whatsapp

טיפול בקור / טיפול בחום

 טיפול בקור, טיפול בחום 

טיפול בקור / טיפול בחום – טיפול בכאבים ובשרירים תפוסים
ישנם מוצרים שהיום אנחנו לא מבינים איך חיינו בלעדיהם בעבר. מוצרים לטיפול בקור ומוצרים לטיפול בחום כגון קרחמים מיוחדים, כריות חימום ובקבוקים חמים בהחלט משתייכים לקטגוריה הזאת. מדובר במוצרים המיועדים לטיפול בנפיחויות ובכאבים כגון כאבי שרירים, ולכן חשוב שהם יימצאו בכל בית. על מנת לסבר את האוזן נציין, כי טיפול בקירור מסייע בעיקר להורדת נפיחויות ואילו טיפול בחימום מסייע בעיקר לטיפול בשרירים תפוסים, ולכן חשוב מאוד להתאים את סוג הטיפול לסוג הבעיה. 

טיפול בחום או בקור עם כריות חימום
זה כבר לא סוד, שחימום של שרירים תפוסים מסייע לשחרורם. לכן, אם אתם נמנים עם אותם אנשים שכאבי שכמות הם חלק בלתי נפרד מחייהם או שאתם ספורטאים שנאלצים לחוות מקרים רבים של היתפסות שרירים, כדאי מאוד שתחזיקו בביתכם כריות חימום ייעודיות. מדובר בכריות בכל מיני צורות, העשויות בדרך כלל מחומרים טבעיים כגון זרעי לבנדר ופשתן, ואשר מחממים במיקרוגל ומניחים על השריר התפוס. ההקלה – מיידית. חשוב לדעת כי היום ישנן כריות חימום שניתן גם להקפיא במקפיא, ולהשתמש בהן כעזר מצוין לטיפול בנפיחויות ובכוויות. מסקנה: אם עוד אין לכם כרית חימום – כדאי מאוד שתרכשו. ההצלחה מובטחת.  
למאמרים ולמידע נוסף לחץ כאן!    

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות