whatsapp

מחולל חמצן

תוצרת צרפת
HORIZON P5
₪10,700₪12500
משלוח חינם
Compact 1025
₪9,800
משלוח 60 ₪
Compact 525ks
₪5,650
משלוח 60 ₪
Nuvo Lite
₪3,390
משלוח חינם
Simply Go mini
₪11,500₪18500
 ₪10695 בקנייה עצמית
מחולל חמצן נייד קטן

מחולל חמצן נייד – אפשר לנשום בכל מקום

עד לא מזמן, אנשים שנזקקו למכשיר חמצן נייח או נייד עקב מחלות בדרכי הנשימה, נאלצו להיות מרותקים למיטה בזמן הטיפול ולהיות מחוברים למיכלי חמצן רפואי גדולים ומסורבלים שהכילו גז נוזלי או דחוס במשך זמן רב. הדבר גרר, בנוסף לסרבול ולחוסר הנוחות, גם הוצאות גבוהות במיוחד. זאת משום שהמיכלים היו מסוגלים להכיל כמות חמצן קטנה בלבד, וצריך היה להחליפם בחדשים לאחר זמן קצר. כל זאת היה נכון עד שהמציאו את מחולל החמצן והשתפר פלאים כשהומצא מכשיר החמצן הנייד. מחולל חמצן נייח היה גם הוא גדול ומסורבל יחסית, אולם חסך בהוצאות, והדגם המשופר, מחולל חמצן נייד וקטן, חסך לא רק בהוצאות, אלא גם בצורך להיות מרותקים למיטה. מכשיר חמצן נייד מספק חמצן בריכוז גבוה, הנו קל לנשיאה ומאפשר למטופל לקבל טיפול גם כשהוא ברכב, במטוס או בכל מקום אחר. לאור כל זאת, אין ספק שמכשירי חמצן ניידים הם המומלצים ביותר לסובלים מבעיות נשימה אשר זקוקים לתוספת חמצן בהמלצת רופא. 

חמצן רפואי – כמו אוויר לנשימה

האוויר שאנחנו נושמים כולל 78% חנקן, 21% חמצן, 0.03% פחמן דו חמצני והשאר – גזים נוספים המוכלים באוויר בכמות של פחות מאחוז אחד. זה אולי נשמע מוזר, משום שתמיד אמרו לנו שאנחנו צריכים חמצן כדי לנשום טוב, ובעצם מדובר בגז שמהווה רק חמישית מהרכבו של האוויר, ובכל זאת – זה מה שהתאים שלנו צריכים כדי להתקיים. למעשה, שהות במקום שבו אחוז החמצן באוויר יהיה גבוה או נמוך יותר, עלולה להיות מאוד לא בריאה לנו, ואפילו מסוכנת. למרות זאת, במצבי מחלה מסוימים כמו מחלת ריאות כרונית, למשל, הגוף לא מצליח לשאוף אליו את כמות החמצן הנדרשת לו, והתוצאה עלולה להיות סכנת חיים. לכן, חשוב מאוד לעשות שימוש במכשירים המספקים חמצן לגוף, כמו מכשירי חמצן ניידים איכותיים ומקצועיים שניתן לרכוש כאן באתר.

אז איך לבחור מחולל חמצן שמתאים לצרכיכם?

עד להמצאתו של מחולל החמצן, נאלצו אנשים שסבלו מבעיות נשימה להשתמש בדרכים מסורבלות ומורכבות לקבלת תוספת של חמצן לנשימה. כיום, מחולל חמצן מאפשר להם לשפר באופן ניכר את איכות חייהם וליהנות גם מדברים שנמנעו מלבצע עד כה, כגון טיסות ונסיעות ברכב. יחד עם זאת, לאור התחרות הגדולה הקיימת בתחום מחוללי החמצן, לעיתים מבלבל באיזה מחולל חמצן כדאי לבחור. יש היצע אדיר של מחוללי חמצן, וכל אחד מהם מאפשר תפקודים קצת שונים.

כדי לסייע לכם בבחירת מכשיר חמצן נייד, ריכזנו בעבורכם מספר המלצות וטיפים

מחולל חמצן נייד קטן או מכשיר חמצן ביתי?

כל האמור לעיל רלוונטי גם  לגבי מחולל חמצן ביתי, שאינו ניתן לנשיאה ומידותיו גדולות יותר, וגם אל מכשיר מחולל חמצן נייד קטן, המיועד לצורך גיבוי של מחולל חמצן ביתי ובעיקר לשימוש בנסיעות ברכב, בטיסה או לכל שימוש אחר מחוץ לבית.  

למחולל חמצן ביתי נייד מספר יתרונות על פני מכשירי חמצן ישנים

אספקת חמצן בריכז גבוה – האוויר שסביבנו מורכב מגזים שונים בקירוב בהרכב הבא: 21% חמצן, 78% חנקן וכאחוז אחד של גזים אחרים. מייצר חמצן מפריד בצורה מוחלטת בין החנקן שנמצא באוויר ובין החמצן שנמצא בו, ומזרים אל המטופל חמצן בריכוז של 95%, כלומר – כמעט חמצן טהור. מכיוון שזה בדיוק מה שהמטופל זקוק לו, הרי שמחולל חמצן ביתי הינו הפתרון האפקטיבי ביותר שישנו כיום לטיפול במגוון מחלות של דרכי הנשימה.
 
מחולל חמצן ביתי נייח או מחולל חמצן נייד קטן – מחוללי החמצן המשווקים כיום מאפשרים למטופל להמשיך בשגרת חייו ולקבל את הטיפול הנחוץ לו בכל מקום בו הוא נמצא. בניגוד למכשירי חמצן ישנים, מכשירי חמצן ניידים המשווקים כיום לשימוש ביתי הינם לרוב מכשירים קטנים וקלים הניתנים להפעלה גם ללא חיבור לחשמל. התוצאה – המטופל יכול להשתמש בהם לא רק כשהוא בבית, אלא גם בכל מקום אחר, כולל ברכב או במטוס. שינוי זה משפר באופן ניכר את חייהם של אנשים הנזקקים לטיפול עם חמצן רפואי והופך את מחוללי החמצן למבוקשים ביותר.
 
תחזוקה פשוטה – בעוד מכשירי חמצן ישנים (בלונים גדולים המכילים חמצן) דרשו תחזוקה רבה שכללה מילוי הבלונים בחמצן או החלפה של בלוני החמצן בכל זמן קצר ביותר, מחולל חמצן דורש תחזוקה פשוטה וקלה בלבד. הפעולות הנחוצות הן בעיקר ניקוי של מחולל החמצן ושל הפילטרים פעם בשבוע (או יותר, עפ"י בחירתכם והרגשתכם).  נקודה זו מקלה מאוד על החיים ומאפשרת למטופל לנהל שגרת חיים באיכות גבוהה הרבה יותר.

בטיחות – המערכות המשווקות כיום בשוק הישראלי נבדקו ע"י גורמים רפואיים מוסמכים והינן בטוחות לשימוש מכל הבחינות.
 
היתרונות הללו הופכים את מחולל החמצן הנייד לפתרון אפקטיבי, המשדרג באופן משמעותי לא רק את איכות חייו של המטופל עצמו, אלא גם את חייהם של האנשים המטפלים בו ושל קרוביו, שיכולים ליהנות מחברתו – ולא רק בין כותלי הבית.

יתרונות הטיפול בחמצן רפואי

 

שאלות ותשובות בנושא מחולל חמצן נייד

לאנשים רבים הסובלים ממחלת חסמת ריאה או מחלת COPD ומחלות אחרות הדורשות טיפול ושימוש בחמצן רפואי, עולות וצצות לא מעט שאלות בנושא מחולל חמצן ובקשר לציוד רפואי נוסף נלווה.

לפניכם כמה מהשאלות השכיחות ביותר אשר מקורן מפציינטים משתמשי מכשירי חמצן רפואי:

 אילו אפשרויות קיימות לאספקת חמצן?

 ישנן מספר שיטות זמינות לקבלת חמצן בבית או מחוצה לו:

מחולל חמצן נייד קטן מבוסס על טכנולוגיית החסכן-חמצן, שבזכותה מוזרמת למטופל מנת חמצן בדיוק בתחילת השלב השאיפתי, וכך תורמת לחיסכון בחמצן הקיים במכשיר ולייעול פעולתו. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת היום לייצר מחוללי חמצן ניידים, קלים וקטנים במיוחד (8-2 ק"ג, לעומת 24 ק"ג – משקלו של מחולל חמצן ביתי נייח). גודלו הקטן של מחולל החמצן הנייד מאפשר למשתמש לשאת אותו מכל מקום לכל מקום וכך ליהנות משיפור באיכות החיים. בזכות מכשיר מחולל חמצן נייד , שהינו בעל סוללה נטענת שמאפשרת שימוש בו ללא חיבור מתמיד לחשמל, המטופל יכול לצאת לטייל, לנסוע ברכב ואף לטוס במטוס ללא כל חשש.

איך עובד מחולל חמצן?

מחולל חמצן מופעל חשמלית ופועל באמצעות שני מיכלי סינון שתפקידם להפריד את מולקולות החמצן מאוויר הסביבה ולהעבירן למטופל בצורה מרוכזת, תוך פליטת יתרת תרכובת האוויר חזרה לאוויר החדר. בכך, מעלה מחולל החמצן את ריכוז החמצן המתקבל ע"י המטופל.

האם נחוץ אישור רפואי או מרשם לצורך קבלת טיפול בחמצן?

בארץ, דרוש אישור או מרשם רפואי לצורך שימוש בחמצן רפואי מרופא ריאות, נוירולוג, קרדיולוג או אונקולוג.

הרופא ימליץ לך מתי עליך להשתמש בחמצן במהלך היום ו/או הלילה ולאיזה פרקי זמן. הרופא גם ימליץ לך בכמה ליטרים לדקה של חמצן עליך להשתמש.

האם ניתן להשתמש במחולל חמצן נייד גם ברכב?

כן, ניתן להשתמש בסוללות הנטענות או פשוט לחבר את מחולל החמצן הנייד לשקע המצית ברכב. מחוללי החמצן הניידים שיש כיום קטנים וקלים ומושלמים לנסיעות וטיולים ברכב.

האם ניתן לקחת מחולל חמצן לטיסה?

כן, ה – FAA, מנהל התעופה הפדרלי, אישר מספר דגמים של מחוללי חמצן ניידים לשימוש בטיסה.
יחד עם זאת, לא כל חברות התעופה אישרו עדיין שימוש במחולל חמצן נייד בטיסה ולכן יש לברר באתר חברת התעופה הרלוונטית מהן דרישותיה, בטרם הזמנת הכרטיס.

באתר יש מגוון מחוללי חמצן - איך אדע איזה מהם מתאים לי?

<מבולבלים מהמגוון הגדול של מכשירי החמצן באתר? אנו פה בשבילכם. התקשרו אלינו ונשמח לספק לכם אינפורמציה ולסייע לכם בבחירת מחולל החמצן הטוב ביותר בעבורכם.

לרשותנו צוות טכנאים מומחים בתחום המבצע הדרכה, התאמה וכיוון המכשיר לכל מטופל.

שירות לקוחות העיקר הבריאות 072-2159090


למאמרים ולמידע נוסף לחץ כאן!

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות