whatsapp

כסא רחצה למקלחת ולאמבטיה

מיוצר באירופה
₪239₪299
משלוח 49 ₪
מיוצר באירופה
₪349₪399
משלוח 49 ₪
CA3741
₪149₪250
משלוח 49 ₪
במבצע!!!
ארבע פתרונות במוצר אחד
₪2,490₪3990
 ₪2366 בקנייה עצמית
משלוח חינם
₪577
 ₪548 בקנייה עצמית
משלוח 39 ₪
BENNY
₪210
 ₪200 בקנייה עצמית
משלוח 39 ₪
Bellavita 2G
₪2,890
 ₪2746 בקנייה עצמית
משלוח 75 ₪
CLEAN
₪170
 ₪162 בקנייה עצמית
משלוח 39 ₪
Smart
₪335
 ₪318 בקנייה עצמית
משלוח 75 ₪
Tripp tilt chair
₪6,490
 ₪6166 בקנייה עצמית
משלוח חינם
מיוצר באירופה
₪399₪469
THURNY BATH
₪530
 ₪504 בקנייה עצמית
CA345L
₪275
 ₪256 בקנייה עצמית
CA697S
₪1,100
 ₪1023 בקנייה עצמית
₪1,950
 ₪1852 בקנייה עצמית

כסא רחצה למבוגרים ולנכים קונים אצלנו!

כסא רחצה למקלחת ולאמבטיה הוא מוצר חובה החל מגיל מסוים, שכן כל אדם המתקשה בניידות וכל אדם הזקוק לפתרון שיעניק לו יציבות ובטיחות בחדר הרחצה יכול להיעזר בפתרון המושלם לכך: כסא רחצה למקלחת או לאמבטיה. 

כסאות רחצה למבוגרים כשמם כן הם – מיועדים להצבה בתוך המקלחת או האמבטיה ומאפשרים לאדם (לרוב, מבוגר או בעל מוגבלות פיזית) לשבת עליהם בזמן שהוא מתקלח או שהאדם שמטפל בו מקלח אותו. כשהמטופל יושב על כסא רחצה למקלחת הוא יכול להחזיק את עצמו בעזרת הידיות הייעודיות של הכיסא, וגם לקום ממנו ביתר קלות בעזרתן. לכן, כסאות רחצה לנכים ולמבוגרים מהווים פיתרון מצוין לסיוע בקילוחם.

מדוע מומלץ לשבת על כסא רחצה למקלחת בעת הרחצה?

רחצה במים חמים עלולה לגרום לחולשה, עייפות וסחרחורת. כסא למקלחת לקשישים יכול למנוע פגיעה פיזית כתצואה ממצבים אלו.
קל ובטוח יותר להסתבן ולהגיע למקומות בגוף כמו כפות הרגליים מבלי לחשוש מאיבוד שיווי המשקל, כאשר עושים שימוש בכסאות רחצה לנכים בעלי תו תקן.
ישיבה על כסא מקלחת לנכים מקלה על מוגבלים בתנועה, נכים או קשישים ובמיוחד על הנוטים לחולשה וסחרחורת (ולכן מוצר זה נקרא גם בשם "כסא למקלחת לקשישים").
 
רחצה בטוחה במקלחת או באמבטיה חשובה מעל לכל, במיוחד כשמדובר בקשישים או בנכים אשר עלולים להחליק ולהיפגע, ולכן חשוב להשתמש בכסא אמבטיה למבוגרים. חלק גדול מהתאונות בתוך הבית מתרחשות בעת כניסה ויציאה מהאמבטיה או המקלחת, ותאונת נפילה בחדר הרחצה עלולה להיות מסוכנת ביותר.
כסא רחצה למבוגרים הוא פתרון אפקטיבי ביותר לרחצה ביתית נוחה ובטוחה. זהו מוצר הכרחי לאנשים שנמצאים בקבוצת סיכון כגון אנשים שסובלים מנפילות בלחץ דם, קשישים, אנשים שעברו אירוע מוחי, פרקינסון ועוד. אל תחסכו כמה גרושים - קנו כסא אמבטיה לנכים ולקשישים עוד היום ותהיו עם ראש שקט בזמן המקלחת.

כאשר בוחרים כסא רחצה לנכים חשוב לשים לב לנקודות הבאות:

  • לבחור כסא רחצה לנכים שיהיה עמיד לרטיבות.
  • לבחור כסא אמבטיה לנכים שהנו יציב במיוחד.
  • לבחור כסא רחצה בגובה מותאם ונוח למשתמש. (במידה ויש מספר משתמשים חשוב שיהיה טלסקופי - ניתן להתאמה ולכיוונון).
  • שמשקל הנשיאה מירבי של הכיסא יהיה מותאם למשקל המשתמש.
ישנם מגוון כסאות אמבטיה למבוגרים ולנכים הניתנים להתאמה לפי מצב המשתמש או לפי מגבלות חדר הרחצה. באתר "העיקר הבריאות" ניתן למצוא מושבים וספסלים לרחצה באמבט, כסאות רחצה למקלחת, כסאות רחצה ושירותים עם גלגלים להנעה עצמית או לשימוש עם מלווה, כסא רחצה ללא גלגלים שנצמד לקיר, כסא רחצה מתקפל ועוד.

כסא אמבטיה למבוגרים - להתקלח בבטחה

כסאות אמבטיה למבוגרים מאפשרים לקשישים, לנכים ולמעשה לכל אדם להתקלח בישיבה באמבטיה, דבר המספק ביטחון ומונע החלקות ונפילות שיכולות להוביל לפציעות חמורות. ישנם סוגים שונים של כסאות אמבטיה למבוגרים, ביניהם: כסא אמבטיה למבוגרים בלי משענת גב, מושב ארבעה שלבים לאמבטיה, שרפרף עגול לאמבטיה, כסא אמבט בתלייה, כסא עם פתח U (עם או בלי משענת) ועוד.

כסא מקלחת לנכים – יושבים על בטוח

כסאות מקלחת לנכים נחוצים לא רק בבתי חולים ובמוסדות בהם מטופלים קשישים ו/או אנשים מוגבלים, אלא גם בבית המטופל. כסא מקלחת לנכים מספק לחולים ולמבוגרים את תנאי הבטיחות המקסימליים באמבטיה – מקום שמועד לפורענות בשל סכנת ההחלקה.  

כסאות רחצה ושירותים משולבים - לא סתם כסא רחצה למקלחת

לפני שאתם רוכשים כסאות רחצה למבוגרים ולנכים כדאי לדעת שהיום ניתן להשיג מוצרים משולבים – כסא רחצה למקלחת שהוא גם כסא שירותים, ולכן אין צורך לרכוש את שניהם בנפרד. קח תוכלו לקבל במוצר אחד שני שימושים, לחסוך במקום איחסון וכמובן לחסוך גם כסף.

כסא רחצה ושירותים – בטיחות היא מילת המפתח

עבור קשישים, אנשים סיעודיים, נכים וכאלה המוגבלים בניידות, השהות בחדר הרחצה עלולה להיות מסוכנת. זאת משום שהרבה פעמים אין לאנשים אלה את היכולת לעמוד למשך זמן רב, ובמקלחת הם עלולים להחליק. לכן, חשוב מאוד שיהיה ברשותם כסא למקלחת לקשישים ולנכים, שישפר בעבורם את איכות החיים ויספקו להם מידה מספקת של בטיחות. 
 
צוות העיקר הבריאות כאן בשבילך, וישמח לסייע לכם לבחור כסא רחצה למקלחת המתאים לצרכים האישיים שלך.
 
לקבלת מידע נוסף אודות כסאות אמבטיה לנכים ולקשישים צרו עמנו קשר טלפוני 072-2159090 או דרך האתר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.
               

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות