whatsapp

מנופי הרמה לנכים ומנופי העמדה

במבצע !
ULISSE EL
₪3,900
משלוח 500 ₪
Freeway transactive Xtra
₪25,000
משלוח חינם
UP מהרצפה HFL-300
₪16,800
 ₪12600 בקנייה עצמית
משלוח חינם
מיוצר באירופה
Stand UPp MBK
₪6,990
משלוח חינם
Poweo® City
₪9,530
משלוח חינם
Poweo® Activ' 160
₪15,900
משלוח חינם
Poweo® Activ' 200
₪26,600
משלוח חינם
CARLIFT
₪17,000
 ₪16150 בקנייה עצמית
משלוח 75 ₪
Poweo® 200
₪24,990
משלוח חינם
Poweo® 300
₪26,900
משלוח 250 ₪
+ ALTIS
₪11,095
 ₪10540 בקנייה עצמית
Aspen Multi צר 54 ס”מ
₪6,900
עמידון חשמלי לתנועה בעמידה זקופה
₪94,000

מנוף הרמה לנכים - פתרון מושלם לניוד כל מטופל!

מנוף לנכים מספק פיתרון פשוט וקל לניוד מטופלים סיעודיים, נכים ובעלי מוגבלות. המנופים שתמצאו אצלנו באתר הם הבטיחותיים ביותר בשוק ויעניקו לכם שקט נפשי. תוכלו למצוא אצלנו מנוף לנכים מתקפל, מגוון מנופי תקרה ומנופי העמדה.

מנוף סיעודי - אביזרי הרמה והעברה ביתיים

עבור אנשים המוגבלים בתנועה וזקוקים לסיוע בהתניידות בתוך הבית, כמו למשל במעבר מהכיסא למיטה, הומצאו מנופי הרמה סיעודיים מיוחדים לשימוש ביתי. פעולת מנוף הרמה לנכים מתאפשרת באמצעות ערסלים מיוחדים וחזקים שכאשר משכיבים בהם אנשים בתנוחות מסוימות, ניתן לנייד אותם בקלות ממקום למקום. מנופים אלה הינם בטיחותיים לשימוש ונוחים לניוד ולאחסון. 

סוגים שונים של מנוף הרמה לנכים

ישנם מספר סוגים של מנופי הרמה לנכים, לקשישים או למטופלים סיעודיים, ובהם מנוף הרמה חשמלי, מנוף הרמה והעמדה, מנוף לנכים חשמלי כולל ערסל, מנוף הרמה הידראולי, מנוף לנכים מתקפלמנוף HMS Homelift שהינו קומפקטי וקל לניוד ועוד. כדאי לדעת עוד שניתן לשכור שירותי השכרת מנוף הרמה, שירות שחוסך בכסף ובמקום. 


מנוף הרמה סיעודי לנכים – כי חשוב לתרגל עמידה בכל יום 

קשישים, סיעודיים או נכים השוכבים במיטתם ויושבים בכיסא גלגלים לאורך שעות ללא יכולת לזוז באופן עצמאי, חייבים לבצע תרגילים שונים על מנת לחזק את שריריהם ולמנוע מהם להיות רופסים לחלוטין. מנוף העמדה הוא הפתרון לקשישים, לסיעודיים ולנכים המתקשים בעמידה, מכיוון שהעמידה מחזקת את שריריהם וגם משפרת את מצב הרוח שלהם. לכן, אין ספק בכלל, שחשוב שחולים כאלה יעמדו מדי יום לפחות כמה דקות. מכיוון שהם בדרך כלל לא יכולים לעשות זאת בעצמם, ומכיוון שלמטפלים שלהם לא תמיד יש את היכולת להקים אותם, הרי שהם זקוקים לעזרתם של מנופי העמדה (אשר נקראים גם מנופי הרמה לנכים או מנופים סיעודיים).

במקרים כאלה החולה אוחז בשתי הידיות שבצידי המנוף, ובלחיצת כפתור או באופן ידני המנוף מרים אותו למצב של עמידה. בצורה כזאת גם מתחזקים שרירי הרגליים והידיים שלו, וגם הצוות הרפואי יכול לבצע את הטיפולים הדרושים.

חשוב מאוד לוודא, שכשאתם רוכשים מנוף סיעודי אתם מקבלים מוצר מתוצרת חברה ידועה ומוכרת בתחום, כמו גם תעודת אחריות חתומה שמבטיחה שיהיה לכם למי לפנות בכל מקרה של תקלה או בעיה. אז אל תשכחו לעמוד על שלכם ורכשו רק מנופים סיעודיים איכותיים.

מנוף לנכים ולחולים סיעודיים – אמצעי הרמה בטיחותי

אחד הדברים שחשוב ביותר לעשות עבור אנשים המרותקים למיטתם במשך זמן רב, הוא לדאוג לכך שהם יזיזו כמה שרק אפשר את חלקי גופם השונים, ובעיקר את הגפיים. זאת על מנת שחלילה לא ייגרם מצב של נמק אשר יכולות להיות לו השלכות לא נעימות בכלל וגם – בלתי הפיכות. אחד האמצעים הטובים ביותר העומד לרשותנו כדי לעזור לקשישים, לנכים או למטופלים סיעודיים הוא מנוף הרמה סיעודי. מדובר במנוף סיעודי אשר באמצעותו מרימים את המטופל מהמיטה ומסייעים לו לחזק את שריריו ככל שרק ניתן. המתקנים הללו נקראים מנופי העמדה או הרמה, והם כוללים בדרך כלל גם ערסל מיוחד המשמש להעברת החולים ממקום למקום – במידת הצורך. 


 
 

אמצעי העברה נוספים מלבד מנוף סיעודי ומנופי הרמה:

מלבד מנופי הרמה, מנוף סיעודי וערסלים למנופים, ישנם עזרים נוספים המשמשים להעברת האדם, ביניהם קרש העברה מתומןקרש העברה עגולכיסא העברה לשימוש ביתי ועוד. את כל המוצרים האלה תוכלו למצוא אצלנו באתר במחירים משתלמים, עם אחריות ועם משלוח עד הבית. כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו כמובן גם מוצרים סיעודיים נוספים כמו מיטות סיעודיות, כסאות שירותים ורחצה, קלנועיות ועוד.

למאמרים ולמידע נוסף בנושא לחץ כאן!
                         
       

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות