whatsapp

כריות ומושבי עיסוי

במבצע!
MG-135
₪229₪399
 ₪218 בקנייה עצמית
משלוח 39 ₪
MG-206
₪550₪599
 ₪522 בקנייה עצמית
משלוח 39 ₪
במבצע
MG-149
₪249₪329
 ₪237 בקנייה עצמית
משלוח 39 ₪
משענת בריאות
₪129
כריות עיסוי, מושבי עיסוי

מושבי עיסוי - פשוט לשבת ולהירגע

אין כמו לחזור הביתה אחרי יום עבודה מתיש, להתיישב על הכורסה שבסלון ולהפעיל את מושב העיסוי שרכשתם. מושבי עיסוי מספקים לכם עיסוי גב שימריץ את זרם הדם בגופכם ויחזיר לכם אנרגיות שאבדו במהלך היום. אבל בעצם, למה לחכות עד שתגיעו הביתה? חלק ממושבי העיסוי מתאימים לשימוש גם ברכב, כך שכבר כשתתיישבו במכונית תוכלו ללחוץ על המתג וליהנות מעיסוי ממריץ, ותחזרו הביתה רעננים ומלאי אנרגיה. ניתן להשיג מושב עיסוי שיאצו, מושב עיסוי המשלב קירור וחימום לאזור הגב, משענת עיסוי שיאצו ועוד.

כריות עיסוי - פינוק מומלץ 

מי שמעדיף להישען על כרית רכה ונעימה מאשר להישען על מושב קשיח, יכול להשיג היום כריות עיסוי נעימות ומפנקות, ביניהן: כרית עיסוי מרובעת, כרית מסאז' להקלה על שרירים מתוחים, כרית תמיכה, כרית שיאצו ועוד. 

צריכים תמיכה? כריות עיסוי ומושבי עיסוי

אם לא נוח לכם לשבת על הכורסה בבית או להישען על מושב כיסא הרכב, מושבי עיסוי או כריות עיסוי הם הפתרון המושלם עבורכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להציב את המושב או את הכרית במקום המתאים, להישען וללחוץ על מתג ההפעלה. תוך שנייה תרגישו הרבה יותר טוב, כי מושבי עיסוי או כריות עיסוי פשוט ידעו בדיוק על אילו נקודות ללחוץ לכם כדי שתרגישו הרבה יותר טוב. רק זהירות: ישיבה ממושכת על כריות עיסוי או מושבי עיסוי עלולה לגרום לכך שפשוט לא תצליחו לקום... תיהנו!

מושבי עיסוי שיאצו – מגע ידי זהב

אם יצא לכם פעם לשבת על מושבי שיאצו מהדור החדש, אתם בוודאי יודעים שמדובר בתחושת עונג עילאית. המושבים כאילו יודעים בדיוק איפה כואב לכם, ולוחצים על הנקודות האלה בעוצמה הרצויה לכם. למעשה, הרבה פעמים מושבי עיסוי בכלל ומושבי עיסוי שיאצו בפרט הם הרבה יותר טובים ממטפל אנושי, משום שממטפל לפעמים לא נעים לבקש שיבצע עיסוי חזק או חלש יותר, ואת עוצמת מושבי השיאצו אתם יכולים לכוון בעצמכם, בלי שיהיה לכם לא נעים ממישהו. בנוסף, מושבי עיסוי שיאצו זמינים עבורכם בכל שעה שרק תרצו, גם בבית, גם ברכב ואפילו בעבודה, ואתם לא צריכים להיות תלויים בלוח הזמנים של המטפל. בקיצור – מושבי עיסוי שיאצו הם התשובה המושלמת לכל מי שאוהב עיסויים ומעוניין שהם יהיו זמינים עבורו בכל רגע נתון בעלות חד פעמית.

מושבי עיסוי – שבו בנוח

אם אתם מחפשים תחושת עונג עילאית, אין כמו לשבת על כורסת עיסוי מפנקת שתספק תמיכה לא רק לגב אלא גם לרגליים. אחרי הכול, אין אדם אחד שלא ישמח לחזור הביתה מיום עבודה מפרך ולהתיישב על כורסת עיסוי שלא רק שתאפשר לכם להישען אחורנית בכיף, אלא גם תעסה לכם את השרירים הדואבים והתפוסים, ותאפשר לכם להיכנס אל תוך החלק השני של היום כשאתם רגועים לחלוטין וכשחיוך נסוך על פניכם. מושבי עיסוי כוללים כאלה, בהחלט יכולים לעשות את ההבדל בין שגרה סטנדרטית לשגרה של כיף. או כמו שאומרים אצלנו: עסו ותיהנו!
           

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות