whatsapp
מכשיר קטן שמבהיר למשתמש בדרך פשוטה ותכליתית האם הוא מבצע את פעולת ההחייאה כמו שצריך
מחיר כולל מע"מ
₪149
ניתן עד 3 תשלומים
משלוח חינם
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
מכשיר BEATY להצלת חיים 
 
Beaty הוא פיתוח ישראלי מכשיר קטן שמבהיר למשתמש בדרך פשוטה ותכליתית האם הוא מבצע את פעולת ההחייאה כמו שצריך.
 
מרבית מקרי דום הלב מתרחשים בבית ורוב הציבור מרגיש חסר אונים. Beaty נותן פידבק על איכות עיסוי הלב בזמן אמת ויאפשר לכם לבצע החייאה אפקטיבית ומצילת חיים.
 
המכשיר מספק משוב להחייאה ומצפצף כשמפועל הלחץ התקין על בית החזה. המכשיר לא צפצף? לחצו חזק יותר. ביטי מאפשר עיסוי לב מדוייק יותר ונותן פידבק לגבי עומק העיסוי.
 
ברגע שניגשים להחייאה, יש להניח את מכשיר Beaty במרכז החזה של המטופל ולבצע את העיסוי על גביו. רק בעיסוי תקין כשהעיסוי יהיה עמוק מספיק, המכשיר יצפצף ויתן לנו פידבק שהעיסוי תקין, כלומר שחמצן מגיע למוח.
                
מימדיו הקטנים, פשטות השימוש והמחיר הנגיש לכל כיס - כל אלה הופכים את ביטי לפתרון מושלם לעוברי אורח, אותם אנשים שאינם בעלי ידע רפואי, אותם אנשים שראשונים להיות באירוע ולהשפיע על סיכויי השרדותו של המטופל.
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
ספק: medtechnica - לחץ לצפייה במוצרי הספק
*ישנה אפשרות לאיסוף עצמי ללא דמי משלוח,
 תוכל לבחור באפשרות זו בסל הקניות.
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מוצרים קשורים מוצרים קשורים
HeartStart OnSite HS1
₪5,200
משלוח חינם
מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות