whatsapp
דגם: MD CURE
טיפול בכאבי גב תחתון בזמן ישיבה, עמידה או הליכה, אינו מגביל בתנועה, ללא אלקטרודות או מדבקות, 30 דקות טיפול פעמיים ביום
מחיר כולל מע"מ
₪2,290
ניתן עד 6 תשלומים
משלוח ₪49
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
מכשיר לטיפול בכאבי בגב התחתון MD CURE
 
כאבי גב ובעיקר כאבי גב תחתון מטרידים כ-80% מהאוכלוסייה בשלב מסוים של חייהם.
כאבי גב תחתון משפיעים על חיי היומיום - עבודה, זמן איכות ופנאי.
כאבי גב חזקים הם הסיבה השנייה בשכיחותה לביקורי רופא.
כאב בגב התחתון היא מן הסיבות השכיחות ביותר להיעדרות ממקום העבודה.
אנשים רבים הסובלים מכאבי גב תחתון עדיין מתלוננים על כאבים בגב גם לאחר שניסו מגוון טיפולים סטנדרטיים.
כאבי גב תחתון יכולים להיות אקוטיים (פחות מ 6 שבועות) או כרוניים (שבועות, חודשים, שנים)
 
למרבית המקרים של כאבי גב תחתון אין סיבה ידועה, התסמינים כוללים כאב מקומי וטווח תנועה מוגבל, בעיקר בגלל התכווצות שרירים סביב האזור הפגוע. התכווצות שרירים זו מגבילה את היכולת לבצע פעולות יומיומיות רגילות.

מטרת הטיפול בכאבי גב היא להקל על התכווצות השרירים המקומית והעווית שהן תגובות נורמליות וטבעיות. הרגעת השרירים מגבירה את זרימת הדם לאזור הפגוע ובכך משפרת את תהליך הריפוי.

MD cure  טכנולוגיה חדשנית וחכמה, שיוצרת שדה אלקטרומגנטי בתדרים נמוכים המייצרים אפקטים טיפוליים כמו הרגעת השרירים, שיפור זרימת הדם, הפחתת תחושת הכאב וכתוצאה מכך שיפור בטווח התנועה.

המכשיר יעיל הן לטיפול בכאבי גב אקוטיים: "גב תפוס", מגבלה בתנועה, כאב פתאומי ומשתק והן לטיפול בכאבי גב כרוניים: כאב קבוע ומתמשך, מחמיר לעיתים, בתדירות משתנה.

הטיפול המומלץ: הוא 30 דקות פעמיים ביום למשך 2-6 שבועות, תלוי בחומרת המצב.

MD cure יתרונות:
טיפול לא תרופתי
טכנולוגיה חדשנית
ללא מדבקות או אלקטרודות
מתאים לשימוש מעל הבגדים - אין צורך לחשוף את העור
קל לתפעול – המכשיר נדלק בלחיצת כפתור ונכבה מאליו בסיום הטיפול
נוח לשימוש - בזמן ישיבה, עמידה, הליכה או שינה
קומפקטי ונייד – נוח לשימוש בכל מקום ובכל זמן!

פרופסור שיינוביץ - המדען הראשי של אירוטל:
"מחקרים קליניים מראים כי טיפול בשדה אלקטרומגנטי משפר את טווח התנועה של הגב התחתון ב 70% ואת עוצמת הכאב ב 44%. פיתחנו מכשיר חדש לטיפול בכאבי גב תחתון, המבוסס על טכנולוגיה מתוחכמת אשר מונגשת למשתמש במכשיר ידידותי ופשוט לשימוש."



 
שאלות נפוצות:
 
כיצד הטכנולוגיה עובדת?
לכל תא בגוף יש מעטפת. חומרים נכנסים ויוצאים מהתא דרך תעלות יוניות. התעלות האלה נפתחות ונסגרות בקצב מסוים. הקצב הזה הוא התדר של התא. לדוגמה, כאשר המכשיר משדר תדר של 10 הרץ תעלות אילו יפתחו ויסגרו 10 פעמים בשנייה.
כאשר התא פגוע ממחלה או מטראומה קצב פתיחת התעלות משתנה ומשפיע לרעה על חילוף החומרים בתא – טוקסינים (רעלנים) מצטברים בתוך התא וחומרים חיוניים אינם נכנסים לתא. שידור של שדה אלקטרומגנטי, המתאים לקצב הספציפי של התא החולה, מחזיר את חילוף החומרים הטבעי של התא ובכך מאיץ את ההחלמה.
 
באיזה סוג של כאב מטפל מכשיר ה- MD cure ?
מכשיר ה- MD cure מטפל בכאבי גב תחתון הקשורים לפציעות, למתיחת שריר, קריעת שריר, יציבה לקויה ושרירי ליבה חלשים. כמו כן המכשיר מטפל בכאבי שרירים באזור הגב התחתון כתוצאה מפיברומיאלגיה (באנגלית: Fibromyalgia או בעברית דאבת) וארטריטיס (באנגלית: Rheumatoid arthritis או בעברית דלקת מפרקים שגרונית).
  
מהו משך הטיפול ומספר הפעמים שיש להשתמש במכשיר?
הטיפול נמשך 30 דקות. בגמר הטיפולים המכשיר נכבה באופן אוטומטי.
 
כמה זמן נדרש לפני שאני מרגיש שיפור?
למכשיר יש אפקט טיפולי מצטבר כך שתועלת הטיפול מתעצמת עם הצטברות הטיפולים. לפיכך מומלץ להשתמש ב- MDcure פעמיים ביום במשך 2 עד 6 שבועות בהתאם לסימפטומים ולסיים את סדרת הטיפולים גם כאשר מורגשת הטבה.
 
היכן מניחים את הרפידה הטיפולית?
לרפידה יש עיצוב ארגונומי המתאים לאזור הגב התחתון. יש להניח את הרפידה (אין חשיבות לאיזה צד) על הגב התחתון. אין צורך במגע ישיר עם העור, הרפידה יכולה להיות ממוקמת מעל הבגדים. ניתן להיעזר בחגורת הבד המצורפת לכריכת הרפידה סביב המותניים.
 
 
האם צריך להיות בתנוחה מסוימת בזמן הטיפול?
לא, המכשיר תוכנן כך שניתן להשתמש בו בעת ישיבה, עמידה או הליכה ללא הגבלת הפעילות היומיומית כמו עבודה על מחשב, צפייה בטלוויזיה או שינה.
 
האם יש תחושת עקצוץ / חשמל / רטט?
לא. המכשיר משדר שדה אלקטרומגנטי עדין בתדרים מאוד נמוכים אשר לא מחממים ולא גורמים לוויברציה. התדרים האלה הם בטווח התדרים הטבעיים של הגוף ולא ניתן לחוש בהם אם כי חלק מהחולים יכולים להרגיש שיפור בכאב בזמן הטיפול.
 
האם כל אחד יכול להשתמש במכשיר?
אין להשתמש ב MD cure אם יש לך קוצב לב או דפיברילטור, אם הינך בהריון, אם אתה חולה שטופל בכל סוג של סרטן, לא לשימוש בתינוקות או ילדים, אם יש לך ספק לגבי אזהרות אלה, יש להתייעץ עם הרופא המטפל.
  
האם המכשיר עובד על סוללות?
כן, המכשיר עובד על סוללה ולפיכך מאפשר ניידות וחופש תנועה בזמן הטיפול. סוללת אלקליין 9V  מסופקת עם המכשיר. ניתן לרכוש סוללות נוספות במחירים מוזלים מהספק.
 

         
 
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
אחריות: שנה
ספק: Medical Service Pharm - לחץ לצפייה במוצרי הספק
*ישנה אפשרות לאיסוף עצמי ללא דמי משלוח,
 תוכל לבחור באפשרות זו בסל הקניות.
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מוצרים קשורים מוצרים קשורים
מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות