whatsapp

שמנים למבער

שמנים למבער

שמנים למבער - להבעיר את האהבה

אין כמו להיכנס עם בן או בת הזוג לחדר שהאורות בו מעומעמים וריח נפלא עולה מן המבער הממוקם במקום טוב במרכז החדר. האווירה הרומנטית הזאת, המועצמת פי כמה כשמבצעים בחירה נכונה של שמנים למבער, גורמת לריגוש מיוחד שאין כמותו.

שמנים למבער - אווירה של נצח ופיריון
בחירתם של שמנים למבער צריכה להתבסס, כמובן, על הטעם (או יותר נכון - על חוש הריח) האישי שלכם, אולם חשוב להכיר כמה מהסגולות של סוגים שונים של שמנים למבער כדי שהבחירה ביניהם תהיה קלה יותר.

סוגי שמנים למבער
ישנם, כאמור, מגוון סוגי שמנים למבער, כאשר לכל אחד מהם השפעה אחרת. כך למשל,
תמצית למבער טרופיקנה, תמצית למעבר אירוטיקה וכן תמצית למבער ורד הבר מעוררות את החושים ואת החשק המיני; תמצית למבער לילך מזכירה תמימות נעורים נפלאה; תמצית למבער גרניום מפיצה ריח נעים במיוחד, ותמצית למבער אפרסק מייצרת אווירה של נצח ופיריון. ישנן תמציות שמנים נוספות המיועדות למבער, ועכשיו כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור בזו המועדפת עליכם, לטפטף מספר טיפות למבער ופשוט - ליהנות.   

שמנים למבער – מעבר לדמיון
שמנים למבער מפיצים ריחות נפלאים בחדר, ויוצרים אווירה מיוחדת במינה. אם אתם מטפלים ברפואה משלימה ואתם מעוניינים ליצור בחדר הטיפולים שלכם אווירה אינטימית ורגועה, שמנים למבער כגון שמן לבנדר, שמן אורכידיאה, שמן גרניום או שמנים אחרים בריחות שאתם אוהבים הם פתרון מצוין עבורכם. שמנים למבער מפיצים את ריחם למרחוק, וכך מסייעים לכל מי שנכנס לחדר לשכוח באופן כמעט מיידי את השגרה ואת הטרדות, וליהנות מטיפול באווירה שמשרה רוגע, שקט והרבה הרבה שלווה.

שמנים למבער – ריחות שאוהבים
אם אתם מתכננים ערב רומנטי עם בן או עם בת זוגכם, אתם בוודאי רוצים ליצור אווירה נעימה ומיוחדת במינה. שמנים למבער יאפשרו לכם לעשות זאת בדרך שתהיה פשוטה וקלה ליישום מחד, ותוביל לתוצאות נפלאות מאידך. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לרכוש שמנים למבער בריחות שאהובים עליכם ועל בני זוגכם, ולוודא שיש ברשותכם מבער, כמובן. הייחוד של שמנים אלה הוא שהריח שהם מפיצים גורם הרבה פעמים לעוררות מינית ולחשק מיני, שללא ספק מגביר גם את הרומנטיקה ואת ה אהבה. אז אם אתם רוצים שיהיה לכם ערב מיוחד במינו שלא יישכח במהירה, שלבו בו שמנים למבער בריחות שאתם אוהבים. ההנאה מובטחת. 

שמן למבער – לריח טוב באמת
אם עד היום חיפשתם בנרות מוצר שתוכלו לסמוך עליו באמת שיפיץ ריח נפלא בחדר המגורים, במשרד או בקליניקה שלכם ולא מצאתם, כנראה שלא חיפשתם בנרות הנכונים. זאת משום שאם תרכשו את הפריטים הבאים: מבער, שמן למבער ונרות קטנים, תוכלו ליהנות מריח נפלא שנשאר ונשאר ונשאר. בחירת המבער היא נושא בני עצמו, אולם שמן למבער מומלץ מאוד לבחור על פי ההעדפה האישית שלכם, שהרי על טעם ועל ריח אין להתווכח. אחד אוהב יותר ריח של לוונדר, שני יעדיף מנטה, אקליפטוס או אורגנו. חשוב לדעת, שהרבה אנשים מאמינים שיש ריחות שיש להם השפעה ישירה על הגוף שלנו, כך שלדידם חלק מהשמנים יכולים מאוד לסייע במצבים שונים של הגוף, ובעיקר במצבי מתח וחרדה. כל מה שצריך לעשות הוא לרכוש שמן למבער, היינו – שמן אתרי המתאים למצב בו אתם נמצאים, לטפטף שלוש-ארבע טיפות אל המקום המתאים במבער ופשוט – להתמכר.

מבער שמן – כך תבחרו אותו נכון
בחירת מבער שמנים היא לכאורה פעולה לא מסובכת, שכן אנשים חושבים שמספיק שהם בוחרים את המבער שמעוצב לטעמם וזה הכל. אז אמנם זה לא מאוד רחוק מכך, אולם בהחלט חשוב לשים לב למספר פרמטרים לפני שרוכשים את המבער:
·         המרחק בין הנר לקערית של השמן צריך להיות של לפחות 8-7 ס"מ. מרחק קטן יותר עלול לגרום לשריפה של תחתית הקערית, דבר שעלול לגרום לכך שהריח שיעלה מן המבער ממש לא יהיה הריח שציפיתם.
·         במבער צריך לשים מעט מים, ולתוכם להזליף מספר טיפות של שמן. דאגו שתמיד יהיו מים בקערית כדי שהשמן לא יישרף. ריחו של שמן שרוף הוא לא כל כך נעים...
·         על מנת שהמים שבקערית לא יתאדו במהירות, מומלץ לרכוש מבער שמן עם קערית עמוקה.
·         החוזק כן קובע – מומלץ לרכוש מבער שמנים מחומר חזק. זה תורם לפיזור אחיד של הריח בחלל ומגביר את ההנאה של כל מי שנמצא בו.
·         כמובן שחשוב מאוד להרחיק כל מבער שמן שקניתם מהישג ידם של ילדים. אחרי הכל, גם אש קטנה יכולה לגרום לנזק גדול.

שמן ריחני – הריח שעושה את ההבדל
שמן ריחני הוא הפתרון המושלם להנאה אמיתית מריח נפלא. כל מה שצריך לעשות הוא להצטייד במבער שמנים איכותי ובשמן ריחני בריח שאתם אוהבים, למלא מים בקערית הייעודית, לטפטף כמה טיפות של השמן ולהדליק את הנר. בתוך מספר שניות יתפשט בחלל ריח נפלא, שיעניק למקום אווירה מיוחדת שקשה לתאר במילים. אם תבחרו שמן ריחני מתאים, תוכלו ליהנות גם מהרגשה הרבה יותר טובה, וזאת משום שלכל שמן יש סגולה מיוחדת במינה. יש שמנים ריחניים שמשרים אווירה של רוגע, אחרים מסייעים להתמודד עם כאבי ראש ו/או שרירים ובאופן כללי – אין בכלל ספק שהשמנים יכניסו לכם ריח וטעם לחיים. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לרכוש את השמן הריחני שאתם אוהבים, לטפטף למבער ולנשום עמוק. ההנאה מובטחת. 

 
       
 
   

לא נמצאו תוצאות עבור חיפוש זה
הפופולריים באתר הפופולריים באתר
במבצע!
CMS50D
₪78₪139
משלוח 19 ₪
(kardia mobile 6l (6 leads
₪990₪1190
משלוח 49 ₪
Eurolift Indoor מעלון מתעקל - מותג גרמני
₪41,900
משלוח חינם

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות