הדרכת נגישות לעובדים
הדרכה חווייתית
תמצית ההדרכה :
1. מידע על התקנות לחוק וחוק שוויון זכויות למען אנשים עם מוגבלויות.
2. מידע על אנשים עם מוגבלויות.
3. מהו מגוון סוגי המוגבלויות.
4. זיהוי אנשים עם מוגבלות.
5. התנסות חווייתית - איך להרגיש לא נגיש כאדם עם מוגבלות - סדנת התנסות ייחודית בה העובדים עוברים חוויה של מוגבלות המגבילה את אחד החושים לשינוי רגשי שיביא לשינוי עמדותיהם בזמן מתן שרות.
6. סימולציה בסיטואצית שרות ספציפית לתחום הרלוונטי בו עוסק הארגון.
7. "ארגז כלים" - איך להעניק שרות נגיש החל ממחר בבוקר.
8. שילוב תהליך הנגישות בארגון ע"י הטמעת מידע/תמונות וכדומה מהשטח- התאמה ספציפית לכל ארגון.
הדרכת שרות נגיש פרונטאלית לפי מצבי שרות ולפי סוג מוגבלות מועברת לעובדים נותני שרות ומנהליהם – שרות טלפוני או/ו פרונטאלי.
- מידע על מגוון המוגבלויות ותקנות הנגישות הרלוונטיות - החוק, הכרות עם מגוון המוגבלויות (קוגניטיבית, פיזית, שמיעה ובראייה) הטמעה והתאמה אישית בהדרכה לתהליך ההנגשה בארגון שלך.
- התנסות חווייתית – חשיפה ייחודית והתנסות מעצימה של התמודדות עם המוגבלויות השונות למתן שרות מכובד, נגיש ועצמאי. העובדים יעברו התנסות אישית ותהליך רגשי לשינוי העמדות כלפי אנשים עם מוגבלות.
- ניתוח מקרי שרות המותאמים לארגון ומתן "ארגז כלים" לשרות נגיש.
משך ההדרכה : כשעתיים וחצי
מספר המשתתפים בכל הדרכה - עד 20 איש
ניתן לקיים עד שתי הדרכות באותו יום ובאותו מיקום
מדוע מומלץ לארגון להעביר הדרכת נגישות לעובדיו?
שיפור שביעות רצון הלקוחות.
התרחבות עסקית– גידול בלקוחות וברווחיות העסק.
תדמית חברתית חיובית.
מבחינה חוקית- מתן מענה לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות.
מה מיוחד בהדרכה שלנו ?
ההדרכה שלנו הינה אינטראקטיבית, כוללת אמצעים דיגיטאליים, אמצעי עזר שאנו מביאים איתנו, סרטונים, סיפורים אישיים, תמונות מהשטח ועוד. מגוון דרכים מיוחדות שתבאנה לשינוי רגשי אשר יוביל לשינוי העמדה של העובדים כלפי אנשים החיים עם מוגבלות ויצירת שפה ארגונית חדשה למען שרות נגיש יותר.
הארגון מקבל תעודת השתתפות בהדרכת שרות נגיש על פי חוק!
חשוב: ההדרכה שלנו מאושרת על ידי יועץ נגישות השרות.