whatsapp
דגם: אמון SOS בריאות
בתקופת חרום כמו היום חובה לספק להורים ולאנשים החשובים לכם מערכת מקצועית שתעמוד לרשותכם שבעה ימים בשבוע 24 שעות ביממה ותסייע בכל מצב חירום ו/או מצב מצוקה.

מנוי למוקד אמון ן SOS מאפשר יצירת קשר בעת מצוקה וחירום בכל יום ובכל שעות היממה עם מוקד אמון שפועל לאורך כל השנה עבור האנשים החשובים לך.

שירות אמון SOS כרוך בתשלום דמי מנוי חודשים בסך 99 ש"ח לכל חודש. התשלום החודשי מתבצע באמצעות הוראת קבע בכרטיס אשראי.

לחצן מצוקה נייד בשווי 999 ש"ח ניתן ללא עלות ומותנה ברכישת מנוי ל 24 חודשים.
מחיר כולל מע"מ
₪99
תשלום חודשי בהוראת קבע
משלוח חינם
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
שירות אמון SOS בריאות - הגנה במצב מצוקה ו/או בחירום לאנשים החשובים לך השירות דרוך ופעיל 24 שעות ביממה!

שירות אמון SOS בריאות מאפשר יצירת קשר בעת מצוקה וחירום בכל יום ובכל שעות היממה עם מוקד אמון.

השירות ניתן באמצעות מכשיר איתור GPS משולב לחצן מצוקה נייד המאפשר, בין היתר, זיהוי מהיר של מיקום המכשיר על גבי מפה ופתיחת ערוץ דיבור דו כיווני לשיחה בין הצדדים (שיחות נכנסות ושיחות יוצאות).

ברגעי מצוקה ולחץ, בין היכולת לבקש עזרה לבין חוסר יכולת עומד שבריר שנייה שהינו קריטי להצלת חיים. במצבי חירום, פעולה פשוטה לכאורה של חיוג למוקד חירום או גורם אחר כלשהו הופכת בין רגע למורכבת ולא נגישה. ישנן לעיתים שניות ספורות להגיב אך בגלל הלחץ או מסיבה פיזית איננו מסוגלים להתרכז ולבצע אפילו פעולות בסיסיות, כמו חיוג למוקד. לקושי זה קיים פתרון - באמצעות שירות אמון SOS הכולל לחצן מצוקה נייד ניתן בפעולה פשוטה אחת של לחיצה על כפתור לשלוח התראה מיידית למוקד אמון לחירום ובנוסף גם אנשי קשר שתגדירו מראש יקבלו התראה. מוקד אמון מאויש ע"י צוות מיומן הפועל בצורה מידיית ליצירת קשר, זיהוי הבעיה וטיפול נאות בה, ובהתאם לצורך יזניק למקום, כוחות הצלה ובטחון כגון אמבולנס, משטרה או מכבי אש.
 
לחצן המצוקה הנייד הינו מכשיר קטן וקל אשר ניתן לקחת אתכם לכל כמחזיק מפתחות, שרשרת או בכיס. הפעלתו של הלחצן פשוטה וקלה ואפשרית ברגעי מצוקה כגון שריפה שפרצה בבית, מצב בריאותי המחייב הגעת אמבולנס, נפילה וחבלה או בכל מצב מצוקה אחר. 
 
המכשיר מתאים במיוחד לקשישים המתגוררים לבד ומנהלים אורח חיים עצמאי ולא מעוניינים להסתבך עם פונקציות מיותרות של טלפונים סלולרים רגילים וכך יוכלו להתקשר או לאותת על מצוקה מכל מקום, זמן ומרחק.

לחצן המצוקה מהווה אמצעי זמין ויעיל ליצירת קשר לקבלת סיוע מיידי. 
 
לחצן מצוקה נייד לא רק מביא שקט נפשי לקשישים אלא גם מרגיע את בני המשפחה שלהם, בידיעה שעזרה נמצאת במרחק שיחה.
 
על ידי טכנולוגיה זו אנשים מבוגרים מקבלים יותר עצמאות ובטחון לנהל חיים בטוחים יותר.
 
לחצן מצוקה נייד בשווי 999 ניתן ללא עלות ומותנה במנוי של 24 חודשים. 

שירות אמון SOS בריאות הינו על בסיס חודשי וכרוך בתשלום של  99 ש"ח כל חודש, התשלום מתבצע באמצעות הוראת קבע בכרטיס אשראי.







 
 

                        
 
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
אחריות: במידה ותזדקקו לשירות ואחריות יש לפנות למוקד אמון


למידע נוסף על המוצר:
 נספח SOS העיקר הבריאות[1].doc
ספק: בריאות אמון - לחץ לצפייה במוצרי הספק
אין אפשרות לאיסוף עצמי אצל ספק זה
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות