דרכים להגדלת מסת השריר ומסת הגוף
דרכים להגדלת מסת השריר ומסת הגוף

דרכים להגדלת מסת השריר ומסת הגוף

גוף חטוב ושרירי, מוצק וחזק הוא חלומם של נשים וגברים רבים, אשר רוצים לרדת במשקל, להיראות טוב יותר או\ובכדי להשתתף בכל מיני תחרויות של "מר עולם". באופן כללי, פעילות גופנית תעזור לאדם גם מבחינה פיזיולוגית, תפחית סיכונים למחלות שונות (כגון: לב, יתר לחץ דם, כולסטרול ושומנים גבוהים בדם ועוד), הפחתה במשקל הגוף, העלאת מסת השריר אך הפעילות הספורטיבית תסייע לאדם גם מבחינה נפשית, שכן במהלך הפעילות הספורטיבית משתחררים בגופנו הורמונים וחומרים שונים (כגון: אנדורפינים) אשר מסייעים בהעלאת מצב הרוח. הבעיה של השמנת יתר היא כבר ממזמן בעיה של כלל האוכלוסייה העולמית שיש להלחם בה כמו בכל מחלה אחרת. באמצעות פעילות גופנית קבועה של לפחות 3 פעמיים בשבוע 45 דקות בכל פעם ולמי שמעוניין לראות תוצאות מהר יותר ואולי אף להשתתף בתחרויות מר עולם ולפתח גוף מוצק, שרירי, חטוב בעל מסת שריר גבוה ומסת שומן נמוכה.
אך חשוב לדעת, שבכדי לפתח גוף שרירי, מוצק וחטוב, יהיה צורך לשנות את התפריט התזונתי ולהפחית עד הימנעות מוחלטת ממאכלים בעלי אחוזי שומן, כולסטרול גבוהים.
בכדי להגדיל את מסת השרירים יש צורך להפחית ממסת השומן בגוף. טווחי אחוז השומן הרצויים:
  נשים  25% - 18%
  גברים 20% - 12%
להלן  10 דרכים להגדלת מסת השריר ומסת הגוף:
1. חשוב להתייעץ עם הרופא המטפל בכדי לראות שאכן האדם נמצא במצב בריאותי תקין לעסוק בפעילות גופנית ואין הדבר יגרום לו לבעיות רפואיות עתידיות. בנוסף, כל אדם המעוניין להגדיל את מסת השרירים ואת מסת הגוף, מכל סיבה שהיא, יצטרך למצוא ולהתייעץ עם רופא ספורט, מדריך כושר גופני, בכדי למצוא את תוכנית האימונים ואת התפריט התזונתי התואם את מטרתו.
2. פעילות גופנית קבועה של לפחות 3 פעמיים בשבוע, תסייע בהפחתת רמות שומנים וכולסטרול בגוף ותעזור בהעלאת מסת השריר.
3. הגדלת מסת שריר תעשה בצורה מבוקרת, ללא שימוש בתכשירים לא חוקיים ומסוכנים כגון: תוספי סטרואידים. הגדלת מסת שריר נעשית באמצעות פעילות ספורטיבית מבוקרת המשלבת בין פעילות אירובית והרמת משקולות.
4. בכדי להגדיל את מסת השריר, יש צורך בנוסף לפעילות ספורטיבית מבוקרת, לאכול תזונה עשירה בחלבונים, שכן חלבונים הם "המזון" של השרירים.
5. שילוב של אימוני כוח בתוכנית האימונים. אימוני כוח מסייעים בחיזוק השרירים, שריפת שומנים והגדלת מסת השריר. אימוני כוח כוללים: תרגילים שונים הנעשים עם או בלי מכשיר אימון אך בתוספת של משקל נוסף על הגוף, כגון: שכיבות סמיכה, עליות מתח, סקווטים וכדומה.
6. ניתן להשתמש בתוספי תזונה, אבקות ומשקאות המכילים כמויות גבוהות של חלבונים, אותם ניתן לרכוש בחנויות ספורט ובחלק מבתי מרקחת.
7. אכילה נכונה ומאוזנת של חלבונים או שתיית משקאות חלבוניים עד 30 דקות לאחר האימון.
8. מומלץ למתאמנים מתחילים להתחיל להתאמן כ-4 פעמיים בשבוע ועם הזמן להגביר את הקצב.
9. מומלץ לעבוד בכל יום על קבוצת שרירים אחרת בכדי לתת יום מנוחה לשרירים.
10. חשוב לדעת, שהגוף זקוק לזמן בכדי להתרגל ולקבל את השינויים בפעילות הגופנית ובתפריט התזונתי ותוצאות ראשוניות ייראו לאחר שלושה חודשיים.
  
חזרה לרשימה
מאמרים נוספים מאמרים נוספים
אין ספק שפתרונות האירוח לחגים של היום מאפשרות לכם לארח ביתר קלות ובלי הרבה בלגן. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחון את מגוון האפשרויות הקיימות היום בשוק, ביניהן מיטות שדה מתקפלות עם שלדת אלומיניום, מיטות אירוח עם שלדת מתכת וכן מיטות אירוח יוקרתיות המגיעות עם מזרון ספוג איכותי וראש מיטה שבמצב סגור משמש כמדף.
ישנן אינספור פעילויות ספורטיביות הנחשבות לפעילות גופנית. פעילות גופנית קשורה וחשובה הן לבריאות הפיזית והן לבריאות הנפשית.
קרוספיט היא שיטת אימון ייחודית, בה עובדים על חיזוק האזורים החלשים של המתאמן באמצעות עבודה בעצימות גבוהה. אחד היתרונות הגדולים ביותר של אימון קרוספיט טמון בעובדה, שניתן להגיע לתוצאות הרצויות גם בבית. כל מה שצריך לעשות הוא לרכוש ציוד מתאים באיכות גבוהה, וכמובן – להתמיד
חשוב לוודא ששיטת הטיפול שמוצעת לכם מתאימה למצב בו אתם מעוניינים לטפל וכן שברשות המטפל נמצא ציוד לטיפולים שיכול לעזור. כך למשל, אם אתם סובלים מכאבי ראש לא בטוח שעיסוי לשחרור שרירים תפוסים הוא הטיפול המתאים עבורכם, ואם תגיעו לטיפול באמצעות כוסות רוח, שכמובן כן אמור לעזור, חשוב שהכוסות שישמשו את המטפל תהיינה באיכות גבוהה על מנת שהטיפול יהיה אפקטיבי

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות