whatsapp
דגם: Perfect
מכשיר TENS סנסורי דיגיטלי לשיכוך כאבים
מחיר כולל מע"מ
₪550
ניתן עד 3 תשלומים
משלוח ₪49
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
טאץ' טנס פרפקט  TensCare
 
טאץ' טנס פרפקט פועל לשיכוך כאבים על ידי הפעלת פולסים חשמליים המועברים לאזור הכאב בעזרת אלקטרודות רב-פעמיות הנצמדות לגוף. המכשיר בטוח לשימוש ביתי ואין לו שום תופעות לוואי. טכנולוגית טנס (TENS - Transcutaneous Electrical Nerve Stimulation) פועלת לשיכוך כאבים על ידי הפעלת זרמי חשמל עדינים המונעים מתחושת הכאב מלהגיע אל המוח וכן מעלים את רמת האנדורפינים – משככי הכאב הטבעיים של הגוף. 
 
טאץ' טנס פרפקט מתאים לטיפול במגוון רב של כאבים: דלקת פרקים, שיגרון (ראומטיזם), לומבגו, סכיאטיקה, כאבי פאנטום, כאבי גב, כאבי צוואר, ברכיים, כף יד,כאבי שרירים, שלבקת חוגרת, מגרנות, מתח, לחץ נפשי, טרשת נפוצה, פגיעות ספורט, בחילות, נדודי שינה ועוד. 
 
למה כדאי לטפל באמצעות טאץ' טנס פרפקט?
טאץ' טנס פרפקט - פשוט מאוד לשימוש, ואפקטיבי ביותר מבחינת הפגת ושיכוך כאבים
טאץ' טנס פרפקט - מונע צריכת תרופות מיותרת
טאץ' טנס פרפקט - מומלץ בחום ע"י פיזיותרפיסטים ואורתופדים
טאץ' טנס פרפקט - בעל אישור ה - FDA האמריקאי,ה- CE האירופאי ומשרד הבריאות הישראלי
טאץ' טנס פרפקט - מוכר וידוע -נמצא בשימוש במספר רב של מכוני פיזיותרפיה 
 
הטאץ'' טנס פרפקט הוא מכשיר טכנולוגי חדיש, קטן ממדים, המיועד לשיכוך כאבים באמצעות העברת רטטים חשמליים זעירים דרך אלקטרודות המודבקות לגוף. הטנס הוא מכשיר טכנולוגי חדיש, הפועל ע"י העברת סיגנלים חשמליים זעירים באמצעות אלקטרודות המודבקות לגוף. הטנס מנצל את העובדה שמהירות ההולכה של העצבים הדקים קטנה מאוד ביחס לעצבים העבים. מכשיר הטנס הראשון פותח בשנת 1965, בעקבות פרסום "תיאורית השער" שנכתבה ע"י החוקרים Ronald Melzack ו- Patrick Wall, שבו הטנס גורם לחסימה זמנית של ההולכה של הסיבים הדקים, ובכך מונע את הכאב החד. תופעת החסימה ברמת שער, מוכחת גם בדוגמאות פשוטות מאוד, לדוגמא: כשמקבלים מכה בראש או דקירה באצבע, מגע ושפשוף המקום גורם להקלה בכאב, ולמעשה הפעולה שנעשתה היא חסימה זמנית של הולכת העצבים הדקים. ניתן לדמיין את העצבים הדקים כקו טלפון, ואת המוח כטלפון. הטנס, מפעיל את העצבים הדקים בגירוי שהוא משגר, ובכך מונע מהכאב האמיתי לעבור באותו עצב, כמו שלא ניתן לשוחח שתי שיחות טלפון על אותו קו.
 
פרסומה של התאוריה איפשר פיתוח של סוגים שונים של מכשירים בעוצמות, בתדרים ובאורכי גל שונים שמתאימים לסוגים שונים של כאב. בנוסף, התברר שהטנס לא רק שמבצע חסימה זמנית של הכאב, אלא אף גורם לשחרור אנדורפינים שהם משככי כאב טבעיים, שהגוף מפרשם באופן רגיל בעת כאב. בשימוש בטנס, כמות האנדורפינים שהגוף מייצר, גדולה בהרבה, ובכך הטנס גורם לשיכוך כאבים באופן טבעי. על-מנת ליהנות בצורה הטובה ביותר מהטנס, חשוב להקפיד ולהניח את האלקטרודות על הדרמטומות המעצבבים את אותו איבר שאנו רוצים לשכך את כאביו.
 
בטאץ' טנס פרפקט משתמשים במכוני פיזיותרפיה להקלה על מגוון רחב של כאבים וביניהם: כאבי גב, צוואר,ברכיים,כף יד ועוד... מכשירי טנס אף ידועים כמגבירי זרימת דם ולכן עוזרים גם בריפוי אזורים אחרי ניתוח, כיבים של רגל סוכרתית ועוד...
 
הטאץ' טנס פרפקט פשוט מאוד להפעלה, ומאפשר לך הסובל מכאבים טיפול פיזיותרפיה אצלך בבית

המארז כולל:
מכשיר טנס
נרתיק נשיאה 
סט של 4 אלקטרודות
2 חוטים
2 סוללות (המכשיר פועל על 2 סוללות רגילות AA בלבד)
קפליפס (לאחוז את המכשיר על בגד)

 
 
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
אחריות: שנה
יצרן: TensCare
ספק: Medical Service Pharm - לחץ לצפייה במוצרי הספק
*ישנה אפשרות לאיסוף עצמי ללא דמי משלוח,
 תוכל לבחור באפשרות זו בסל הקניות.
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות