whatsapp

פדים למבוגרים

Molimed Men Active
₪60
משלוח 30 ₪
Molimed Premium Midi
₪25
משלוח 39 ₪
Molimed Premium Maxi
₪25
משלוח 39 ₪
פדים למבוגרים
פדים למבוגרים - פתרון דיסקרטי לסובלים מבריחת שתן
נשים רבות סובלות מבריחת שתן אחרי לידה, בעיה ממנה סובלים גם אנשים אנשים מבוגרים רבים, גברים ונשים כאחד. אחד הפתרונות המומלצים ביותר להתמודדות עם הבעיה הינו שימוש בפדים למבוגרים.

במה שונים פדים למבוגרים מחיתולים למבוגרים?
פדים למבוגרים דומים במראם לפדים לספיגת הדימום הווסתי, והם הרבה יותר קטנים מחיתולים למבוגרים. השימוש בפדים למבוגרים מאפשר למשתמשים בהם להתמודד עם הבעיה בדיסקרטיות מלאה, ואם מצבם הפיזי מאפשר זאת - להמשיך בחיים מלאים כרגיל.

פדים למבוגרים - הסוגים השונים
ישנם מספר סוגים של פדים למבוגרים, בהם פדים אנטומיים לנשים, פדים אנטומיים לגברים, פדים גזרתיים, פדים לבריחת שתן בעת מאמץ המתאימים במיוחד לנשים אחרי לידה ועוד. חשוב לבחור פדים למבוגרים בעלי דרגת ספיגה מתאימה למשתמש. 

פדים למבוגרים – לא לנשים בלבד
אמנם, כאשר מדובר על פדים למבוגרים יש נטייה לחשוב שהם מתאימים רק לנשים, משום שהן אלה המשתמשות בפדים בזמן המחזור החודשי, אולם כאשר מדובר בבעיה כמו בריחת שתן הרי שגם גברים סובלים ממנה וגם הם צריכים פתרון דיסקרטי ויעיל. פדים למבוגרים מהווים פתרון מצוין הן לנשים והן לגברים, משום שהוא מאפשר המשך התנהלות רגילה לחלוטין, תוך מתן הגנה מלאה מפני "נזילות" לא רצויות. פדים למבוגרים המיוצרים על ידי חברות המתמחות בתחום ונמכרים באתר מספקים את ההגנה המושלמת – בדיסקרטיות מלאה.

פדים למבוגרים – להיות בשליטה מלאה
בזמנים ובמצבים שהשליטה על הסוגרים נפגעת. פדים למבוגרים יכולים לעשות את ההבדל בין המשך החיים השגרתיים בצורה כמעט מלאה ובין עצירתם בגלל הבעיה. כשהפגיעה קלה יחסית ניתן להמשיך לעשות הכול בעזרת פדים למבוגרים, מבלי שמישהו מלבד המשתמש בהם ידע שהם שם. פדים למבוגרים מעוצבים בצורה אנטומית מושלמת, על מנת להתאים למבנה הגוף הנשי או הגברי, וכך מאפשרים למשתמשים בהם נוחות מרבית מכל הבחינות. נשים יכולות להשתמש גם בתחתוני רשת כביסים, המקבעים את הפדים הסופגים ומאפשרים להן להמשיך לבצע את כל הפעילויות השגרתיות שלהן.

פדים למבוגרים – שולטים על חוסר השליטה
אנשים רבים מאוד חוששים ממצב בו יאבדו את השליטה על הסוגרים. אמנם, זהו לא מצב מחויב המציאות, אולם בגילאים המבוגרים הגוף נחלש, ובחלק מהמקרים נחלשת גם השליטה על הסוגרים. למרות זאת, אם מדובר רק בתסמין זה, לא מדובר במצב שמחייב את הפסקת הפעילות השגרתית. פדים למבוגרים מסייעים לאנשים להמשיך בשגרת חייהם מבלי שהמצב החדש יפריע כהוא זה. כל מה שצריך לעשות הוא להצטייד באותם פדים למבוגרים שמתאימים לג'נדר ולנוחות האישית, למקם אותם נכון ולהמשיך בשגרת החיים. אגב, גם כשמדובר בחולים סיעודיים או באנשים שמרותקים למיטתם מכל סיבה אחרת, פדים למבוגרים יכולים להיות תחליף נוח מאוד עבור אנשים שלא מעוניינים להשתמש בחיתולים למבוגרים, אולם בכל זאת צריכים פתרון לחוסר השליטה בסוגרים. לסיכום, בהחלט אפשר לומר שפדים למבוגרים מאפשרים לאותם אנשים שזקוקים להם לשלוט במצב ולהרגיש הרבה יותר טוב עם עצמם.

למאמרים ולמידע נוסף בנושא מוצרי ספיגה למבוגרים לחץ כאן!
        

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות