whatsapp

מדי סוכר

מד סוכר

 
מהי סוכרת?
סוכרת היא הפרעה מטבולית המתאפיינת ברמות גבוהות של סוכר (גלוקוז) בדם. שנובעות מאי יכולת הלבלב לייצר אינסולין או מייצור חסר של האינסולין על ידי התאים האמונים על כך המצויים בלבלב. ברוב המקרים לא ניתן להרפא מסוכרת אבל בהחלט ניתן לשלוט בה. שליטה בסכרת פירושה איזון ושליטה בכמויות הגלוקוז והאינסולין בדם.

תסמיני סוכרת:
ישנם תסמינים שונים לסכרת. יחד עם זאת, יתכן וסכרתיים לא יחוו את כולם:
  • השתנה מרובה (אפילו בלילה)
  • צימאון מוגבר
  • עור יבש ומגורה
  • ריפוי איטי של חתכים
  • ראייה מטושטשת
  • רעב תמידי
  • הרגשת עייפות וחולשה
  • ירידה במשקל
  • זיהומים בעור
  • חוסר תחושה או נימול בכפות הרגליים
אבחון סוכרת
ניתן לאבחן סוכרת באמצעות בדיקת דם פשוטה המתבצעת בקופת החולים. יתכנו מצבים בהם יתקבלו תוצאות בדיקות גבוליות (טרום סוכרת). לעיתים שמירה על משקל תקין, פעילות גופנית ודיאטה מתאימה יכולים להרחיק ובמקרים מסוימים למנוע מהטרום סוכרתי את התפתחות הסוכרת.

מדי סוכר - איזון שמאריך חיים
אם אתם סובלים מסוכרת אתם בוודאי יודעים, כי המפתח לשמירה על אורח חיים תקין ועל אריכות ימים עם הסוכרת הוא איזון שלה. בין אם אתם מטופלים בדיאטה, בכדורים או בתרופות, הסוד להצלחה באיזון הסוכרת טמון בביצוע ניטור סוכר קפדני. ישנם היום מדי סוכר משוכללים וידידותיים, המאפשרים קבלת תוצאה מדויקת ממש כמו במעבדה תוך 30 שניות בלבד. מדי סוכר כמו אלה של חברת Accu-Check או מדי סוכר מסוג Optium Xceed מאפשרים קבלת תוצאות מדויקות בזמן קצר וכך מסייעים לכם לשמור על ערכי סוכר תקינים ועל אורח חיים בריא.

מומלץ מאוד לרכוש מדי סוכר מתקדמים על מנת לחיות חיים מלאים, בטוחים וארוכי שנים.

מדי סוכר – לשמוע את התוצאה
ישנם הרבה מאוד אנשים מבוגרים הסובלים מסוכרת, כמו גם מקוצר ראייה. מכיוון שיש פעמים בהן צריך לבצע בדיקת סוכר בחושך, הרי שעד היום הם היו צריכים מאוד להתאמץ כדי לראות מהי רמת הסוכר שלהם. היום הם יכולים לרכוש מד סוכר מדבר, שיגיד להם מהי רמת הסוכר שלהם וכך ידעו כיצד עליהם לנהוג. הדבר מקל מאוד ומשפר מאוד את איכות החיים, וכמובן – יכול לעזור מאוד לאיזון טוב יותר של הסוכרת, כי לא תהיינה טעויות בקריאת התוצאה. ניתן להשיג מקלונים למד סוכר מדבר, שגם אינו מצריך קוד ולכן נוח וקל מאוד לתפעול.

מדי סוכר – תמיד טוב שיהיה אקסטרה
אם אתם סובלים מסוכרת, ולא משנה אם מדובר בסוכרת נעורים (סוג I) או בסוכרת מבוגרים (סוג II), אתם בוודאי בודקים את רמת הסוכר בדמכם מספר פעמים ביום. אם אתם סובלים מהמחלה כבר כמה שנים, בוודאי נתקלתם במצב שבו מד הסוכר שלכם שווק חיים, אם בגלל סוללה שנגמרה או בגלל תקלה אחרת, ולא ידעתם מה לעשות. אחרי הכול, השימוש במדי סוכר נדרש עבור ניטור מדויק של הסוכר שלכם, ואם לא תבדקו תוכלו לצאת מאיזון ולא להרגיש טוב בכלל. לכן, חשוב מאוד לוודא שיש לכם גיבוי למצבים כאלה, וכדאי מאוד להצטייד במד סוכר נוסף שבו תוכלו להשתמש במקרה שהמד הרגיל שלכם מתקלקל. כך תוכלו לא לדלג על אף בדיקה ולנטר את רמת הסוכר בדיוק כמו שצריך. 



          

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות