whatsapp

מגנים ותחבושות לקרסול ולשוק

Omniforce ankle support A-700
₪449
adjustable ankle stabilizer
₪199
Neoprene ankle support
₪149
calf/shin splint support
₪250
חגורות שרוולים ומגנים לקרסול או לשוק

למה מיועדים חגורות ושרוולים לכף הרגל, לקרסול ולשוק?

חגורות ושרוולים לרגל נועדו על מנת לסייע במניעת פגיעות במפרקים, בהחלמה מפציעות ומניתוחים ובהגנה על כף הרגל. בנוסף ישנם פלסטרים מיוחדים למניעת שפשופים ויבלות בכפות הרגליים, המסייעים מאוד בשמירה על בריאות כף הרגל.

חגורות ושרוולים לשמירה על בריאות הרגל - דוגמאות
בין המוצרים המיועדים לשמירה על הבריאות ועל האסתטיקה של כפות הרגליים, ניתן למצוא מגני קרסול המקלים על כפות רגליים עייפות,כריות ריפוד לקדמת כף הרגל, גרביים אלסטיות, חבקים לשוקשרוולים אלסטיים לקרסול, סדים ליישור בהונות, תומכים לקיבוע הקרסול, ועוד.

חגורות ושרוולים לרגליים - שיפור משמעותי בהרגשה
שימוש בחגורות לרגליים, בשרוולים לרגליים ובפלסטרים למניעת שפשופים, מסייע מאוד בשמירה על בריאות כף הרגל. חשוב לזכור, שכפות הרגליים שלנו הן הנושאות אותנו במשך כל שעות היום, ולכן חשוב תמיד לשמור על בריאותן.  

חגורות ושרוולים לרגליים
אם אתם הולכים הרבה, עומדים הרבה על הרגליים או עושים הרבה פעילויות ספורט, חשוב מאוד שתגנו ככל שניתן על הרגליים שלכם, אשר צריכות לעמוד באתגר הלא פשוט של נשיאת משקלכם לאורך זמן. חגורות לכף הרגל, חבקים לקרסול ושרוולים לשוק יכולים לסייע לכם מאוד לשמור על הרגליים שלכם, שכן הם מפעילים לחץ ומחממים את האזור וכך מונעים הן כאבים קיימים והן פגיעות עתידיות. 

תומכי קרסול – לשמור על הרגליים שלנו
הרגליים שלנו נושאות אותנו רוב שעות היום. על מנת שימשיכו לעשות כן למשך שנים ארוכות, עלינו לשמור עליהן בריאות. מלבד פדיקור שהוא חיוני ביותר לשמירה על בריאות כפות הרגליים, כדאי מאוד להצטייד בתומכי קרסול – מוצרים מיוחדים שמיועדים לספק הגנה מלאה למפרק שיש לו חשיבות רבה בתנועתיות של הרגל ובמרבית הפעולות שהיא צריכה לבצע. גם לספורטאים מומלץ מאוד להצטייד באותו תומך קרסול, שכן הוא שומר על הרגל מפני פגיעות כמו נקעים ומפני פציעות מכל הסוגים. על מנת להבטיח שאכן כך יהיה, חשוב להצטייד במוצר איכותי שגם יספק הגנה מלאה וגם יחזיק מעמד לאורך זמן.

למאמרים ולמידע נוסף לחץ כאן!
       

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות