whatsapp
דגם: Sleep Expert SE-80
בדיקת שינה ביתית בודקת באמצעות חיישן את איכות השינה שלך ובאמצעותה תוכל לנתח ולקבוע את הגורמים האפשריים לבעיות השינה
מחיר כולל מע"מ
₪399
ניתן עד 3 תשלומים
משלוח חינם
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
בדיקת שינה ביתית - Sleep Expert SE-80
 
בעיות שינה שכיחות ויכולות להשפיע לרעה על בריאותנו. הן יכולות לגרום לחוסר ריכוז, ביצועים לקויים ולשינויים בלחץ הדם  או בחילוף החומרים של גופנו. לכן, שינה בריאה חשובה במיוחד אם ברצונך לצבור אנרגיה וכוח לחיי היום יום. 
 
על מנת לנתח ביעילות את בעיות השינה שלך פיתחה חברת Beurer הגרמנית בדיקת שינה ביתית Sleep Expert SE-80. בדיקת שינה ביתית בודקת באמצעות חיישן את איכות השינה שלך ובאמצעותה תוכל לנתח ולקבוע את הגורמים האפשריים לבעיות השינה.
 
חיישן ללא מגע מאפשר הקלטת שינה מקצועית אצלך בבית בנוחות. המכשיר מונח באופן דיסקרטי מתחת למזרן, מודד ומנתח הרגלי שינה אישיים. זמן הירדמות ותדירות ההשכמה נרשמים יחד עם משך השינה בפועל. בנוסף, נרשמים גם דופק, קצב הנשימה והפרעות בנשימה.
 
איך עובדת בדיקת שינה ביתית?
המכשיר מונח באופן דיסקרטי מתחת למזרן, מודד ומנתח הרגלי שינה אישיים. זמן הירדמות ותדירות ההשכמה נרשמים יחד עם משך השינה בפועל. בנוסף, נרשמים גם דופק, קצב הנשימה והפרעות בנשימה.
המכשיר מתעד את פעילות השינה שלך באופן רציף ומדויק.
הנתונים משודרים לסמארטפון שלך באמצעות חיבור Bluetooth בעל אנרגיה נמוכה, וניתן לקרוא אותם באמצעות אפליקציית "beurer SleepExpert" החינמית.
לאחר מכן תוכל לנתח את הנתונים בדומה למעבדות מקצועיות, ואף להציג אותם בפני רופא המשפחה שלך אם אתה סובל מבעיות שינה, לקבלת עצות נוספות.
 
חשוב להתעורר בשלב השינה הנכון, התעוררות ברגע של שינה עמוקה עלולה להותיר אותך מבולבל ועצבני.
אפליקציית SleepExpert מסייעת לך להתעורר בשלב המתאים ביותר של מחזור השינה שלך כך שתהיה ערני ומוכן לפעילות היום יום.
 
מאפיינים נוספים של בדיקת שינה ביתית:
מדידה, ניתוח ושיפור הרגלי שינה אישיים.
הקלטה של ​​דופק, קצב הנשימה ותנועה.
ניתוח מדויק שלב שינה / היפנוגרם.
תצוגת ציון שינה - הערכה ברורה של איכות השינה.
תצוגה גרפית של נתונים מוקלטים (יום / שבוע / חודש)
פונקציה לאיתור הפרעות בנשימה.
הערכת מנוחת לילה.
יומן שינה.
 
משקל 234 גרם
בעל תקן CE
 
  

מחקרים מצאו כי כשהשינה מוגבלת לארבע שעות על פני שלושה לילות בלבד, תחושות הלחץ, החרדה והדיכאון מוגברים והביצועים יורדים. לשינה רציפה של 8 שעות באופן קבוע יש השפעה מדהימה על הרווחה הנפשית והגופנית ואף עשויה להגדיל את תוחלת החיים שלנו עד חמש שנים.

 
 
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
אחריות: שנה
יצרן: Beurer
ספק: vida care - לחץ לצפייה במוצרי הספק
אין אפשרות לאיסוף עצמי אצל ספק זה
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות