whatsapp

מזרני ספוג

מזרונים אורטופדיים
מזרנים אורטופדיים - קווים לדמותם
מזרונים אורתופדיים הם מזרונים בעלי מספר שכבות, המספקים תמיכה מקסימאלית לגוף בשעת השינה. זאת בזכות המבנה המשתנה של מזרנים אלה, המעניק לכל חלק וחלק בגב את מידת התמיכה המתאימה לו. 

מדוע חשוב לישון דווקא על מזרנים אורטופדיים?

שינה על מזרונים אורטופדיים שומרת בצורה הטובה ביותר על בריאות הגב שלנו, וכך תורמת לשיפור משמעותי של איכות השינה ושל איכות החיים. אם עד עכשיו התרגלתם לקום עם כאבי גב בגלל מזרן שלא סיפק את התמיכה המתאימה לגב שלכם, לאחר שתרכשו מזרן אורטופדי תוכלו לקום כמו חדשים.

סוגי מזרנים אורטופדיים

ישנם מספר סוגים של מזרנים אורטופדיים, כשאחד המומלצים שבהם הוא מזרון ויסקו. מזרן ויסקו הוא מזרון אורטופדי, העשוי חומר אלסטי דמוי ג'ל בשם ויסקו המשנה את מצב הצבירה שלו בהתאם לטמפרטורה. בזכות חום הגוף מזרן הויסקו מתאים את עצמו בדיוק לצורת הגוף ומקנה לו תמיכה אורטופדית מרבית. מזרונים אורטופדיים מולצים נוספים הם מזרן ספוג ומזרן פולימרים

איך בוחרים מזרונים אורטופדים?

בחירת מזרונים אורטופדים היא איננה בחירה פשוטה. במהלך החיפושים בוודאי תיתקלו במגוון סוגים, ביניהם מזרוני ויסקו, מזרונים לפצעי לחץ ועוד רבים העונים להגדרה "מזרון אורטופדי". הדרך הטובה ביותר לבחור היא לגשת לחנות המשווקת מוצרים שכאלה ולשכב עליהם כדי לבדוק מי מהם הוא הנוח ביותר עבורכם. אם אתם מחפשים מזרון לפצעי לחץ מומלץ להסתמך על המלצת אנשי מקצוע.

מזרנים אורטופדיים – נסו ותיהנו!

על מנת שתוכלו לדעת בוודאות אם הבחירה הנכונה עבורכם היא מזרן אורטופדי מוויסקו, מזרן אורטופדי מלטקס או מזרן אורטופדי מטמפור הוא המזרן שמתאים לכם ביותר, אתם יכולים היום לרכוש מזרן ולהתנסות בו למשך תקופה מסוימת. כך תוכלו לבחון את נוחות המזרן ואת התאמת לגב הפרטי שלכם, ולא תצטרכו לסמוך על מה שאומרים לכם אנשים אחרים או על שכיבה של מספר דקות בחנות. אם המזרן לא משפר את איכות חייכם תוכלו להחזירו ולרכוש מזרן אורטופדי אחר במקומו. ועל זה נאמר: נסו ותיהנו!
 
מזרנים אורטופדיים – ניסיון שעושה את ההבדל
 
הדרך היחידה לדעת אם מזרן אורטופדי הוא נוח, היא לשכב עליו. לא משנה כמה איכותי הוא יהיה על פי הפרסומים של החברה היצרנית ולא משנה כמה מומלץ הוא יהיה יהיה על ידי מכרים וקרובי משפחה, הרי שרק שינה של מספר לילות עליו תוכל לתת לכם את התשובה אם מדובר במזרן מתאים לכם אם לאו. היום אתם בהחלט יכולים לנסות זאת בעצמכם: לרכוש מזרונים אורטופדיים, לישון עליהם שבועיים או חודש (תלוי בחברה המשווקת) ואם הם לא נוחים לכם – להחזיר אותם לחנות. בדרך זו אין ספק שתמצאו מזרון אורטופדי שמתאים להעדפות האישיות שלכם, ותוכלו גם לשמור על בריאות הגב והצוואר וגם ליהנות מנוחות מקסימלית בזמן השינה.  

מזרונים אורטופדיים – נוחות ובריאות במוצר אחד
מזרונים אורטופדיים משלבים שני יתרונות במוצר אחד: גם נוחות וגם בריאות. מבחינת הבריאות, אין עוררין על כך שהם מספקים את התמיכה המושלמת לגב. הם מאפשרים לנו להניח את גופנו עליהם בצורה כזאת שלכל חוליה יש תמיכה, והתוצאה היא שאנחנו יכולים סוף סוף לקום בבוקר בלי כאבי הגב והצוואר שאפיינו את הבקרים שלנו ממש עד לא מזמן. מבחינת הנוחות – אמנם זו שאלה של העדפה אישית, אולם אין ספק שכל אחד יוכל למצוא מזרונים אורטופדיים שיהיה לו נוח לשכב עליהם. מכיוון שבדרך כלל לא צריך יותר ממזרן אחד, הרי שסביר מאוד להניח שכל אחד מאיתנו ימצא את המזרון המתאים עבורו.

מזרונים רב שכבתיים – שכבות של בריאות
מזרונים רב שכבתיים הם כאלה העשויים מחומר הקרוי פוליאוריטן (ספוג) שנדחס לכדי שכבה אחת, ועליו שכבות נוספות של ספוג במידות קשיחות שונות שעטופים בבד כדי לספק נוחות שינה מרבית. בגלל העובדה שאין בהם קפיצים, מזרנים אלה קשיחים יותר ומתאימים למי שמעדיף לישון על מצע קשה, כמו גם למי שזקוק לתמיכה מרבית בגב. למרות קשיחותם, מזרונים רב שכבתיים אלה חוזרים למצבם המקורי במהירות, ולכן הם אלה שבהם משתמשים לייצור מערכות שינה מתכווננות. יתרונות נוספים של מזרונים רב שכבתיים הינם עמידותם הרבה בפני בלאי ובפני "נזקי עומסים", ולכן הם המוצרים המבוקשים ביותר היום בכל תעשיית השינה. נסו ותיהנו!

למאמרים ולמידע נוסף בנושא מזרונים וציפויים בריאותיים למזרון לחץ כאן!
 
             
        

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות