whatsapp

מגיני מרפקים ותומכים למרפק

elastic elbow support
₪149
OmniForce elbow support E-700
₪419
מגיני מרפקים ותומכים למרפק
למי מיועד מגן מרפקאו תומך למרפק?
מגיני מרפק ותומכים למרפק מיועדים בעיקר למי שעוסק בספורט או בפעילות פיזית אחרת, שבמהלכה הוא מאמץ מאוד את האמה ואת הזרוע. שימוש במגן מרפק ובתומך מרפק יכול לסייע במניעת פגיעות במרפק, ויכול להקל על פגיעות שכבר נגרמו.

מהו "טניס אלבו"?
"טניס אלבו" נקרא בעברית "מרפק טניס". זהו מצב של קרע במוצאם של הגידים האחראיים על יישור שורש כף היד והאצבעות, העלול לגרום לדלקת חריפה. מוצאם של הגידים נמצא בצידו החיצוני של המרפק, מקום ששחקני טניס מתחילים מכירים היטב. הסיבה לכך היא, שפעמים רבות כשהם מכים בכדור במכת גב היד, הם מיישרים את שורש היד ולא נעזרים בשרירי הכתף החזקים יותר. אז אמנם, אותם שחקני טניס הם המקור לשמה של התסמונת, אולם בפועל סובלים ממנה אנשים רבים העושים פעילות מאומצת שאינה שגרתית עבורם, וכוללת שימוש נמרץ באמה וביד.

האם שימוש בחבקים, מגינים או בתומכים למרפק יכול לעזור למצב של "מרפק טניס"?
מגינים ותומכים למרפק בהחלט יכולים לסייע במצבים של "טניס אלבו", ויכולים גם לסייע במניעתו. בנוסף ישנם תומכי מרפק המיועדים להקלה על נפיחויות באזור, תומכי מרפק למניעת מתיחת יתר של המרפק, וכן שרוולים תומכים למרפק המספקים תמיכה חזקה ויציבה. 

מגיני מרפקים – החום שמגן על המפרק מגינים למרפק או תומכים למרפק מיועדים לטיפול בפגיעות ולהורדת נפיחויות באזור וזאת באמצעות שמירה על חום באזור המפרק, דבר שמפחית ופעמים רבות גם מונע כאבים. שימוש בעזרים אלה בהחלט יכול לאפשר לשחקני טניס, לספורטאים ולעוסקים בעבודה ממושכת על המחשב להמשיך בשגרת יומם מבלי לגרום לנזק חמור יותר למקום. בנוסף משמשים עזרים אלה למניעת פגיעות עתידיות ולכן מומלצים מאוד לכל מי שעוסק בתחום המחייב מאמץ של הזרועות.

מגיני מרפק – תמיכה מרבית למפרק חשוב
אנחנו לא שמים לב, אבל המרפק שלנו עובד שעות נוספות. אנחנו נשענים עליו כשאנחנו מקלידים על מקלדת המחשב, אנחנו מכופפים ומיישרים אותו כשאנחנו עוסקים בפעילויות ספורטיביות שונות ובעיקר בטניס, ואנו נעזרים ביכולת הכיפוף שלו כשאנחנו עושים פעולות יומיומיות שגרתיות כגון נשיאת שקיות עוד. לכן, אין פלא שלפעמים נוצרים דלקות וכאבים במפרק הכל כך חשוב הזה, מצבם המחייבים סיוע  מידי באמצעות מגיני מרפק. באמצעות חבקים ו/או תומכים למרפק ניתן לא רק לטפל במפרקים שכבר נפגעו, אלא גם למנוע פגיעות עתידיות, ולכן כדאי לכל מי שעוסק בטניס ולכל מי שכבר חווה בעבר דלקות או כאבים במרפק – להצטייד בעזרים אלה שישפרו מאוד את ההרגשה הכללית.

מגיני מרפק – בשביל לחזק
כפי האמור לעיל, המרפק שלנו עושה עבודה רבה בלי שאנחנו בכלל שמים לב. אבל, מגע הרגע שבו גם הוא מאותת לנו שהוא צריך תמיכה, ואז הפתרון הטוב ביותר הוא – להקשיב לאיתות ולהשתמש באותם מגינים למרפק שמיועדים בדיוק למען מטרה זו. אפשר להשיג היום מגוון רחב של חבקים למרפק, כאשר ההמלצה היא, כמובן, לרכוש את אלה המתאימים ביותר למבנה המרפק שלכם ושאתם יכולים להשתמש בהם בנוחות מרבית. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע על מנת לאתר מגן מרפק מתאים ביותר למצב שלכם (נפיחויות, כאבים, קושי בהנעה וכד') ולהשתמש בו בצורה היעילה ביותר. 

למאמרים ולמידע נוסף לחץ כאן!
           

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות