whatsapp

אחות אילמת ארונית ניידת

Herman
₪2,199
משלוח חינם
T112
₪499
משלוח חינם
4 גלגלים עם מעצור
₪1,495
משלוח חינם
Independence Bed Table
₪999
 ₪929 בקנייה עצמית
משלוח חינם
מיוצר באירופה
₪449₪449
כיוונון גובה וזווית
₪283
Assist A Tray
₪1,050
 ₪976 בקנייה עצמית
אחות אילמת ארונית ניידת
אחות אילמת - לנגישות מקסימאלית
אנשים בעלי קשיי תנועה או מגבלות ניידות, זקוקים לפעמים לשולחן נגיש שיאפשר להם לבצע בנוחות פעולות כגון אכילה, שתייה, קריאה ועוד, גם כשהם שוכבים במיטה. אחות אילמת - שולחן בעל אפשרויות כוונון והתאמה רבות, מספקת את הפתרון האידיאלי עבור אותם אנשים. מדובר בשולחן רחב ונוח לשימוש, אשר ניתן לכוון את גובהו בהתאם לצורך.

דרגש מונע החלקה - בטיחות בבית
דרגש מונע החלקה מאפשר לאנשים בעלי קושי בהתניידות להגיע בנוחות לכל מקום רצוי. הדרגש מגיע עם משטח מיוחד למניעת החלקה ומיועד לאנשים במשקל של עד 150 ק"ג.

פרגוד לשמירה על פרטיות
באתר תוכלו לרכוש פרגוד המיועד לשמירה על צנעתו ועל פרטיותו של אדם. לפרגוד שלוש כנפיים והוא עשוי מאלומיניום קל משקל המאפשר את ניודו ממקום למקום בקלות רבה. 

אחות אילמת – ארונית ניידת
אחות אילמת או ארונית ניידת היא בעצם שולחן מתכוונן המאפשר לאדם המרותק למיטה לבצע מגוון רחב של פעולות בנוחות מקסימלית. לא עוד להניח את הספר על הברכיים ולנסות לקרוא בצורה כמעט בלתי אפשרית, לא עוד לנסות להציב צלחת על ספר כדי שתהיה יציבה ולא עוד חיפוש מתמיד אחר מקום שאפשר לשים עליו חפצים שיהיו נגישים לאדם השוכב במיטה. אחות אילמת – שולחן המתכוונן למספר גבהים וזוויות הוא הפתרון האולטימטיבי הן עבור אנשים המרותקים למיטתם בבית החולים והן לאנשים השוכבים במיטתם שבבית. 

אחות אילמת – סיוע לצוות המטפל
לא בכדי קוראים לאותו שולחם הניצב לצד החולה בבית החולים או בביתו שלו "אחות אילמת". אחרי הכול, מדובר בארונית ניידת שאמנם מאפשרת לחולה להיעזר בה לצרכים ולשימושים שונים, אולם היא גם מאפשרת לצוות המטפל גמישות הנחוצה לו בשעת מתן טיפול לחולה. בארונית יכול הצוות לאחסן תרופות או עזרים טיפוליים אחרים שהחולה זקוק להם, והיא גם יכולה לשמש את הצוות להנחת הגיליון הרפואי או עזרי הטיפול הנחוצים. כך, בעזרת השימוש באותה אחות אילמת או ארונית ניידת, כל הצדדים מרוויחים, ומומלץ מאוד שלכל חולה תהיה אחות כזו לצדו.
     

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות