whatsapp
שלטי בטיחות, שלטי הכוונה, שלטי אזהרה, סמלי נגישות, משטחי סימון ואזהרה, מסמרות מישושיות, לולאת השראה, שילוט מישושי ברייל ועוד
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה

 אביזרי נגישות

בעקבות חוק הנגישות החדש חובה על עסקים קיימים או חדשים לקיים וליישם את צו הנגישות כפי שהוגדר בחוק. כחלק מסעיפי החוק תקנות השילוט עוסקות בשלטי נגישות המותאמים לאנשים עם מוגבלויות.

שילוט הכוונה, בטיחות ואזהרה נגיש וטוב הינו חלק אינטגראלי מנגישות העסק, הסביבה והשירות: 
• עבור אנשים עם לקות ראייה על מנת שיוכלו לראות, לשמוע או למשש את השלט ולהגיע ליעדם.
• עבור אנשים עם מוגבלות בתנועה וניידות, עבורם לאורך הדרך משמעות גדולה ביותר, על מנת שיוכלו להגיע ליעדם בדרך הנגישה הקצרה ביותר.
• עבור אנשים עם לקות שמיעה המשתמשים בעיקר בנתונים חזותיים כדי להתמצא.
• עבור אנשים עם קושי בתקשורת, בדיבור, בקריאה או בהבנה, על מנת שיוכלו לאתר את דרכם באופן עצמאי ובקלות.
• עבור אנשים עם מוגבלות נפשית ואנשים שיש להם קושי בהתמצאות, שעשויים להיות בלחץ או בחרדה וזקוקים לשילוט טוב על מנת להרגיש ביטחון.

שלטי הכוונה, אזהרה או בטיחות הינם המצפן של הלקוח מהחנייה לפתח העסק שלך לבניין משרדים, למוסד, לרשות מקומית וכו'... דרך גרם המדרגות או המעלית ועד התמצאות בתוך העסק לכל מקום שניתן בו שירות כלשהו או משמש לקוחות כגון: יציאה, כניסה, שירותים ,שרותי נכים, עמדת שירות נגישה, חדר ביטחון, בקשה לעזרת הצוות ועוד..

משטחי סימון ואזהרה / מסמרות הינם אמצעי לסימון והכוונה לבעלי מוגבלויות, כבדי ראייה, עיוורים ועוד. משטחים או מסמרות מותקנים בכניסה לכל בית עסק, על המדרגות, במשטחי פודסק וכד'

ב"העיקר הנגישות" ניתן למצוא: 
• שלטי בטיחות, שילוט בטיחות
שלטי הכוונה
• שלטי יציאה, שלטי יציאת חירום
• שלטי אזהרה, שלטי זהירות, שלטי בטיחות ואזהרה
• סמלי נגישות
מסמרות מישושיות
• פס נגד החלקה במדרגות
לולאת השראה לשימוש עם מכשיר שמיעה
• שילוט מישושי מובלט לכבדי ראיה ועיוורים - הגודל, ההבלטה והפונט המישושי מותאם לחוק נגישות השירות סעיף שילוט.
משטחי אזהרה - המיועדים לסימון אזהרה ברצפה לפני גרם מדרגות להזהיר מפני סכנה או שינוי במרחב.
• מוצרי STEP HEAR, CALL HEAR - מערכות חדשניות להתמצאות ניווט ומידע לאנשים עם לקויות ראיה
• שילוט ברייל - שלט ברייל מאפשר קריאה באמצעות חוש המישוש, ומשמש אנשים עיוורים.

לכולנו מגיעה הזדמנות שווה להגיע, להתמצא, לקבל שירות ולהשתתף בפעילויות בצורה מכובדת ובעצמאות מירבית. סמלי נגישות ושילוט נגיש מסייעים לאנשים עם מוגבלות לקבל את השירות ולהיות שווים לכלל הציבור.

מרכז "העיקר הנגישות" יחסוך לכם זמן, "כאב ראש" ולא מעט כסף בתהליך ההנגשה, אנחנו ננהל עבורכם את התהליך משלב הסקר דרך הצעות המחיר, הביצוע בפועל ועד קבלת אישור הנגישות הנדרש.
 
אתר אחד, טלפון אחד 072-2159090 ואיש שירות אחד שירכז את הפרויקט וילווה אתכם לכל אורך הדרך

    
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
ספק: גבע אדר - לחץ לצפייה במוצרי הספק
אין אפשרות לאיסוף עצמי אצל ספק זה
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות