whatsapp

מתקן הרמה לרכב

מתקן הרמה לרכב
קלנועיות או כיסאות גלגלים מאפשרים לאנשים עם ניידות מוגבלת הזדמנות לנוע מחוץ לבית או בתוכו, אך הם גם יכולים להיות נטל ברגע שמעוניינים לשנע אותם ברכב ולקחת אותם רחוק יותר. התקנת מנוף לקלנועית תאפשר לכם להרים את הקלנועית / כסא הגלגלים ללא מאמץ לתוך תא המטען של הרכב. בכך תתאפשר לכם עצמאות בנסיעה לעבודה, לבילוי, לקניות או סתם לטיול מעבר לסביבה הקרובה למקום מגוריכם. מתקן הרמה לרכב יכול לעשות את ההבדל בין איכות חיים ברמה גבוהה מאוד לבין איכות חיים בינונית עד ירודה. השימוש במנופים, מאפשר להמשיך לבלות במקומות שאהבתם ולא להרגיש שאתם מוגבלים.
 
מתקן הרמה לרכב מסייע בהכנסת קלנועית או כיסא גלגלים קל לתא המטען. חיבור הקלנועית או כיסא הגלגלים למנוף מתבצע בצורה ידנית. המתקן מרים את הכיסא חשמלי וכך מתאפשרת הכנסתו של הכלי לתא המטען של הרכב בצורה קלה ונוחה יותר.

מנוף לקלנועית - הפיתרון המושלם בשבילכם!

כפי שאמרנו, מנוף לרכב הוא פיתרון מושלם להרמת מטען בקלות לתא המטען. המנופים מיועדים בעיקר לאנשים מבוגרים או לאנשים בעלי מוגבלות אשר מסוגלים ללכת מתא המטען לחלקו הקדמי של הרכב, או לחילופין למי שנעזר במלווה המעוניין לשמור על בריאותו ולשאת פחות משקל.
 
ישנם מבחר סוגים של מתקני הרמה לרכב המתאימים לדגמים רבים של רכב מסחרי או רכב פרטי, מנוף חיצוני על גבי וו הגרירה, מנוף פנימי המותקן בתוך תא המטען של הרכב, מנוף קבוע או מתקפל, עם סוללה מובנית או אפשרות לחיבור החיווט של הרכב.

בבחירת מנוף הרמה לרכב חשוב לשים לב לפרטים הבאים:

  • משקל העומס המירבי - חשוב מאוד לבחור מתקן הרמה לרכב אשר מתאים למשקל הכלי שברשותכם. לכל מנוף יש הגבלת משקל נשיאה וחשוב לוודא שאותו מנוף שאתם בוחרים אכן יהיה מסוגל לשאת את משקלו של כסא הגלגלים או הקלנועית שברשותכם על מנת שלא תיגרמנה עוגמת נפש, פגיעות ותקלות.
  • סוג הרכב - במידה ולא קיים מנוף פנימי בתוך תא המטען שמתאים לרכב שברשותך או שמנוף כזה תופס מקום רב מדי, ניתן לבחור במנוף חיצוני על גבי וו הגרירה. מנוף חיצוני מומלץ במיוחד כפיתרון עבור כלי רכב אשר לא ניתן להרכיב בהם מנוף בחלק הפנימי בשל מגבלות גודל ומרחב. ההרכבה של מנוף לקלנועית או לכסא גלגלים על גבי וו הגרירה של הרכב הינה פשוטה - מנוף חיצוני מתפרק למספר חלקים קלי משקל וכך ניתן לאחסן אותו בקלות.
  • שינויים והתאמות - ישנם מתקני הרמה לרכב שאינם מצריכים שינויים או התאמות הן ברכב והן בקלנועית או בכסא הגלגלים וישנם מתקנים שדורשים התקנה קלה. במתקנים אלו קיימת אפשרות להעביר אותם גם לרכב הבא שלכם.
 
לסיכום, סוג הקלנועית שברשותך, כיסא הגלגלים, או הרכב שבבעלותכם יקבעו למעשה איזה מתקן הרמה לרכב מתאים לכם. לא יודעים איזה מתקן הרמה לבחור? התקשרו למוקד ההזמנות של העיקר הבריאות בטלפון 072-2159090 ונשמח לסייע לכם בבחירת מתקן ההרמה לרכב המתאים עבורכם.
 
     

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות