whatsapp

מעלית ביתית

מעלית ביתית
מהו, בעצם, ההבדל בין מעלית ביתית למעלית בניין? ראשית - מעלית ביתית היא, למעשה, "מעלון" ולכן היא צורכת פחות שטח ומשום כך חוסכת בשטח בנייה יקר. לדוגמה: על מנת להתקין מעלית בניין, יש צורך בהכנת גודל פיר של -4 מ"ר. לעומת זאת, כשמדובר במעלית ביתית יש צורך ב-2.5 מ"ר בלבד. במילים אחרות, על גודל הפיר חוסכים כ- 15 אלף ש'.

מהם היתרונות של מעלית ביתית?


חיסכון נוסף: במעלית ביתית אין צורך בחדר מכונות, שתופס כ- 8 מ"ר, ובתרגום לכסף – מדובר בחיסכון של כ- 40 אלף ש'. ועוד יתרונות: למעלית פרטית ביתית יותר קל לקבל היתר בנייה משום שפיר המעלית הוא קצר יותר ולא חורג מגבולות התקרה. אם במעלית בניין יש צורך להכין בור לפיר בעומק של כ- 1.5 מטר במפלס התחתון, הרי שבמעלית ביתית יש צורך ב-12 ס"מ בלבד. כל ההבדלים הללו נובעים מהסיבה הפשוטה שמעלית ביתית נכנסת לקטגוריה של "מעלון", ולכן מחירה הרבה יותר זול ממעלית בבניין משותף והתקנת מעלית ביתית הנה פשוטה הרבה יותר.

למאמר המלא לחץ כאן!


סוגים שונים של מעלית לבית פרטי

כשמדברים על מעלית ביתית, מתכוונים בדרך כלל לאותה מעלית לבית פרטי אשר מותקנת בו על מנת לסייע לאוכלוסייה מבוגרת להמשיך להתגורר בבית המוכר והאהוב ולהפוך אותו בית נגיש בכל מצב. זאת משום שהגיל עושה את שלו ולא תמיד אפשר להמשיך לעלות ולרדת במדרגות באותה הקלות. ישנם סוגים שונים של מעליות ביתיות, ביניהם מעלוני כסא, מעלית מדרגות ועוד, והבחירה צריכה להיעשות בהתאמה מושלמת לצרכי המשתמשים.       

מעלון נייד – מכאן אפשר רק לעלות

אנשים המתקשים בניידות מוצאים את עצמם הרבה פעמים עומדים חסרי אונים מול גרם מדרגות, אפילו לא גבוה במיוחד, רק משום שלא הותקנו לצדו רמפה לכיסא גלגלים או מעלון קבוע שיאפשר להם לעלות או לרדת כשהם ישובים על כיסא הגלגלים. כמובן שחשוב לתקן את המעוות ולהנגיש כל מקום לכל אחד, אולם עד שזה יקרה, יש פתרון אחר ושמו מעלון נייד. פתרון זה הוא מעלון לכל דבר ועניין, רק שהוא לא מקובע לקרקע אלא כזה שניתן לקפל ולנייד בקלות. התוצאה – רכישת מעלון נייד, שהוא בעצם מעין רמפה חשמלית המותקנת על זחל (ומכאן שמו השני "זחליל"), מאפשרת לכל מי שיושב בכיסא גלגלים לשפר מאוד את הנגישות האישית שלו למגוון רחב של מקומות, ולשדרג בצורה משמעותית את איכות חייו, מבלי להיות תלוי בתכנון עירוני חדש. 
 

   

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות