whatsapp

אקג ביתי

(kardia mobile 6l (6 leads
₪990₪1190
משלוח 49 ₪
WIWE צבע שחור
₪795₪1490
WIWE צבע לבן
₪745₪1490

עולם הרפואה לא מפסיק להשתכלל. אחת המגמות היותר משמעותיות היא מכשירים ביתיים שמאפשרים ביצוע בדיקות מקצועיות ברמת דיוק מרבית ובעלות סבירה ואף נמוכה - כך שכל אחד וכל אחת יכולים להצטייד באותם מכשירים ולחסוך לעצמם זמן יקר. מכשיר אקג ביתי הוא דוגמה מצוינת למגמה הזו, ואין פלא שרבים מצטיידים במכשיר חיוני זה.

מה זה אקג?

קודם כל כדאי להבין מה זה אקג. 3 האותיות הן ראשי תיבות של המונח אלקטרו־קרדיו־גרם (Electrocardiogram) - ובשפה שכולנו מבינים, רישום הפעילות החשמלית של הלב.
הלב, כידוע, מופעל ע"י שריר, ולצורך הפעלת השריר משוגרים אליו אותות חשמליים. מי שמשגר את האותות הנחוצים הם תאים בתוך הלב, והם עושים זאת באופן אוטונומי, כלומר גם מבלי לקבל פקודה ספציפית מהמוח. האותות החשמליים עוברים במסלולים קבועים, ומובילים להתכווצות השריר כולו. 

מה זה בדיקת אקג?

בדיקת אקג בבית או במרפאה היא למעשה מדידה של אותם אותות חשמליים ורישום הממצאים - על-מנת לספק תמונת מצב מפורטת ומדויקת לגבי אופן פעילות הלב.
בזכות הבדיקה הפשוטה אבל המועילה מאוד ניתן לנטר באופן קבוע את מצב הלב, ועל בסיס זה להקדים תרופה למכה אם חלילה חל שיבוש כלשהו בפעילות האיבר הקריטי.

באילו מקרים חשוב לבצע בדיקת אקג?

אקג ביתי או במרפאה יבוצע כשיש חשש או חשד להפרעה בתפקוד הלב. בפרט, מומלץ לעבור אקג במקרים הבאים:
  • דופק מהיר מדי - או לחילופין דופק איטי באופן חריג.
  • בעיות הקשורות למבנה הלב.
  • התקף לב - כלומר חסימה באחד מהעורקים של הלב.
  • כשישנו ליקוי כלשהו בעקבות התקף לב בעבר.
  • במצבים של סיכון מוגבר לליקוי בלב - בעיקר על רקע מקרי מוות במשפחה מאירועים לבביים.

מהם היתרונות של בדיקת אק"ג בבית?

אחרי שיודעים מה זה בדיקת אקג, השלב הבא הוא להבין מהם יתרונות ביצוע הבדיקה החיונית בבית. ישנם לא מעט אנשים עם בעיות הקשורות ללב, ובאופן טבעי הם מודעים לחשיבות הניטור של הפעילות שלו. כשאדם בעל בעיית לב מאובחנת חש ברע, בהחלט ייתכן שהמקור לכך הוא מצוקה רפואית שמחייבת טיפול מידי. יחד עם זאת, יש גם מקרים שבהם באותה נקודת זמן הלב תקין, ואין סיבה למהר לבית חולים.
מכשיר א.ק.ג ביתי מונע את הצורך להגיע למרפאה, מוקד חירום או חדר מיון בכל פעם שיש חשש לכשל בתפקוד הלב. בנוסף, בזכות האופציה של אקג בבית, נחסכת התלבטות שכיחה: האם לצאת מהבית למרות שאולי אין בכך צורך אמיתי, או שמא להישאר גם במחיר של סיכון מסוים. עם מכשיר אקג ביתי האדם זוכה לשקט נפשי אמיתי - ויודע בכל מצב איך עליו לפעול.

למה חשוב לבצע בדיקת אקג בבית?

מכונת אקג ביתית יכולה לזהות הפרעות בקצב הלב, מצבים מסוכנים כמו אוטם שריר הלב או אי ספיקת לב, וכן בעיות נוספות הקשורות לתפקוד איבר זה ומצריכות התערבות רפואית מידית. העומס במערכת הבריאות הציבורית, והתדירות הגבוהה יחסית שבה אדם עם בעיות לב ידועות עלול לחוש ברע (או אפילו רק לחשוב שיש בעיה, כשהחשש עצמו גורם לתחושה לא טובה), הופכים את האופציה של אקג ביתי לכדאית במיוחד.

האם מכשיר אקג ביתי עלול לגרום לתופעות לוואי או סיכונים?

הפעלת מכשיר א ק ג ביתי היא אופציה בטוחה לחלוטין, בדיוק כמו בדיקת אקג במרפאה או הזמנת שירות אקג עד הבית מהחברות שמספקות שירותי רפואה מסוג זה. בדיקת אקג בבית גם אינה פולשנית, ולא גורמת לתופעות לוואי משום סוג שהוא.
כמו כן, אין צורך בהכנות מיוחדות. ההמלצות היחידות מבחינה זו הן לא לבצע מאמץ פיזי ניכר לפני אקג ביתי וגם לא לשתות מים קרים שעלולים לשבש את דיוק הבדיקה. תיעוד הפעילות החשמלית מבוסס על אלקטרודות הנצמדות לעור, מבלי לגרום לכאב או לתחושת אי נוחות כלשהי. משך הבדיקה דקות בודדות (לרוב עד 3-5).
לאחר השלמת הבדיקה ניתן להמשיך בשגרת החיים ללא כל הפרעה. מכשיר אקג ביתי מספק פלט דומה למכשירים מקצועיים, ואת הממצאים יש לשלוח לסמכות מקצועית מתאימה.
חברת העיקר הבריאות משקיעה מאמצים רבים בבחירת הדגמים המתקדמים ביותר של מכשירי האקג, וגובה עבור כל מכשיר אקג ביתי מחיר הוגן ומשתלם מאוד. אתם מוזמנים להיעזר בנו כדי למצוא את המכשיר המתאים לכם ביותר.      

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות