whatsapp

אביזרי העברה

אביזרי העברה

קרש העברה או קרש החלקה כדי שהמעבר יהיה קל

הרבה פעמים צריך להעביר חולים המרותקים למיטה או לכיסא הגלגלים או חולים סיעודיים מהמיטה לכיסא, מהכיסא למיטה, מכיסא הגלגלים לרכב ובחזרה, והמעבר הזה יכול להיות לא פשוט אם הוא מתבצע ללא עזרים מתאימים. מכיוון שהיום יש מגוון די רחב של אביזרי העברה, הרי שהפעולה הופכת להיות הרבה יותר נוחה וקלה. כך למשל, באמצעות סדין העברה שהינו בעל כושר נשיאה גבוה במיוחד ומאפשר להעביר אנשים שלא מסוגלים לעבור בכוחות עצמם מהמיטה שעליה הם שוכבים לכיסא ובחזרה באמצעות החלקתם מהסדין אל המיטה / כיסא; באמצעות קרש העברה מעוגל המאפשר לאנשים המתקשים לקום בכוחות עצמם לעבור מהמיטה לכיסא, מכיסא הגלגלים לרכב ועוד; או באמצעות קרש העברה מתומן שגם הוא בעל כושר נשיאה גבוה במיוחד ומסייע בהעברה של חולים המתקשים בקימה מהמיטה לכיסא או לכיסא הגלגלים.
 
קרש החלקה – שיפור משמעותי באיכות החיים
השימוש בקרש החלקה או קרש העברה מקל הן על המטפלים והם על המטופלים. על המטפלים – משום שהוא חוסך מהם את הצורך לסחוב את מלוא משקלו של החולה כשהם מעבירים אותו ממקום למקום, ועל המטופלים – משום שהוא הופך את המעבר לכזה שמעמיס פחות על המטפלים שלהם והופך אותו לקל יותר מבחינה פיזית גם עבורם. בחירת אביזרי העברה צריכה להתבצע על פי נוחות המטפלים. אם נוח להם יותר להשתמש בסדין העברה – מצוין, וגם אם נוח להם לעשות שימוש בקרש העברה או קרש החלקה זה מעולה. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהקרש מסוגל לשאת את משקלו של החולה, שהוא אכן מתאים לצורכי ההעברה הספציפיים שלו וכמובן – שהוא מגיע עם אחריות מלאה. 

למאמרים ולמידע נוסף לחץ כאן!
         

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות