whatsapp
דגם: HBP-1100
מד לחץ דם רפואי, מקצועי למדידה בזרוע עם רמת דיוק גבוהה, 2 טכנולוגיות מדידה: אוסצילומטרית אוטומטית וקורטקוף באמצעות סטטוסקופ, הפעלה פשוטה, תצוגת LCD גדולה ועיצוב קומפקטי ומודרני
מחיר כולל מע"מ
₪1,200
ניתן עד 3 תשלומים
משלוח חינם
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
מד לחץ דם למרפאה Omron  HBP-1100
 
מד לחץ דם רפואי חדש, מקצועי למדידה בזרוע עם רמת דיוק גבוהה, הפעלה פשוטה, תצוגת LCD גדולה ועיצוב קומפקטי ומודרני.
 
  • בחירה בין 2 טכנולוגיות מדידה: טכנולוגיית אוסצילומטרית oscillometric אוטומטית (המבוססת על תנודות הדופק העורקי) וטכנולוגיית קורטקוף auscultation (המבוססת על האזנה לצלילי הלב) ידנית באמצעות סטטוסקופ.
  • פונקציית איפוס - מאפשרת דיוק המדידה, נורית החיווי מתריאה על 'כיול אפס' לפני מדידת לחץ הדם ונותנת אישור כשהמכשיר מוכן למדידה.
  • פונקציית עצירת תנועה - כאשר מזוהה תנועת גוף המכשיר מפסיק דפלציה במשך 5 שניות.
  • מחוון דופק לא סדיר. עוזר לזהות שינויים בקצב לב, קצב, או דופק אשר עלול להיגרם על ידי מחלות לב או בעיות בריאות חמורות אחרות. הסמל מוצג גם כאשר תנועת גוף מזוהה בזמן המדידה.
  • המכשיר מסופק עם שרוול מדיום M להיקף זרוע 22-32 ס"מ.
מד לחץ דם למרפאה יכול לשמש גם לילדים מגיל 3 שנים ומעלה. קיימים 4 שרוולים במידות רוחב שונות הניתנים לרכישה בנפרד:
SS היקף זרוע 12-18 ס"מ
S היקף זרוע 17-22 ס"מ
L היקף זרוע 32-42 ס"מ
XL היקף זרוע 42-50 ס"מ
 
עובד עם 4 סוללות AA או עם מתאם לרשת חשמל AC.
 
מדידה מדוייקת של לחץ הדם על ידי שיטת קורטקוף
טכנולוגיית קורטקוף למדידת לחץ דם המאופיינת בדיוק רב ובעמידות גבוהה מפני תקלות. הטכנולוגיה מאפשרת להפיק ערכי מדידה אמינים גם אצל אנשים הסובלים מהפרעות שונות בקצב הלב. לצורך מדידת לחץ הדם, רופאים משתמשים בסטטוסקופ כדי להאזין לצלילים הנקראים "צלילי קורטקוף".
 
מעבר אוטומטי למדידה בשיטה האוסצילומטרית 
שיטת המדידה האוסצילומטרית מזהה את התנודות שיוצר הדופק העורקי ולא את הצלילים שהוא מפיק. באמצעות שימוש בנוסחא מתמטית, ערכי לחץ הדם מחושבים בסבירות גבוהה. בניגוד לשיטת קורטקוף, ערכים אלה אינם נמדדים באופן ישיר מהעורק ולכן שיטה זו נחשבת למדוייקת פחות משיטת קורטקוף. יחד עם זאת, השיטה האוסצילומטרית מתאימה לאנשים בעלי צלילי דופק החלשים מכדי שיהיה ניתן למדודם באמצעות שיטת קורטקוף.  

 

   


 
      
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
מק"ט: HBP-1100-E
אחריות: שנתיים
יצרן: Omron
ספק: אומרון & פולר - לחץ לצפייה במוצרי הספק
אין אפשרות לאיסוף עצמי אצל ספק זה
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות