whatsapp

מיטות בית חולים

Socrate באישור מכון התקנים
₪4,800
משלוח חינם
402 GUESS מיטת בית חולים עם מעקה מגלוון
₪9,800
משלוח חינם
402 GUESS מיטת בית חולים עם מעקה ABS
₪9,800
משלוח חינם
Evario standart intercontinental design
₪21,900
משלוח חינם
K012-HP מיטת בית חולים עם מעקה מגולוון
₪7,200
משלוח חינם

מיטות בית חולים – לבחור נכון

כל מי שמטפל בחולים יודע, שלנוחות ולהרגשה טובה יש השפעה מבורכת על תהליך ההחלמה ומכאן החשיבות של מיטת בית חולים איכותית. לכן, בכל בית חולים ובכל מוסד בו שוהים אנשים שצריכים לקבל טיפול, ולא משנה אם הוא זמני, סיעודי או שיקומי, צריכות להיות מיטות בית חולים שיאפשרו להם שכיבה נוחה, שהות נעימה ככל הניתן בבית החולים בעת האשפוז ויעזרו להם בשיפור ההרגשה.

סוגי מיטות בית חולים

מיטת בית חולים מגיעה במגוון עיצובים ועם מגוון שכלולים ותוספות, שהופכים את השכיבה עליה עבור החולים לנוחה עוד יותר. לפניכם מספר דוגמאות לסוגים שונים של מיטות:
·         מיטת בית חולים לצורך אשפוז – מיטת בית חולים שמיועדת לאשפוז צריכה להיות בעלת מזרן נוח, שיאפשר שכיבה נוחה למאושפז. כמו כן, כדאי מאוד שתהיה לה אפשרות כוונון, על מנת שהמטופל יוכל לשנות תנוחות כמה שיותר בקלות. כשיש מנגנון קל לתפעול החולה עצמו או מי שנמצא לידו יכול להעביר את המיטה במהירות ממצב שכיבה למצב ישיבה ולהפך, ולאפשר לחולה גם לקבל את הטיפול לו הוא זקוק וגם לעשות דברים נוספים חוץ מלשכב, כמו לקרוא, לאכול וכד'.
 
·         מיטה סיעודית – מיטה של בית חולים שמיועדת למחלקה הסיעודית. כדאי שתהיה למיטה זו מנגנון המאפשר לה להתכוונן למספר מצבים, בעיקר על מנת שלצוות הרפואי יהיה קל יותר לגשת אל המטופל ולהעניק לו את הטיפולים להם הוא זקוק (כולל טיפול פיזיותרפי), אולם גם על מנת לאפשר לחולה להימצא בתנוחות שונות - דבר חשוב ביותר לצורך מניעת פצעי לחץ ולמניעת רפיון השרירים.

דברים שחשוב לשים אליהם לב בבחירת מיטת בית חולים

כשמדובר בבחירת מיטת בית חולים, חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:
·         ניוד קל – חשוב מאד שניתן יהיה לנייד מיטות בית חולים בקלות, על מנת שניתן יהיה להעביר את החולה מחדר לחדר או לכל מקום אחר שנמצא בבית החולים – ביתר קלות.
 
·         מעקות להגנה – חשוב מאוד שלמיטות בית חולים יהיה מעקה למיטה סיעודית, שיגן על החולים מפני נפילות.
 
·         כוונון – מומלץ מאוד לרכוש מיטות בית חולים מתכווננות, על מנת לאפשר נוחות מרבית הן לחולה והן לצוות המטפל.
 
·         אחריות – חשוב מאוד לרכוש מיטות שמגיעות עם אחריות מלאה, על מנת שבכל מקרה של בעיה יהיה לכם אל מי לפנות.

למה לקנות מיטת בית חולים רק אצלנו?

באתר העיקר הבריאות תוכלו למצוא מיטות בית חולים ומיטות אשפוז מתוצרת החברות המובילות בעולם, אשר עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ושל איכות, ובעלות תוו תקן בינלאומיים וישראליים.
צוות היועצים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בבחירת מיטות בית החולים המתאימות לצורכי החולים הנמצאים במוסד הרפואי שלכם.
לקבלת מידע נוסף ולהזמנות צרו קשר טלפוני או באמצעות האתר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.
    

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות