whatsapp

מסכות סיפאפ ואביזרים

Amara silicone
₪1,100
משלוח 49 ₪
Wisp Silicon
₪750
משלוח 49 ₪
Fit Life
₪1,890
משלוח 39 ₪
EasyLife
₪499
משלוח חינם
Comfort Gel Blue
₪935
משלוח חינם
מסכות סיפאפ ואביזרים
לסובלים מתסמונת דום נשימה בשינה, פותח בשנים האחרונות פתרון יעיל המסייע לשינה איכותית, מכשיר סיפאפ: Continuous Positive Airway Pressure– לחץ נתיב אוויר חיובי מתמשך. 
הפרעת השינה הזו מובילה לצניחת בסיס הלשון, קירות החיך והלוע האחרונית לכיוון מערכת הנשימה. בשל הצניחה, נחסם נתיב האוויר אל הריאות ולכן הנשימה נפסקת למשך עשרות שניות, עד שהגוף מתגבר על החסימה. במקרים אשר הפסקת הנשימה מתרחשת מספר פעמים בלילה, היא פוגעת משמעותית באיכות השינה. 
עד שהנשימה חוזרת לסדרה, רמת ריווי החמצן צונחת, מופעל לחץ רב על הלב והריאות, הדופק ולחץ הדם עולים. תופעות אלו גורמות לאדם הסובל מן התסמונת להתעורר בבהלה בשל תחושת חנק. לרוב נפגעת איכות השינה, ולכן נפגעים גם הזיכרון ורמת הריכוז. 
מכשיר הסיפאפ מסייע לסובלים מתסמונת דום נשימה לנשום בצורה תקינה ורציפה, ומקל על עוצמת הנחירות ואף מונע אותן. בשיטת הסיפאפ, מוזרם לחץ אוויר באופן רצוף לתוך מערכת הנשימה של המטופל, דרך הפה או האף. הלחץ המופעל על החלק הפנימי של הגרון מונע מהחיך לצנוח במהלך השינה ונתיב האוויר נותר פתוח. 
ישנן מסכות רבות המיועדות לשימוש במכשירי סיפאפ. ריכזנו עבורכם מספר דגמים נבחרים:

מסכת סיפאפ פנים עם כרית נוחות

זוהי מסכה נוחה, יציבה ועמידה למכשירי סיפאפ ומכשירי הנשמה. 
ניתן להרכיב את המסכה על האף או על כל הפנים. הכרית הנוחה מאפשרת להרכיב את המסכה בקלות תוך התאמה מלאה למטופל. המסכה ממזערת את הסיכון לדליפה ומפחיתה לחץ מהפנים. 
במסכה זו קיים משטח Silk Tec, המאפשר שימוש נוח ונעים במסכה לאורל כך הלילה.
היא מגיעה במספר גדלים: S, M, L, XL, להתאמה מושלמת.

מסכת סיפאפ פנים Full Face מסיליקון

מסכה זו מדגם Joyce נועדה להנשמה במכשירי סיפאפ, ביפאפ ולמכונות הנשמה.היא נחשבת למסכה השקטה ביותר בשוק, מיועדת לשימוש גם בלחץ גבוה עד 40 hpa, בעלת חיבור חמצן אינטגרלי, ברך כדורית עד 360 מעלות. היא מתכווננת באיזור המצח להתאמה מירבית, ניתנת להסרה מהירה של הרצועות, נוחה וקלה ללבישה. 
מגיעה בארבעה גדלים וניתנת לניקוי ושטיפה במדיח כלים. 

מסכת סיפאפ פנים סיליקון ג'ל

המסכה החדשנית מיועדת לשימוש עם מחולל חמצן.
מסכת הפנים משתייכת לדור החדש של מסכות החמצן, עשויה סיליקון ג'ל ומתאימה למכשירי cpap. איכותה עולה על הקודמות בכך שהיא נוחה יותר ללבישה ואיכותית יותר.
היא אינה מפריעה במהלך השינה, ומתאימה בצורה מושלמת למבנה הפנים של המטופל. קלה לניקוי ואחסון ומתאימה גם לנסיעות. 
המסכה מגיעה בשני דגמים – מסכת אף או מסכה מלאה, ובשלוש מידות. 

מסכת cpap Full Face דגם FitLife

המסכה המומלצת ביותר למטופלי סיפאפ, המתקשים למצוא מסכה מתאימה בשל שיער פנים, שיניים תותבות, אי סדירות בפנים, התמוטטות גשר האף ועוד.
מסכת הפנים הזו מספקת אטימה חזקה ובכך מונעת בריחת אוויר. בעלת כיסוי ראש מתקדם לסגירה והסרה קלות ונוחות. לחץ וזרימת האוויר מאוזנים בתוך המסכה ולכן היא מפחיתה גירוי בעיניים.
יציאות אוויר בטכנולוגית דיפוזיה רדיאלית, בפעולה שקטה ללא לטקס.
למסכה שלוש מידות: S, L, XL.

בטרם רכישה מומלצת מדידה והתאמה של המסכה למטופל. 
 
למידע נוסף ולרכישת מסכות סיפאפ ואביזרים נוספים ניתן ליצור קשר בטל' 072-2159090 או דרך האתר, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.
      

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות