whatsapp

מדי לחץ דם

מד לחץ דם ביתי
₪199
Tensoval Duo Control
₪369
BC-44
₪175₪189
 ₪164 בקנייה עצמית
BM-35
₪165₪199
 ₪157 בקנייה עצמית

מדי לחץ דם

אנשים רבים סובלים מלחץ דם גבוה ובעוד שפעם הם היו צריכים לגשת לקופת החולים כדי למדוד לחץ דם היום הם יכולים לעשות זאת בבית באמצעות מדי לחץ דם ביתיים שהשימוש בהם הוא קל במיוחד.

הליכה עד לקופת החולים, ההמתנה בתור וההמתנה עד שהגוף יחזור לעצמו לפני הבדיקה דורשים מאנשים לפנות זמן רב שאין להם ולכן הרבה פעמים ניתן לראות כיצד אנשים מזניחים בדיקות מסוג אלו, מדי לחץ דם ביתיים נועדו לפתור בדיוק את הבעיה הזו משום שהם יכולים לספק לאנשים את האפשרות למדוד לעצמם לחץ דם בבית, בכל שעה ובכל זמן ולהתעדכן במצב לחץ הדם שלהם.

מדי לחץ דם –  האם כל אחד יכול?

מדי לחץ דם ביתיים נועדו לשימוש ביתי, דהיינו השימוש בהם לא מצריך ידע רפואי קודם כל שהוא, אנשים מבוגרים נדרשים לבצע את הבדיקה אחת לשנה כדי לוודא שבריאותם תקינה ואנשים שסובלים מיתר לחץ דם צריכים לבצע בדיקות לעיתים תקופות יותר ולפעמים אף כמה פעמים בשבוע או כשהם לא מרגישים טוב ולהם מדי לחץ דם ביתיים יכולים לעשות הבדל גדול באיכות החיים.

מד לחץ דם – להיות עם המד על הדופק

יתר לחץ דם הוא מצב שלאורך זמן יכול לסכן חיים. גם לחץ דם נמוך הוא לא מצב אידיאלי. לכן, חשוב לבצע מדידות לחץ דם תקופתיות, בעיקר עבור מי שיש במשפחתו אנשים הסובלים מלחץ דם גבוה. היום אפשר לעשות שימוש במד לחץ דם ביתי או במד לחץ דם נייד שניתן לקחת לכל מקום, וכך לבצע בדיקה כל אימת שעולה חשד למצב של לחץ דם גבוה או נמוך. גם לנשים בהיריון נמצאות בקבוצת סיכון, ולכן חשוב מאוד שימדדו את לחץ הדם על מנת לוודא שהן לא מגיעות למצב של רעלת היריון שיכולה לסכן את העובר, או למצב שבו לחץ הדם נמוך מדיי ועלול להביא למצבי עילפון.

יש להניח את הזרוע בגובה הלב, כמובן שאת הבדיקה יש לבצע לאחר מנוחה ולכן היא מומלצת ביותר בבית, כמו כן יש להימנע מגורמים שעלולים להעלות את לחץ הדם בעת  הבדיקה.

מדי לחץ דם – אופן ביצוע הבדיקה

המכשירים של היום ידידותיים מאוד למשתמש ומאוד ברור מה צריך לעשות כדי להפעיל אותם בצורה נכונה. על מנת לדעת בוודאות שהם מציגים תוצאה נכונה כדאי להביא אותם בפעם הראשונה אל המרפאה ולוודא שהם מציגים תוצאה זהה לזו שמוצגת במכשיר הרפואי. כיול זה מחזיק מעמד זמן רב ומאפשר לכל מי שצריך להיות תמיד עם היד על הדופק, תרתי משמע, ולדעת בכל רגע נתון מה מצבו. אז אם גם אתם נמצאים באחת (או יותר) מאוכלוסיות הסיכון, רכשו עוד היום מד לחץ דם ותוכלו לעקוב בצורה קלה, פשוטה ונוחה אחר המצב הבריאותי שלכם. 

מדי לחץ דם – כדי לא להיות בלחץ

מדי לחץ דם הם מכשירים הדרושים לאנשים רבים, ביניהם אנשים מבוגרים, נשים בהיריון ואנשים הסובלים מבעיות לב. מכיוון שחשוב מאוד שלחץ הדם יהיה תקין תמיד, הרי שאנשים שנמצאים בקבוצות הסיכון הללו צריכים לבצע את הבדיקות באופן תכוף, ואין יותר פשוט מלרכוש מד לחץ דם ביתי למדידה כפולה כדי להקל על המשימה. הבדיקה עצמה פשוטה לחלוטין לביצוע ויכולה להתבצע על ידי כל אדם שנמצא בבית ואפילו על ידי הנבדק עצמו, כך שאין צורך להגיע אל המרפאה בכל פעם שחושבים שיש בעיה או במועד שבו צריך לבצע את הבדיקה. 

לכל המידע על המלצות לשמירה על לחץ דם תקין לחצו כאן.
  

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות