whatsapp

השכרת מעלון מדרגות

למדרגות ישרות בתוך הבית
₪2,100
משלוח 4500 ₪
להשכרה חודשית ללא התחייבות
₪1,500
משלוח 600 ₪
דרגון להשכרה חודשית
₪1,700
השכרת מעלון מדרגות

מדרגות במוסד ציבורי, בבניין מגורים או בבית פרטי מהווים הגבלה משמעותית עבור אנשים היושבים על כסא גלגלים, נכים, או מוגבלים ומתקשים בתנועה.

מעלון מדרגות, הנקרא גם מדרגון או זחלילית, הוא מתקן המאפשר לנכים ולבעלי מוגבלויות בניידות לעלות ולרדת מקומה לקומה בקלות.

ישנם מקרים רבים בהם אנחנו, או האנשים היקרים לנו, זקוקים למעלון מדרגות למשך תקופת זמן מוגבלת. זה יכול לקרות לאחר ניתוח שמצריך הסתייעות במעלון, לאחר תאונה שמחייבת שיקום או במקרים ובמצבים נוספים. מכיוון שמדובר בתקופה המוגבלת בזמן, הרי שלרוב אין כדאיות ברכישת המעלון הדרוש. זאת משום שקנייה כזאת יכולה לעלות הרבה מאוד כסף, שאפשר לחסוך לצרכים חשובים אחרים.

אנו ב"העיקר הבריאות" מבינים מאוד את הדילמה שעומדת בפני אנשים הזקוקים למעלון מחד אולם לא מעוניינים לשלם עבורו מחיר מלא כי הם יעשו בו שימוש במשך זמן קצר בלבד, ולכן מציעים לכם שירותי השכרת מעלון מדרגות.

למי מיועדת השכרת מעלון?
 

לקוחות המעוניינים להתנסות בשימוש בזחלילית מדרגות מוזמנים לשכור את המעלון ולבחון עד כמה הוא עוזר ותומך ומשפר את איכות חייהם.

אם אתם בני משפחה או עסק המעוניין להנגיש את המקום לבעלי מוגבלויות המשתמשים בכסאות גלגלים ללא צורך בבניית מעלית ניתן להשתמש בזחלילית או מעלון לנכים המאפשר עליה וירידה בטוחים מכל גרם מדרגות. מעלון מדרגות נייד ועל כן יכול להילקח לכל מקום.

השכרת מעלון - לכמה זמן אפשרית?
 

השכרת מעלון אפשרית החל מכמה שעות לצורך אירוע ועד לתקופות ארוכות יותר של כמה חודשים.
במידה ותחליטו לרכוש את המעלון מדרגות במהלך תקופת ההשכרה (מינימום חודש), תזוכו ב 50% מעלות ההשכרה ששולמה על החודש הראשון בלבד. 

האם השכרת מעלון דורשת ידע לצורך הפעלתו?
 

שירותי השכרת זחלילית מדרגות מלווים בהדרכה של צוות מקצועי. הפעלת זחלילית דורשת מיומנות והתנסות ממפעיל הזחלילית כדי להמנע מתאונות ותקלות במהלך ההפעלה. אנו נדריך את מפעיל הזחלילית בכל הקשור לבטיחות בהפעלה, תפעול תקלות לטובת הפעלת הזחלילית בצורה בטוחה ויעילה. גם אם בהתחלה השימוש נראה מורכב, לאחר ההדרכה הוא יהפוך לנוח ויעיל במיוחד.

למידע נוסף בנושא השכרת ציוד רפואי ושיקומי לחצו כאן
 

      

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות