whatsapp
דגם: Eurochair Avanti
כסא גלגלים קל משקל - Eurochair Avanti מתקפל אקטיבי
מחיר כולל מע"מ
₪9,156
ניתן עד 5 תשלומים
משלוח חינם
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
 כסא גלגלים קל משקל - Eurochair Avanti

כסא הגלגלים קל המשקל מדגם Eurochair Avanti שומר על עצמאותך בבית, בעבודה ובשעות הפנאי. ל-Avanti גרסאות מגוונות, הוא אקטיבי, מתקפל ותואם לעזרי ה-Eurochair. בהשוואה לכסאות גלגלים קלי משקל אחרים, משקלו מצומצם ואפשרויות ההתכווננות שלו נרחבות יותר. ה-Avanti חסכוני, ומציג עלות/תועלת מצוינת. הוא מתאים לליווי מהלכי מחלות גריאטריים או נוירולוגיים, ולבעלי יכולות הליכה ועמידה נותרות.

תכונות עיקריות

  • יכולת התכווננות מרשימה
  • עלות נמוכה
  • שלדה קדמית ישרה
  • קשת עזרים רחבה
  • גרסה רגילה; גרסה לסובלים מהמיפלגיה; גרסה למבוגרים עם מידות קטנות; גרסת XXL

ה-Avanti החדש אטרקטיבי. הודות ליכולות ההתכווננות המקיפות ולאפשרויות הציוד הרבות, הוא מותאם לצרכיך היומיומיים בשלמות. כסא הגלגלים האקטיבי והחסכוני מאפשר לך להשתתף בפעילויות רבות, ליהנות מעצמאות ומניידות, ולשמור על החופש האישי והמקצועי שלך.

כסא אחד, עשרות אפשרויות כיוונון

המערכת המודולרית של ה-Avanti עוצבה לתצורה גמישה ויעילה, עם יכולות השתנות בהתאם לפעילויות מגוונות ולמהלכי מחלה שונים. כך לדוגמה, ל-Avanti 3 אורכי מסגרת הזמינים למשתמש: קצר: 36-32 ס"מ, בינוני: 50-38 ס"מ, ארוך: 58-48 ס"מ; כמו גם גרסת XXL לצעירים ולכבדי משקל.

ל-Avanti מערכת ישיבה נוחה וייחודית, בזכות מבחר רב של מושבים ומשענות גב: משענת הגב מציעה אופציות ל-3 אורכי צינורות, ומתכווננת לגובה של 44-34 ס"מ, ולזווית. לתמיכה אופטימלית בגוף המשתמש, למשענת הגב אופציית התכווננות עם רצועות ולקרו.
המושב מתכוונן בהתאמה לשלדה – לעומק: 53-33 ס"מ, ולרוחב: 58-32 ס"מ. כמו כן הוא מתכוונן לגובה. זווית הטיית המושב המקסימלית היא 6 מעלות.

ל-Avanti אלמנטים צידיים מתכווננים לגובה, עם אורכים שונים. ניתן ליהנות מאלמנטים צידיים ספורטיביים מאלומיניום, המתאימים לצבעי המסגרת ותומכים היטב במרכז הגוף. יש אלמנטים צידיים המתכווננים לגובה עם עיצוב ארגונומי, קלים לתפעול אפילו למשתמש עם תפקוד זרועות לקוי. הם יכולים להתכוונן בשישה שלבים להתאמה אישית מושלמת, וסובבים לאחור, ליציאה נוחה מהכסא.

ל-Avanti משענות רגליים הזמינות בצירופים רבים, למיקום בטיחותי ונוח לכפות הרגליים. לדוגמה, אפשר ליהנות ממשטח רגליות אחיד בצבע המסגרת שמתרומם ברציפות, סובב, וניתן לציוד בזווית מתכווננת. משענות הרגליים הסובבות, מקלות על היציאה מחזית הכסא.

תפעול ה-Avanti קל ונוח: המשתמש יכול לדחוף את כסא הגלגלים בעזרת חישוקי הנעה. להגעה לנקודת האיזון, הציר מתכוונן ב-4 תנוחות מאוזנות, וב-9 תנוחות אנכיות. אופציה להטיית הגלגלים בקשת של עד ל-3 מעלות, מאפשרת ליהנות מיותר זריזות בפחות מאמץ. מזלגות גלגלי ההיגוי של ה- Avanti מתאימים לגודל משתנה של גלגלים וצמיגים. המפרק המחובר למזלגות גלגלי ההיגוי מתכוונן ברציפות לזווית, ותורם למאפייני נהיגה מצוינים בכל זוויות המושב. מעצורי לחיצה חדשים מתכווננים ברציפות בעזרת הפעלת לחץ קטן, עם אופציה למעצור תוף. ה-Avanti ניתן לקיפול ולהובלה, גלגליו ניתנים להסרה.

עזרים

ל-Avanti עזרים רבים, כגלגלים מונעי היפוך, מוט דריכה להטיית הכסא מאחור, ידיות דחיפה למלווה המתכווננות לגובה, מוט ייצוב, חגורת בטיחות, שולחן טיפולי, מחזיק מקל הליכה, הארכה לידית הבלם, כריות למושב, כיסוי להגנה על הרגליים, תמיכה בעקב, רצועה להידוק ולקיבוע כף הרגל, מנוע עזר ועוד.

גרסאות נוספות ל-Avanti

XXL Avanti: הגרסה מיועדת לתמוך במשתמשים כבדי משקל עד ל-160 ק"ג. מידותיה מקלות על השימוש היומיומי בכסא הגלגלים, וכוללות רוחב מושב עד ל-58 ס"מ ועומק מושב עד ל-53 ס"מ.

גרסה לסובלים מהמיפלגיה (שיתוק צד אחד של הגוף –hemiplegia): כוללת מעצור לחיצה ליד אחת, תפעול ביד שמאל או ימין לבחירה, ידית בלם הניתנת להסרה ו/או לקיפול, רגליות עם רצועות לקיבוע בטיחותי של כף הרגל זמינות גם כן.

גרסה עם מסגרת קצרה, למבוגרים קטני מידות: הגרסה מאפשרת שימוש אופטימלי ב-Avanti למבוגרים קטני מידות. היא כוללת שלדה קצרה ושטוחה, עם ממדים קומפקטיים. המסגרת המודולרית מסייעת לכסא "לגדול עם המשתמש", לפי הצורך. לגרסה זו רוחב מושב בין 36-32 ס"מ, עומק מושב בין 38-33 ס"מ וגובה משענת גב בין 40-34 ס"מ.

 
 
       
 
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
מק"ט: MYVARIO1.750
יצרן: MEURA
ספק: chem shikum - לחץ לצפייה במוצרי הספק
*ישנה אפשרות לאיסוף עצמי ללא דמי משלוח,
 תוכל לבחור באפשרות זו בסל הקניות.
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות