whatsapp

עזרים לקימה מהמיטה

Security Pole & Curve Grab Bar
₪1,250
 ₪1162 בקנייה עצמית
Security Pole Bar
₪990
 ₪921 בקנייה עצמית
safety rail
₪839
 ₪780 בקנייה עצמית
Handy Handle
₪169
 ₪157 בקנייה עצמית
Bed Cane
₪569
 ₪529 בקנייה עצמית
EZ ADJUST BED RAIL
₪1,190
 ₪1107 בקנייה עצמית
עזרים לקימה מהמיטה
הזקנה מלווה מטבע הדברים במגוון מוגבלויות בתנועה אליהם מצטרפים גם כאבי שרירים. אם ההורים הקשישים מתקשים לקום מהמיטה, מומלץ לשקול להחליף את המיטה למיטה מתכווננת חשמלית. כיום ישנם מגוון דגמים של מיטות לקשישים ובעזרתן ניתן לפתור את אחת הבעיות הנפוצות של גיל הזהב.
 
יחד עם זאת כדי שלא תצטרכו לרכוש מיטה חדשה לגמרי בסכום כספי לא מבוטל ניתן לקנות עזרים לקימה מהמיטה המיועדים לקשישים, מוגבלים בתנועה או אנשים בשיקום המתקשים בעת קימה.
 
בין מגוון העזרים המסייעים בקימה, כניסה ויציאה מהמיטה ניתן למנות טרפז למיטה, מעקה למיטה ומגוון ידיות אחיזה.
 
עם תכנון ואבזור נכון ההורים הקשישים יהנו מתנאים בסיסיים, ללא חשש מקושי או נפילה ויוכלו לקום בנוחות ובטיחות מהמיטה.
 
באתר העיקר הבריאות תוכלו למצוא הרבה מאוד מידע על שיפור הנגישות והבטיחות של קשישים בביתם שלהם, כמו גם הרבה מאוד עזרים ואביזרים אשר יכולים לשפר בצורה משמעותית את איכות חייהם.
 

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות