whatsapp
דגם: B-cure Laser Classic
בי-קיור לייזר קלאסי מכשיר רפואי, יעיל ומוכח קלינית לטיפול בכאב ובמקור הבעיה בבית. בי קיור לייזר בטוח לשימוש ביתי והטיפול במכשיר מתבצע בקלות ובנוחות על ידי המטופל, ללא סיכונים וללא תופעות לוואי ידועות.
מחיר כולל מע"מ
₪1,990
ניתן עד 6 תשלומים
משלוח חינם
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
בי-קיור לייזר קלאסי  B-cure Laser Classic
 
בי-קיור לייזר קלאסי הוא מכשיר רפואי, יעיל ומוכח קלינית לטיפול בכאב ובמקור הבעיה בבית.
בי-קיור לייזר בטוח לשימוש ביתי והטיפול במכשיר מתבצע בקלות ובנוחות על ידי המטופל, ללא סיכונים וללא תופעות לוואי ידועות.
 
מכשיר רפואי ביתי עם הפעולה הכפולה
מכשיר בי- קיור לייזר מבוסס על פיתוח ופטנט ישראלים אשר עשה פריצת דרך בארץ ובעולם בתחום טכנולוגיית הלייזר הרך.
טיפול בלייזר רך מעורר את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף באמצעות עירור הפעילות התאית, חיזוק התקשורת הבין תאית, והמרצת מחזור הדם.
מוצרי בי קיור לייזר מיוצרים בישראל ומאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי ומשרדי הבריאות של: איטליה, צרפת, דרום אפריקה, ברזיל, אוסטרליה, רומניה, סינגפור, פינלנד, קנדה, אנגליה, רוסיה ועוד.

בי קיור לייזר שאלות

במה מטפל בי קיור לייזר?

בי-קיור לייזר קלאסי מטפל בהתוויות הבאות: בעיות אורתופדיות, פציעות וכאבים בשלד וברקמות • כאבי גב • כאבי צוואר ושרירים • מפרקים: כאבי ברכיים, ירכיים, כתפיים, אצבעות, שחיקת סחוס • דלקות מפרקים ראומטיות ו/או כרוניות • טיפול בדורבן • מרפק טניס • דלקת בגיד אכילס • תסמונת התעלה הקרפלית – סינדרום מנהרת כף היד  (CTS) • כאבים במפרק הלסת –  TMJ/TMD

בי קיור לייזר כמה פעמים ביום?

טיפול בכאב כרוני
בכל נקודת טיפול חדשה שבה הכאב נמשך חודש ומעלה, הכאב נחשב לכאב כרוני עם סבירות גבוהה לדלקת. במקרים אלו מומלץ להפעיל את המכשיר על השטח המטופל למשך 1.5 דקות בלבד ולהעלות את משך הטיפול ב – 30 שניות בכל יום, עד למינון המומלץ. יש לבצע 2-4 טיפולים ביום בהתמדה. במידה והנך חווה התגברות ברמת הכאב בעקבות הטיפול, זהו סימן המעיד על כך שהגוף מגיב לטיפול ומתרחש התהליך הרצוי של ביו-סטימולציה של התאים. במקרה כזה, הפסק את הטיפול ל – 24 שעות והתחל את הטיפול מחדש במינון מופחת. במידה ולא מורגשת שוב עלייה ברמת הכאב, העלה את המינון בהדרגה, עד המינון המומלץ.

טיפול בכאב אקוטי
בכאבים הנובעים מפציעה טרייה, מכה או כוויה – מומלץ לטפל סמוך ככל הניתן לזמן הפגיעה ורצוי לטפל מספר רב של פעמים בהפסקות של 5 דקות בין טיפול לטיפול למשך 6-8 דקות, לשטח של 4.5 ס”מ. יש לטפל ישירות על העור ללא בגדים, תחבושות וכד'. במקרה של פצע פתוח יש לקרב את הלייזר ככל שניתן אל הפצע מבלי לייצר מגע ישיר. גם אם מורגשת הטבה – מומלץ להמשיך בטיפולים עד להשגת ריפוי מושלם. 

האם מכשיר בי קיור לייזר מתאים לטיפול בכל סוגי הכאבים?

בי קיור לייזר הוא מכשיר ידידותי המתאים לטיפול באזורים הכואבים במרבית חלקי הגוף. יחד עם זאת, אין לטפל בו באזור העיניים. יש לקרוא בעיון את המדריך המצורף למכשיר לפני השימוש.
 

האם יש כאב או כל תופעת לוואי אחרת בגלל השימוש במכשיר?

שימוש במכשיר לא כואב כלל. השימוש במכשיר הוא פשוט, ולהיפך, עוזר לעצור את הכאב שיש בגוף. הדבר היחיד שחשוב מאוד לדעת הוא לא להסתכל על הקרן בעת הטיפול, כדי למנוע סכנה לעיניים.
 

בי קיור לייזר איך זה עובד?

בזמן שהקרן עוברת על האזור הפגוע או הכואב, הלייזר ממריץ בגוף את הדם ומחזק את הקשר שבין התאים. התגובה של הגוף דומה לזו שבדיקור סיני. אך בשונה מדיקור, התוצאות בשטח של הטיפול בלייזר הן טובות הרבה יותר מבחינה האחוזים: עד ל-75% הטבה בקרב כלל המטופלים. הקרן משפיעה על מבנה התא, מגבירה את זרימת הדם, מזרזת את ייצור הקולגן בגוף, מגבירה שחרור אנדרופינים משככי הכאב הטבעיים של הגוף, מגבירה את מספר התאים שמסייעים לריפוי פצעים בגוף ועוד. מכאן שהטיפול באמצעות לייזר רך גורם להטבה בגלי הכאב, תורם להתחדשות העור והרקמות, מזרז פעילות אנטי דלקתית ומסייע משמעותית לריפוי פצעים וצלקות.
            

מה ההבדל בין בי קיור לייזר רגיל לספורט?

ההסבר הפשוט ביותר הוא שמכשיר בי קיור לייזר ספורט משחרר כמות פולסים גבוהה יותר כל שנייה כך שקצב ההחלמה בטיפול עם בי קיור לייזר ספורט הוא מהיר יותר.
כדי לעמוד על ההבדלים ולקבל הסבר מקיף על מכשיר בי קיור לייזר ספורט לטיפול בבעיות וכאבים הנובעים מדלקות ופציעות ספורט, אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לכאן - בי קיור לייזר ספורט
                    
אורך גל – 808nM בטווח אורכי הגל בעלי כושר החדירה הגבוה ביותר
שטח טיפול – השטח הגדול ביותר, עם אלומה אחת קוהרנטית לחלוטין. טיפול אפקטיבי קצר יותר וחיסכון במשך כל טיפול
עוצמת שיא – גבוהה – 250mW (רבע וואט) במיקרו-פולסים מבטיח כושר חדירה ויעילות מרביים
הספק ממוצע – גבוה – 4.2-5 ג’אול לדקה על פני כל השטח
משך פולס לייזר 25.5 us - מיקרו פולסים – בניגוד לגלים בעוצמה קבועה, הפולסים מגדילים את עוצמת האלומה ואת כושר חדירתה ועל ידי כך מגבירים את יעילות הטיפול
אורך גל – 808nM בטווח אורכי הגל בעלי כושר החדירה הגבוה ביותר
קוהרנטיות – על פני כל השטח הגדול בן 4.5 סמ”ר
משקל – 175 גרם, קל, נייד ונטען. מוכן לשימוש בכל רגע ובכל מקום.
בטיחות – לייזר מסוג 1 - GaAlAs , פטור מהצורך בשימוש במשקפי מגן. אין לכוון את הלייזר אל העיניים.
 
מידה התצוגה LCD 25*15 מ"מ
כיבוי אוטומטי ב 2 מצבים, תוך 10 דקות ללא שימוש או 5 דקות אחרי שהשעון העצר מאופס
סוללות נטענות 3X AAA NiMH
זמן פעולה של הסוללות כשעתיים ברציפות
זמן טעינה 5-7 שעות
מתח טעינה 300mA
מתח כניסה למטען 100-240 VAC
מידות המכשיר 200*70*40 מ"מ
צבע לבן בלבד
כולל תיק נשיאה
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
אחריות: שנתיים
ספק: bari-p2 - לחץ לצפייה במוצרי הספק
*ישנה אפשרות לאיסוף עצמי ללא דמי משלוח,
 תוכל לבחור באפשרות זו בסל הקניות.
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מוצרים קשורים מוצרים קשורים
מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות