whatsapp

כורסאות גריאטריות והעמדה

סטנד איזי עם מנוע אחד
₪3,990₪4590
משלוח 300 ₪
Stand Up
₪3,590₪4190
משלוח 300 ₪
סטנד איזי עם שני מנועים
₪4,690₪5290
משלוח 300 ₪
Revolution
₪5,290
משלוח 250 ₪
ריפוד איכותי דמוי עור PU עם 4 גלגלים מסתובבים
₪2,890
משלוח 500 ₪
Supreme עם 4 מנועים
₪6,490
משלוח 250 ₪
INTEGRA SHELL
₪4,900
 ₪4655 בקנייה עצמית
כורסאות חשמליות, כורסאות קימה, כורסאות גריאטריות 

כורסאות חשמליות - הפינוק המושלם

אין כמו לחזור הביתה מיום עבודה מפרך, לשבת על כורסא חשמלית, ללחוץ על כפתור שגורם לחלק התחתון של הכורסא להתרומם ומספק תמיכה נפלאה לרגליים העייפות, ואם אפשר - ללחוץ עד עוד כפתור שיוריד את משענת הגב עד לגובה הרצוי. אין ספק, שאותן כורסאות קימה חשמליות מתכווננות הן הפינוק האולטימטיבי לכל אחד, פינוק שמומלץ בחום (ולא רק לחובבי טלוויזיה). באתר תוכלו למצוא כורסא מתרוממת ונשכבת חשמלית, כורסא מפוארת מתכווננת, וכן כורסת טלוויזיה מתרוממת. 

כורסאות גריאטריות - לישיבה נוחה ולהקלת הטיפול

קשישים רבים הסובלים ממחלות שונות שלא מאפשרות להן התניידות עצמאית, יוכלו להסתייע בכורסאות גריאטריות. מדובר בכורסאות מרופדות ונוחות לישיבה, המאפשרות נגישות לביצוע טיפולים מסוגים שונים וכן מתכווננות למגוון רחב של תנוחות, שמבטיח שניתן יהיה למצוא את התנוחה הנוחה לקשיש. באתר העיקר הבריאות תוכלו למצוא כורסא גריאטרית קומפקטית, כורסא גריאטרית גב רקליינר עם הדום וכן מיטת העמדה המאפשרת מעבר קל מהכיסא למיטה.     

כורסאות קימה

בני גיל השלישי צריכים הרבה פעמים להיעזר במכשירים כאלה ואחרים על מנת לקום על רגליהם. מכיוון שעמידה על הרגליים חשובה ביותר גם לצורך חיזוק השרירים וגם לצורך הרגשה נפשית טובה יותר, כדאי לרכוש מכשירים כאלה שיסייעו לקשיש מכל הבחינות. כורסאות גריאטריות מסוג כורסאות העמדה חשמליות, מספקות לבעליהן את האפשרות לעמוד על רגליו בצורה קלה ונוחה ביותר, וכך משפרות בצורה משמעותית את איכות החיים. לפני שרוכשים את אותן כורסאות העמדה מדוברות, חשוב לבדוק שהן אכן מיוצרות על ידי חברה מוכרת וידועה בתחום ושהן מגיעות עם אחריות מלאה, על מנת שבמקרה הצורך יהיה לכם אל מי לפנות.

כורסאות העמדה סיעודיות – לישיבה, קימה נוחות

אנשים המוגדרים במצב סיעודי או כאלה שסובלים מבעיות קשות בניידות עצמאית, יכולים למצוא היום הקלה גדולה ושיפור משמעותי באיכות החיים אם ירכשו כורסת העמדה סיעודית. מדובר בכורסה שמאוד דומה במראה שלה לכורסת טלוויזיה, ואף יכולה, כמובן, לשמש ככורסה כזו לכל דבר ועניין, ואשר המנגנונים שלה מאפשרים לכוונן הן את החלק שעליו מניחים את הרגליים והן את משענת הגב למספר מצבים. הדבר חשוב ביותר גם על מנת לוודא שהאדם הסיעודי לא יישאר באותה תנוחה במשך יותר מדיי זמן – מצב שעלול לגרום לפצעי לחץ ולניוון של השרירים, וגם על מנת לאפשר לו להתנהל במצבים שונים של ישיבה ושל שכיבה. אפשרויות הכוונון הללו מאפשרות גם לצוות המטפלים גישה נוחה לכל צורך שהוא, כגון מתן תרופות, הלבשה, האכלה ועוד. 
 
למאמרים ולמידע נוסף לחץ כאן!
   

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות