whatsapp

ערסלים ואביזרים עבור מנופים לנכים

₪959
 ₪911 בקנייה עצמית
משלוח חינם
מיוצר באירופה
מתאים למנוף מדגם ACHILLEAS
₪836
משלוח חינם
BESTCARE
₪885
משלוח חינם
ערסל רשת מפוליאסטר
₪759
משלוח חינם
RADIOLUCENT STRETCHER
₪7,495
משלוח חינם
ללא תמיכת ראש למנוף SCALEO
₪1,190
משלוח חינם
Soft HighBack Sling
₪2,390
משלוח חינם
Hygienic sling
₪2,475
משלוח חינם
Universal net sling
₪2,325
משלוח חינם
Universal sling
₪2,190
משלוח חינם
לשירותים
₪1,490
משלוח חינם
ללא תמיכת ראש
₪571
ערסלים ואביזרים עבור מנופים לנכים
מנוף הרמה לנכים משפר בצורה ניכרת את איכות חייהם של המוגבלים בתנועה. מנוף הרמה סיעודינותן מענה למגוון צרכים, וניתן בעזרתו להתנייד בתוך הבית, לעבור בין המיטה, לכיסא, לשירותים או לכיסא הגלגלים. מנוף ההרמה מקל על המטפל כאשר ישנו צורך להעביר את המטופל ממקום למקום, והוא הכרחי לשמירה על בטיחותו של האדם הסיעודי.  
מנוף הרמה סיעודי הוא בטיחותי ואפשרי לשימוש במצב ישיבה או שכיבה ובתנוחות שונות, בתוך ערסל מיוחד וחזק המתאים למידותיו של האדם המטופל. כמו כן, ניתן לאחסן ולנייד אותו בקלות ובנוחות.
האביזרים השונים המתלווים למנופי ההרמה לנכים הם פתרונות אידיאליים המאפשרים לשמור על נוחות ובטיחות.

מבין האביזרים המומלצים:

ערסל לרחצה

מטרת הערסל המיועד לשימוש במנוף הרמה לחולה סיעודי,הינה להקל על מטופלים שאינם יכולים להיכנס בצורה עצמאית למקלחת או לאמבטיה. ערסל המותאם לרחצה הוא בטיחותי ומקל על פעולת ההרמה. הערסל עצמו עשוי מחומר עמיד למים שאינו סופג נוזלים, ולכן מתנקה בקלות ומתייבש במהירות. הוא מגיע במידות שונות עד למשקל מקסימלי של 140 ק"ג.
כמו כן, קיים ערסל לרחצה במצב שכיבה עם תמיכה מלאה לראש ולגב, ללא צורך לנתק את האדם בעל המוגבלות מהמנוף הסעודי, ובכך מקנה תחושת ביטחון ונוחות. הערסל מתאים לשימוש על משקל 110 ק"ג. 

ערסל לשירותים

ערסל מיוחד בעל פתח המאפשר לחולה הסיעודי להשתמש בשירותים ללא ניתוק הערסל מהמנוף, ובכך מקל משמעותית על השימוש בשירותים. ערסל זה מגיע במגוון מידות עד משקל 180 ק"ג. 

כרית שירותים ורחצה ל-Body Up

לאחר שמרימים את המטופל מן המיטה או כיסא הגלגלים כדי להעבירו למתקן ההרמה, אין צורך להרים אותו פעם נוספת כדי להשתמש בשירותים או להתרחץ. הכרית המיוחדת מיועדת לשילוב במתקן ההרמה Body Up, ולמעשה הופכת אותו לכיסא שירותים או רחצה.גודלה 42*42 ס"מ, והיא עשויה ג'ל סיליקון העמיד למים. 

חגורות ורצועות תמיכה

חגורות המיועדות ל-Body Up מונעות תנועות לא רצויות של המטופל. הן שומרות על הכריות צמודות לגופו של בעל המוגבלות לפני העברתו למצב ישיבה. הן מסייעות לטיפול יעיל ונוח באדם הנכה בכך שהן מקבעות את הערסל במקומו הנכון בעת הקמת החולה משכיבה לישיבה ובתנועות שונות. כאשר החולה הסיעודי במצב ישיבה ניתן לנתק את החגורות. 
חגורה עבור משטח העברה עם גלגלים מספקת תמיכה נוספת לבעלי מוגבלות המתקשים לעמוד. חגורה זו מצוינת כאשר ישנו צורך ביציבות רבה יותר, ומתאימה לבעלי משקל גבוה המתקשים לעמוד ולשמור על שיווי משקלם. החגורה מסייעת לעמידה זקופה, נשארת במקומה מבלי להחליק מעלה או מטה.
 
כמו כן, קיימת רצועה לתמיכה נוספת במתקן עזר לקימה והעברה, הניתנת לשימוש על ידי מטפל אחד.

מנשא למנוף העמדה

מנשא למנוף העמדה הוא קל לשימוש ולהלבשה הן עבור האדם בעל המוגבלות והן עבור מטפלו. הוא מתאים להעברה גם למצב ישיבה על אסלה, בעל נוחות מירבית, אינו לוחץ ומקנה למשתמש תחושת ביטחון.
מנשא זה מתאים לטווח רחב של משתמשים ללא הגבלת גובה, עד משקל 300 ק"ג.
 
למידע נוסף ולרכישת אביזרים למנופים – צרו קשר בטל' 072-2159090 או דרך האתר, ואנחנו נשמח לעזור ולעמוד לשירותכם.
 
 

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות