קלה.
אורך חיי מדף 5 שנים.               
 
זמן אספקה: עד 45 ימי עסקים
אחריות: תקינות המוצר בקבלתו
יצרן: AXIOSTAT


למידע נוסף על המוצר:
 אישור אמר חבישות המוסטטיות לשימוש טקטי.pdf
ספק: העיקר הבריאות - Axiostat - לחץ לצפייה במוצרי הספק
אין אפשרות לאיסוף עצמי אצל ספק זה
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מוצרים קשורים מוצרים קשורים
מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות