whatsapp
דגם: להשכרה Body Up Evolution
השכרת ציוד רפואי - שיקומי, מתקן הרמה לחולה סיעודי, נכה או קשיש, כסא העברה וכיסא מנוף להכנסת המטופל לרכב
מחיר כולל מע"מ
₪1,000
ניתן עד 3 תשלומים
משלוח ₪650
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
מנוף כסא הרמה + העברה - להשכרה Body Up Evolution 4 in 1

מחיר השכרה הינו לחודש או חלק ממנו.
במידה ולקוח מחליט לרכוש את הכסא במהלך תקופת ההשכרה (מינימום חודש), יזוכה הלקוח ב 50% מעלות ההשכרה ששילם על החודש הראשון בלבד.
כל השכרה מחייבת פיקדון ביטחון בגובה ערך המוצר, המוחזר בעת החזרת הציוד כשהוא תקין. 

כשאתם צריכים לטפל באופן יומיומי באדם קרוב אליכם שהוא נכה או מוגבל בתנועתו, אתם מתמודדים עם סיטואציה לא פשוטה בכלל וזקוקים להרבה כוחות, גם מנטליים וגם פיזיים. כשמדובר במטופל סיעודי, ובמיוחד כשמדובר בקשיש, הרמה שלו חיונית כמה פעמים ביום כדי להעניק לו טיפול הולם. עם זאת, משקלו כבד. כך שאפילו אם אתם אנשים חסונים וברי כוח, אתם עלולים למצוא את עצמכם סובלים מפגיעה בגב או מחוסר יכולת לשאת את משקלו של החולה ולתת לו טיפול הולם, ראוי, מכובד ובטיחותי. מעבר פשוט כגון מעבר מהמיטה לכורסא בסלון או לספה יכול להיות בלתי ניתן לביצוע ללא סיוע של אדם נוסף.
 
ישנם מקרים בהם אנו, או האנשים היקרים לנו מכל, זקוקים לציוד רפואי שיקומי למשך תקופת זמן מוגבלת. זה יכול לקרות לאחר ניתוח שמצריך הסתייעות במנוף הרמה, לאחר תאונה שמחייבת שיקום או במקרים ובמצבים אחרים. מכיוון שמדובר בתקופת זמן מוגבלת, הרי שלרוב אין כדאיות ברכישת הציוד הדרוש. זאת משום שקנייה של ציוד רפואי שיקומי יכולה לעלות הרבה מאוד כסף, שאפשר לחסוך לצרכים חשובים אחרים.

אנו ב"העיקר הבריאות" מבינים מאוד את הדילמה שעומדת בפני אנשים הזקוקים למנוף מחד אולם לא מעוניינים לשלם עבורו מחיר מלא כי הם יעשו בו שימוש במשך תקופה קצרה בלבד, ולכן מציעים לכם שירותי השכרת ציוד רפואי.
 
כסא הרמה + העברה מיועד לאנשים בעלי מגבלה או קושי תפקודי בפעולות יומיומיות כגון: הליכה, רחצה וכדומה, לאנשים שעוברים תהליך שיקומי בביתם אחרי ניתוח, אשפוז או מחלה. Body Up Evolution מומלץ לכל מטופל אשר מרותק או אינו מסוגל לעמוד ולבצע מעברים בכוחות עצמו.

השכרת ציוד רפואי מאפשרת פעמים רבות קיצור משך זמן האשפוז בבית חולים והסתגלות לשגרה תוך כדי טיפול בבית בחיק המשפחה.

מתקן הרמה והעברה המשמש כמנוף הרמה לנכים Body Up Evolution יקל על ההתנהלות בחיי היום יום על המטופל המוגבל בתנועותיו ויסייע לשמור על בריאותו והן על בריאות גבו של המטפל.

מנוף הרמה מהמיטה, מכסא הגלגלים, מכסא רחצה, או הרמה מכורסא.



כסא העברה (טרנזיט) לניידות קלה - ניתן לעביר את המטופל בתוך הבית או המוסד ממקום למקום בלי צורך להעביר אותו לכיסא נוסף.



מנוף להכנסת מטופל לרכב - אין צורך בהוצאות נוספות עבור שינויים ברכב.
מתקן הרמה Body Up מתפרק ונכנס לתא המטען של הרכב. 

 
פרטים טכניים:
מרחק בין הרגליות 59.5-73 ס"מ
גובה 99 ס"מ
גובה רגליות 16 ס"מ
קוטר גלגלים 10 ס"מ


 

                
         
 
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
יצרן: veziris


למידע נוסף על המוצר:
 Body Up Certificate (1).pdf
 iso- body up.jpg
ספק: כמעיין המתגבר אליכין - לחץ לצפייה במוצרי הספק
אין אפשרות לאיסוף עצמי אצל ספק זה
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מוצרים קשורים מוצרים קשורים
להשכרה חודשית ללא התחייבות
₪1,500
משלוח 600 ₪
מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות