whatsapp

גרביים אלסטיים

גרביים אלסטיות

 
גרביים אלסטיות – פתרון לרוב הבעיות

אם אתם סובלים מבעיות בכלי הדם ברגליים ומונחים כגון פקקת ורידים אינם זרים לכם; אם אתן סובלות מכאבים בשוקיים ומדליות ברגליים כתוצאה מהיריון, או שיש לכם ורידים בולטים ברגליים מכל סיבה אחרת – גרביי לחץ אלסטיות הן הפתרון הטוב ביותר עבורכם. מדובר בגרביים העשויים בצורת סריגה מעגלית, אשר מחד יוצרת גרב מאווררת ונעימה, ומאידך כזאת היוצרת לחץ מספיק על הרגל. התוצאה: השימוש בגרביים אלסטיים גם מסייע בהסתרת הוורידים ברגליים מבחינה אסתטית, אבל גם מסייע בטיפול בבעיה בזכות הלחץ שמופעל על הוורידים. לחץ זה מונע מהדם להצטבר בפלג הגוף התחתון ו"מכריח" אותו לעלות בחזרה למעלה, וכך נמנע מצב של היווצרות ורידים בולטים נוספים. חשוב מאוד לרכוש גרביים אלסטיות מתוצרת חברה מוכרת ואשר מאושרות לשימוש על ידי הגורמים הרלוונטיים, וזאת על מנת שתוכלו לראות תוצאות.
 
נעליים אורתופדיות – ללכת על נוחות
אם אתם עוסקים בפעילות גופנית, בין אם כחובבים ובין אם כמקצוענים; אם אתם עומדים הרבה שעות ביום על הרגליים, חשוב מאוד שתנעלו נעליים אורתופדיות שישמרו על בריאות כפות הרגליים, הברכיים והגב שלכם. נעליים אלה מיוצרות על ידי מהנדסים מומחים אשר למדו על בוריו את תחום הארגונומיה של כף הרגל ומספקות תמיכה מלאה לכף הרגל כולה. בנוסף, נעליים אורתופדיות כוללות בולמי זעזועים המאפשרים לכם לבצע פעילות גופנית מבלי להזיק לברכיים, וכן ריפוד נוח לעקב ולאצבעות המספק להם את ההגנה המרבית. לאור כל היתרונות הללו אין בכלל ספק, שעבור כל מי שרוצה לשמור על יציבה תקינה ולהימנע מכאבים ברגליים ובגב – נעלי ספורט אורתופדיות יכולות להוות פתרון מושלם. 
גרביים אלסטיים – גמישות היא מילת המפתח
אם אתם סובלים ממחלות שונות הגורמות לליקויים בזרימת הדם, מומלץ מאוד שתגרבו גרביים אלסטיים. מדובר בגרביים המפעילים לחץ על החלק התחתון של הרגליים, במטרה לגרום ללחץ על כלי הדם ולסייע לדם לזרום ביתר חופשיות אל כף הרגל וממנה. השימוש בגרביים אלסטיים מומלץ במקרים כגון נוירופתיה פריפרית הנובעת בדרך כלל ממחלת הסוכרת, וכן במצבים של תרומבופלביטיס שטחי ודליות ברגליים. ניתן להשיג היום גרביים אלסטיים במספר עוצמות לחץ, ויש לקבל הנחיות מדויקות מהרופא על מנת לרכוש את אלה שמתאימים בצורה מדויקת למצב האישי שלכם. גרביים כאלה מתאימים גם לשימוש זמני במצבים כמו תפיחת קרסול או היריון, היכולים לגרום גם הם לליקויים במחזוריות הדם.

גרביים אלסטיות – לשיפור זרימת הדם
גרביים אלסטיות הן גרביים נמתחות וגמישות, המפעילות לחץ על כף הרגל ועל אזור הקרסול. מטרתן של הגרביים היא לשפר את זרימת הדם אל כפות הרגליים ומהן, וההשפעה שלהן תלויה במידת הלחץ שמופעל על הרגל. מכיוון שיש מספר רמות של לחץ, חשוב מאוד לרכוש גרביים אלסטיות רק לאחר התייעצות עם רופא, שיקבע את מידת הלחץ הדרושה לכם על פי מצבכם הגופני. בגרביים ניתן להשתמש באופן קבוע או זמני – בהתאם לצורך, ועל פי דיווחים של אנשים רבים שניסו אותן – הן מביאות לשיפור משמעותי באיכות החיים. לכן, אם אתם סובלים מכאבי רגליים, מדליות או מכף רגל סוכרתית – אין בכלל ספק שאתם צריכים לנסות לגרוב גרביים אלסטיות. השיפור צפוי להיות מהיר יחסית ולאפשר לכם איכות חיים טובה יותר.
 
גרביים אלסטיות בהריון – הפתרון לכאבי הרגליים
נשים בהיריון נושאות משקל רב, והעומס שנוצר על עמוד השדרה ועל הרגליים עלול לגרום לכאבי גב ולכאבי רגליים. על מנת להקל על המצב הגופני בזמן ההיריון, ניתן להשתמש בחגורות גב מתאימות אשר מקלות על העומס ומחלישות את עוצמת הכאבים, וכן בגרביים אלסטיות המתאימות גם הן לתקופת ההיריון. גריבת גרביים אלסטיות בהריון תשפר משמעותית את המצב ותקל על הכאבים, וזאת משום שזרימת הדם תהיה טובה יותר והכאבים יפחתו. בנוסף, גריבת גרביים אלסטיות בהריון יכולה לסייע מאוד לשיפור מצב הדליות ברגליים, אשר נוטות להתפתח יותר בתקופה זו בגלל העומס הרב שיש על הרגליים. לכן, אם את בהיריון ומתחילה להרגיש כאבים באזור הרגליים, הקדימי לרכוש גרביים אלסטיות ותוכלי להפוך את התקופה היפה הזאת בצורה הרבה יותר נוחה.
 
גרביים אלסטיות להריון – כי זאת התקופה היפה ביותר בחיים
אין ספק שתקופת ההריון היא אחת התקופות היפות ביותר בחייה של אישה. העובדה שהיא נושאת ברחמה יצור אנושי קטן שתלוי כל כולו בה ואשר עתיד להיוולד אל העולם כעבור תשעה חודשים היא מדהימה, אולם הרבה פעמים האושר הגדול הזה מתעמעם קצת בגלל תופעות הלוואי של ההיריון – בחילות, הקאות וכאבי גב ורגליים. אבל – גם לתופעות אלה יש מזור: על הבחילות וההקאות ניתן להקל באמצעות שינוי הרגלי התזונה, על כאבי הגב ניתן להקל באמצעות חגורות גב ועל כאבי הרגליים ניתן להקל באמצעות גרביים אלסטיות להריון. מדובר בגרביים גמישות המפעילות לחץ על הרגל, וכך "דוחפות" את הדם ולא מאפשרות לו להישאר במקום. כתוצאה מכך זרימת הדם משתפרת מאוד, והסיכוי להתפתחות דליות, כיבים ונפיחויות פוחת בצורה משמעותית. גם כאבי הרגליים פוחתים, וכך אפשר לעבור את התקופה היפה הזאת עם הרגשה הרבה יותר טובה. אז אם את בהיריון וסובלת מכאבי רגליים, או  שיש לך חברה כזאת, מומלץ מאוד להצטייד בגרביים אלסטיות להריון, ופשוט ליהנות מפלא הבריאה.
 
גורב גרביים – גם לגרביים אלסטיות
לאנשים מבוגרים רבים קשה להתכופף כדי להגיע לכפות הרגליים שלהם ולגרוב את הגרביים. אנשים מבוגרים רבים גם גורבים גרביים אלסטיות, במטרה לשפר את זרימת הדם בגוף ולהקל על תופעות כגון דליות ברגליים, נפיחויות וכאבים. בדיוק עבור אותם אנשים המציאו את גורב הגרביים – פטנט שכמה שהוא פשוט – ככה הוא חכם: מכשיר המאפשר לאדם לגרוב את גרביו מבלי צורך להתכופף. המכשיר, שהינו כף ארוכה מפלסטיק שעליה מולבשות הגרביים ונמשכות בקלות באמצעות שרוכים, מתאים לכל סוגי הגרביים (גם לגרביים אלסטיות), ומשפר מאוד את איכות החיים של המשתמשים בו. 

למאמרים ולמידע נוסף!
      
 
   

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות